Overgeven na de narcose

Lees informatie of stel vragen.
Mami-M
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jan 2020 18:58

Ongelezen bericht 28 feb 2020 17:01

Sammie schreef: ↑
27 feb 2020 08:47
Niet iedereen reageert hetzelfde natuurlijk.
Naar dat je moeder er zo ziek van was, hoop dat het beter gaat inmiddels.
Snap dat jou dat angstig maakt. Geef het aan bij ze en laat ze je ondersteunen.
De een word misselijk van de narcose, de ander niet. Het is best heftig voor een lichaam. Zeker voor een lichaam die al ziek is van de siliconen. Maar je weet waarvoor je het doet, uiteindelijk om beter te worden.
Laat je niet sturen door angst, vertrouw op de kundigheid van Niessen en zijn team. Er zijn ook heel veel dames hier die wel hele goede ervaringen hebben bij hem en zijn team.
Vertel je angsten aan hun en laat je begeleiden door ze.
Probeer je angst te voelen en geef het daarna een plekje, het mag er zijn maar hoeft niet te overheersen.
(Makkelijk gezegd, weet ik maar oefening baart kunst)
Je hebt geen controle over hoe het straks zal gaan maar wel over hoe je de komende maand gaat doen.
Ik stuur je liefde en kracht om je te helpen rustiger te worden.
Het komt allemaal goedπŸ’—
Dank je wel Sammie,

Het ding is alleen dat ik al aan t twijfelen was tussen niessen en kanhai. Dit heeft niet geholpen, of misschien wel. Want ik wil daar niet meer heen. Ik heb er ook een beetje moeite mee dat niessen zoooo druk heeft en maar 90min pp, 5 dames op een dag doet. Ik slaap er het weekend over, maar weet bijna zeker dat ik toch bij mn 1e keuze, kanhai ga.

Dikke knuffel en dank je voor je lieve reactie β˜†β˜†β˜†
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 28 feb 2020 17:09

Heel goed naar je gevoel luisteren. Als die ander beter voelt en je voelt je daar prettiger zeker doen.
Is belangrijk dat je doet waar jij je fijn bij voelt.
Veel liefs
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 28 feb 2020 19:36

Wat naar voor je moeder.
Wens haar sterkteπŸ€πŸ€πŸ€

Mijn misselijkheid viel in het niets bij je moeder hoor. Heb zelf goede herinneringen aan de hele operatie e.d

Denk goed na dit wknd, volg je gevoelπŸ’œ
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
D-borah
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 mar 2012 13:24

Ongelezen bericht 28 feb 2020 19:48

Essi schreef: ↑
27 feb 2020 21:42
Ik ben altijd misselijk en kom slecht bij na een narcose.
Deze keer bij van Selms echt geen centje pijn gehad.
Ik stond echt zo weer op straat na de operatie.
Was echt verbazingwekkend. Ik heb nog niemand voorbij zien komen die bij het Jan van Goyen geholpen was misselijk was na de operatie.
Ik ook niet gelukkig! De anesthesiologe vertelde dat ze daar een een heel licht narcosemiddel gebruiken en een beademingsmasker dat niet verder gaat dan de stembanden. Wellicht gebruikt Nissen iets anders.

Het lijkt me een vreselijke ervaring om zo veel te moeten overgeven na een ingreep, hopelijk weten ze waar het door komt en komt het niet meer voor.
Laatst gewijzigd door D-borah op 29 feb 2020 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Beauty is only skin deep -
Scorpio
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 okt 2019 23:16

Ongelezen bericht 28 feb 2020 20:43

Ik denk dat t toeval is, hoe je normaal reageert en eten wellicht.

Ik was ook bij Niessen vandaag. Door de verhalen wel wat bezorgd maar ging super. Totaal niet misselijk. Vrouwen naast mij ook niet volgens mij. Ik had de vrouwelijke anesthesist en ze was heel lief en legde alles duidelijk uit.

Dus hier goede ervaring. Niet te druk dames die nog moeten
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Rocky
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 nov 2019 16:06

Ongelezen bericht 28 feb 2020 21:06

Ik ben zelf ook helemaal niet misselijk geweest (ook door Dr Niessen geholpen). Ik weet wel dat iedereen de narcose anders ervaart. Bij dr Niessen is er voor de dag van de operatie geen gesprek met de anesthesist, maar wellicht kun je dit wel aanvragen (ongeacht welke arts je uiteindelijk kiest). Ik denk dat je door een gesprek vooraf misschien wat rustiger de operatie in zal gaan. Het lijkt me voor jou ook een hele schok om dit van zo dichtbij mee te maken, terwijl je zelf ook nog moet.

Veel sterkte.
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 28 feb 2020 21:48

Ik ben ook door dr Niessen geopereerd en niet misselijk geweest na operatie. Sterker nog, ik zat gelijk rechtop in bed en wilde er al uit stappen voordat controle plaats had gevonden😬

Misschien scheelt het als je onbezorgd de operatie in gaat, althans zo ging ik er in en zo ben ik er ook weer uit gekomen.

Sterkte met je beslissing, waar je je ook laat opereren.
Mami-M
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jan 2020 18:58

Ongelezen bericht 29 feb 2020 07:20

Rocky schreef: ↑
28 feb 2020 21:06
Ik ben zelf ook helemaal niet misselijk geweest (ook door Dr Niessen geholpen). Ik weet wel dat iedereen de narcose anders ervaart. Bij dr Niessen is er voor de dag van de operatie geen gesprek met de anesthesist, maar wellicht kun je dit wel aanvragen (ongeacht welke arts je uiteindelijk kiest). Ik denk dat je door een gesprek vooraf misschien wat rustiger de operatie in zal gaan. Het lijkt me voor jou ook een hele schok om dit van zo dichtbij mee te maken, terwijl je zelf ook nog moet.

Veel sterkte.
Ja Rocky, precies dit! Alles is gewoon ontzettende confronterend. Ik heb idd op het formulier van kanhai aangegeven dat ik een gesprek met de anesthesist wens. Zelf heb ik kanhai al 3x gezien. Niessen maar 1x omdat hij zo ontzettend druk is. Ik hoop niet dat ik spijt krijg, maar ja dit is mijn gevoel en daar doe ik het maar mee. Tevreden zal ik toch niet zijn want ik heb altijd hele hoge eisen. Soort van perfectionisme onzin. Ik ben me ervan bewust..
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Mami-M
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jan 2020 18:58

Ongelezen bericht 29 feb 2020 07:22

Lieve dames bedankt voor jullie feedback, ben blij dat dit niet bij velen is gebeurd. Gelukkig gaat t weer de goede kant op met mams. En ja ik raap mn ballen bijeen en moet dan nog maar :?

Veel warme en bange knuffels van mij
Laatst gewijzigd door Mami-M op 29 feb 2020 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 29 feb 2020 08:24

Het komt goed
Je bent dapper! Je mag trots zijn opjezelf.

(En onthoud, perfect bestaat niet dus daar hoef je niet meer naar te streven. Je bent precies goed.)
(Jarenlang therapie spreekt hier, hihihi)

Zet em op powervrouw
Xxx
kerysa
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 okt 2019 16:46

Ongelezen bericht 29 feb 2020 08:24

Goed zo mami-M, het komt goed.
Ik was ook een bang voor de narcose want bij mijn vorige 2 operaties was ik zo ziek.. 5 dagen alleen maar overgeven, ik had zo een spijt dat ik dacht nooit meer onder het mes!
Bij dr Niessen gebruiken ze een goede mix voor de anesthesie. Mijn vriend en ik werken in de zorg. Ik was niet gerustgesteld toen ik dat hoorde, ik was erg bang en verwachtte het ergste. Maar toen ik wakker werd wilde ik alleen maar eten haha. Ongekend! Heb daar 2 beschuiten gegeten en thuis ook nog wat. Totaal niet misselijk geweest.
Maar ze zeiden tegen mij dat er toch genoeg mensen ziek worden. Kleine beetjes eten (2 hapjes beschuit 1 slok water om het half uur) als je echt ziek bent.
Ik hoop voor je dat het meevalt! Laat dat je niet weerhouden. Als je ziek bent zal het maximaal een paar dagen duren, als je van de prothesen ziek wordt is het een sluimer ziekte die lang duurt en uiteindeljk zul je onder het mes moeten..

Maar je kan het! We zijn er allemaal om je te steunen 😘
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
Chika
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 aug 2019 16:45

Ongelezen bericht 29 feb 2020 10:07

Bij de Jan v Goyen kliniek gooien ze standaard anti misselijkheidsmedicatie in het narcose infuus. Ik vroeg er 3 weken terug naar omdat ik ook een aantal keer erg misselijk was na OK
Dat is iets wat lang niet alle klinieken doen, ook omdat het duurder is. Maar anesthesist zei me dat ze dat het wel waard vonden. Ik had ook nergens last van inderdaad!
Mariaa
Berichten: 66
Lid geworden op: 18 mei 2020 19:34

Ongelezen bericht 31 aug 2020 04:30

Mami-M schreef: ↑
28 feb 2020 17:01
Sammie schreef: ↑
27 feb 2020 08:47
Niet iedereen reageert hetzelfde natuurlijk.
Naar dat je moeder er zo ziek van was, hoop dat het beter gaat inmiddels.
Snap dat jou dat angstig maakt. Geef het aan bij ze en laat ze je ondersteunen.
De een word misselijk van de narcose, de ander niet. Het is best heftig voor een lichaam. Zeker voor een lichaam die al ziek is van de siliconen. Maar je weet waarvoor je het doet, uiteindelijk om beter te worden.
Laat je niet sturen door angst, vertrouw op de kundigheid van Niessen en zijn team. Er zijn ook heel veel dames hier die wel hele goede ervaringen hebben bij hem en zijn team.
Vertel je angsten aan hun en laat je begeleiden door ze.
Probeer je angst te voelen en geef het daarna een plekje, het mag er zijn maar hoeft niet te overheersen.
(Makkelijk gezegd, weet ik maar oefening baart kunst)
Je hebt geen controle over hoe het straks zal gaan maar wel over hoe je de komende maand gaat doen.
Ik stuur je liefde en kracht om je te helpen rustiger te worden.
Het komt allemaal goedπŸ’—
Dank je wel Sammie,

Het ding is alleen dat ik al aan t twijfelen was tussen niessen en kanhai. Dit heeft niet geholpen, of misschien wel. Want ik wil daar niet meer heen. Ik heb er ook een beetje moeite mee dat niessen zoooo druk heeft en maar 90min pp, 5 dames op een dag doet. Ik slaap er het weekend over, maar weet bijna zeker dat ik toch bij mn 1e keuze, kanhai ga.

Dikke knuffel en dank je voor je lieve reactie β˜†β˜†β˜†
Whuuut.... 5 op een dag......
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 31 aug 2020 09:56

Mariaa schreef: ↑
31 aug 2020 04:30
Mami-M schreef: ↑
28 feb 2020 17:01
Sammie schreef: ↑
27 feb 2020 08:47
Niet iedereen reageert hetzelfde natuurlijk.
Naar dat je moeder er zo ziek van was, hoop dat het beter gaat inmiddels.
Snap dat jou dat angstig maakt. Geef het aan bij ze en laat ze je ondersteunen.
De een word misselijk van de narcose, de ander niet. Het is best heftig voor een lichaam. Zeker voor een lichaam die al ziek is van de siliconen. Maar je weet waarvoor je het doet, uiteindelijk om beter te worden.
Laat je niet sturen door angst, vertrouw op de kundigheid van Niessen en zijn team. Er zijn ook heel veel dames hier die wel hele goede ervaringen hebben bij hem en zijn team.
Vertel je angsten aan hun en laat je begeleiden door ze.
Probeer je angst te voelen en geef het daarna een plekje, het mag er zijn maar hoeft niet te overheersen.
(Makkelijk gezegd, weet ik maar oefening baart kunst)
Je hebt geen controle over hoe het straks zal gaan maar wel over hoe je de komende maand gaat doen.
Ik stuur je liefde en kracht om je te helpen rustiger te worden.
Het komt allemaal goedπŸ’—
Dank je wel Sammie,

Het ding is alleen dat ik al aan t twijfelen was tussen niessen en kanhai. Dit heeft niet geholpen, of misschien wel. Want ik wil daar niet meer heen. Ik heb er ook een beetje moeite mee dat niessen zoooo druk heeft en maar 90min pp, 5 dames op een dag doet. Ik slaap er het weekend over, maar weet bijna zeker dat ik toch bij mn 1e keuze, kanhai ga.

Dikke knuffel en dank je voor je lieve reactie β˜†β˜†β˜†
Whuuut.... 5 op een dag......

Hahaha, Mariaa
Laat het los. Hij staat niet voor niets zo vaak als arts op de lijst met komende operaties.
Betekent ook dat hij veel ervaring heeft.
Komt goed morgen.
Liefs essi
Mariaa
Berichten: 66
Lid geworden op: 18 mei 2020 19:34

Ongelezen bericht 31 aug 2020 10:24

Essi schreef: ↑
31 aug 2020 09:56


Hahaha, Mariaa
Laat het los. Hij staat niet voor niets zo vaak als arts op de lijst met komende operaties.
Betekent ook dat hij veel ervaring heeft.
Komt goed morgen.
Liefs essi
Ik dacht nou lekker... hij is dan moe :roll:

"Ff gauw deze nog en dan lekker naar huis"
Plaats reactie

Terug naar β€œOver explantatie en voorbereiding”