Door angst stel ik de operatie steeds uit

Lees informatie of stel vragen.
Gwensvc
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 aug 2019 08:19

Ongelezen bericht 25 okt 2020 10:48

Hallo dames,

Een dikke maand verder en helemaal happy.
Geen last meer en idd de implantaten zaten achter de spier dus die moeten nog wat op hun positieven komen maar ook dat valt reuze mee.

Al een paar leuke kanten topjes gekocht bij Hunkemöller en ook wat opvulling zodat ik in kleding iets wat meer vorm kan geven. Kan makkelijk tijdens de winter en zo geraak ik ook op een rustiger tempo gewend aan mijn nieuwe look 😀

Ik ben echt zo blij dat ik heb doorgezet en ik kan het iedereen aanraden. En geloof me, ik was zo angstig en gestressed over de operatie en hoe het er zou uitzien. Wel, ik kan vandaag zeggen dat ik me nog steeds heel erg vrouwelijk voel en ik heb echt een klein maatje nu (cup A) en me vooral ook heel gerust voel wat betreft mijn gezondheid. Ik kijk elke dag met een zachte blik in de spiegel en mijn buikgevoel zegt dat enkel deze keuze de juiste was. Ondanks de tegengas van een paar Plastische chirurgen. Het is ook een levensles voor me. Ik ben ok zoals ik ben, en dat wil niet zeggen dat ik niet vrouwelijk of sexy kan zijn. Oh YES, we can.
We go for sexy and healthy! 💪🏻
En Btw, wat ik vroeger niet zag, zo een kleine cup heeft je iets breekbaars 😉 en als je het googelt wordt er beweerd dat het je een jongere look geeft!
Dus redenen zat om een explantatie door te zetten!
Good luck voor de dames die nog moeten!
😘
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 25 okt 2020 11:17

Wat een prachtig bericht!!!❤❤❤❤
Dank je wel voor het delen van jouw waardevolle berichtje. Zo blij en dankbaar!🙏

Zie je nou lieve meiden, alles komt goed!!!👍

Fijne zondag lieverds!💋
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Lexje
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2020 22:20

Ongelezen bericht 25 okt 2020 11:58

Wat een fantastisch en inspirerend bericht! 💖
Lief dat je dit deelt, geeft moed en kracht om door te zetten.
Wat een powervrouw ben jij zeg!💪💪🥰

Liefs Lexje
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 29 okt 2020 10:36

Sexy, breekbaar maar oh zo sterk zijn we💪😇🥰
Gwensvc
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 aug 2019 08:19

Ongelezen bericht 19 nov 2020 01:09

Hi dames,
Ik laat weer even iets van me horen. Zijn nu ondertussen alweer 2 maandjes verder. Bizarre tijden, niet de makkelijkste. Ik moet zeggen dat ik nog steeds heel zeg blij ben met de explantatie en nog steeds elke dag in de spiegel kijk om mezelf weer te leren kennen. Mijn mini’s mogen er zijn en ik vul mijn bh’s op zodat ik in kleding me toch niet te plat voel. Ik ben best tevreden over hoe ik eruit zie en ben best al gewend aan mijn spiegelbeeld.
Wat ik wel heb, is dat ik me toch wel onzeker voel naar mijn partner toe. Hij is geen borstenman en hij vindt het anders maar vindt het wel ok. We zijn intiem maar toch voel ik me anders dan vroeger. Alleen voor mezelf voel ik me best sexy maat samen voel ik me best onzeker. Ik doe heel nonchalant en verstop me niet maar durf toch niet naakt voor hem te gaan staan. Wat wil zeggen dat ik me minder laat zien en minder initiatief nemend ben dan ik van mezelf gewoon ben, door die onzekerheid naar hem toe. Die confrontatie durft ik momenteel niet goed aan. Denk dat ik bang ben dat ie me niet mooi gaat vinden op deze manier. Ik ben een perfectionist en dit valt me dus wel moeilijk... hebben jullie dit ook gehad. Liefs Gwen
Lexi
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 okt 2020 21:44

Ongelezen bericht 19 nov 2020 10:15

Hi Gwen,

Blij te horen dat alles goed gaat.

Ik kan mij je onzekerheid wel inbeelden. Ben er ook wat bang voor en probeer mijn man nu al wat te doen wennen aan het eventuele resultaat door foto’s te tonen na explantatie 😉

Wellicht moet dit nog even wennen? Twee maanden is echt nog niet lang. Ik kan mij inbeelden dat het toch een lang proced is.

Ps ik heb je een tijdje geleden een pivé berichtje gestuurd want mijn voorkeur gaat ook uit naar Dr Tondu.

Grtjs,
Lexi
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 19 nov 2020 19:57

Hey Gwen,
Ik snap je onzekerheid naar je partner toe. Ik herken het wel. Je geeft al aan dat je voor jezelf oke bent met je nieuwe jij en dat is zo belangrijk. Hij is geen borsten man, dus dat is fijn. Probeer je zelf in een mooi setje te kleden als je helemaal bloot te bloot vind. Je zal zien dat je steeds meer je angst voor dat hele " blote" naar je partner toe, los gaat laten.
Succes
Liefs essi
Gwensvc
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 aug 2019 08:19

Ongelezen bericht 20 nov 2020 23:26

Lexi schreef:
19 nov 2020 10:15
Hi Gwen,

Blij te horen dat alles goed gaat.

Ik kan mij je onzekerheid wel inbeelden. Ben er ook wat bang voor en probeer mijn man nu al wat te doen wennen aan het eventuele resultaat door foto’s te tonen na explantatie 😉

Wellicht moet dit nog even wennen? Twee maanden is echt nog niet lang. Ik kan mij inbeelden dat het toch een lang proced is.

Ps ik heb je een tijdje geleden een pivé berichtje gestuurd want mijn voorkeur gaat ook uit naar Dr Tondu.

Grtjs,
Lexi
Hi Lexi, heb jouw inboxberichtje pas gezien. Sorry daarvoor, was hier even niet geweest. Zal terug ns wat vaker komen piepen en stuur me gerust hoor. Hoor graag jouw ervaring met de. Tondu. Ik ben in elk geval nog steeds heel blij met mijn keuze van chirurg en dat ik me heb vastgehouden aan mijn standpunt van explantatie. Lieve groet, Gwen
Plaats reactie

Terug naar “Over explantatie en voorbereiding”