Ingedeukte borsten blijvend na explantatie?

Stel hier je vragen.
Ilja

Ongelezen bericht 01 nov 2021 22:17

Dank je wel Anita voor je lieve berichtje. Ik heb zeker veel meegemaakt en ben er sterker door geworden. Niemand in mijn omgeving
snapt dat ik na de vele operaties die ik heb gehad mijn borsten nu laat verwijderen. Ze hebben geen idee wat het is om na
vele ziekenhuis bezoeken nog steeds geen diagnose te hebben. Ik heb nu mijn eigen diagnose gesteld. Ik hoop zo dat ik eindelijk
weer beter wordt na de explantatie. Ik ga ervoor. Ik wens jou ook heel veel sterkte toe. Het gaat goed komen πŸ™ πŸ€

Groetjes Ilja
Anita

Ongelezen bericht 02 nov 2021 21:04

Hoi Ilja,

Dat geloof ik zeker! Je zal enorm sterk geworden zijn door alles wat je meegemaakt hebt. En laten andere het maar niet snappen. Jij hebt inderdaad je eigen diagnose gesteld en oh ik bid dat je zo ontzettend mag opknappen als ze eruit zijn. Heel veel sterkte! En we spreken elkaar snel weer.

liefs, Anita
Ilja

Ongelezen bericht 03 nov 2021 21:20

Hoi Anita. Ben je er klaar voor? Morgen een spannende dag. Ik moet je zeggen dat ik vandaag toch onbewust even nerveus werd.
Dat uitte zich in diarree en lichte migraine. Morgen kan ik bellen hoe laat ik 5 november geopereerd wordt. Hopelijk gaat alles
door vanwege de Corona. De ziekenhuizen raken overbelast. Ik wens je heel veel sterkte voor morgen, en al ken ik je niet persoonlijk,
ik zal voor je duimen. πŸ™πŸ€πŸŒž

Liefs Ilja
Anita

Ongelezen bericht 03 nov 2021 21:44

lieve Ilja,

Morgen is het zover. De gifballen gaan eruit.
Ik ben er klaar voor. Ik snap dat je toch onbewust nerveus bent..dat ben ik ook.
En jouw operatie gaat gewoon door..vol of niet vol. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Op naar een gezond lichaam. We hebben het van vele gelezen en Eline heeft ons ook nog flink bemoedigd. Het komt goed. Fijn dat je voor me duimt :D Ik zal ook een gebed voor je op zenden dat alles voorspoedig mag verlopen. Zet um op!

Heel veel liefs, Anita
Eline073

Ongelezen bericht 03 nov 2021 22:10

Anita schreef: ↑
03 nov 2021 21:44
lieve Ilja,

Morgen is het zover. De gifballen gaan eruit.
Ik ben er klaar voor. Ik snap dat je toch onbewust nerveus bent..dat ben ik ook.
En jouw operatie gaat gewoon door..vol of niet vol. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Op naar een gezond lichaam. We hebben het van vele gelezen en Eline heeft ons ook nog flink bemoedigd. Het komt goed. Fijn dat je voor me duimt :D Ik zal ook een gebed voor je op zenden dat alles voorspoedig mag verlopen. Zet um op!

Heel veel liefs, Anita
Jaaaa morgen is het dan zover voor je, hoe laat word je geholpen? Weet niet of je dit nog leest, maar wil je nog een keer heel veel succes wensen, weet dat het allemaal goed komt! Eigenlijk is je herstel nu al begonnen πŸ˜‰

@Ilja, voor jou ook alvast succes! Op naar herstel, weg met die gifdingen, dat was ooit wat we dachten bij ons hoorde, maar nu weten we wel beter toch? Lekker jezelf mogen zijn.

De laatste loodjes! πŸ’ͺ😘
Ilja

Ongelezen bericht 03 nov 2021 22:32

Dank je wel Eline. Wat is het toch fijn dat deze site bestaat. Iedereen leeft met elkaar mee.
Fijn dat bij jou alles achter de rug is.

Xx Ilja
Eline073

Ongelezen bericht 03 nov 2021 22:48

Ilja schreef: ↑
03 nov 2021 22:32
Dank je wel Eline. Wat is het toch fijn dat deze site bestaat. Iedereen leeft met elkaar mee.
Fijn dat bij jou alles achter de rug is.

Xx Ilja
Nou zeker weten, zoveel steun aan elkaar πŸ™ jij nog 2 nachtjes.. morgen ook spannend om je tijdstip te horen, maakt het dan echt helemaal echt in je hoofd. Gaat echt door hoor, kan niet anders.

Liefs Eline
Stef

Ongelezen bericht 03 nov 2021 23:48

Sterkte meiden morgen ! πŸ‘ŠπŸ»πŸ˜΄πŸ€•πŸ˜ƒ
Ilja

Ongelezen bericht 04 nov 2021 09:24

Stef schreef: ↑
03 nov 2021 23:48
Sterkte meiden morgen ! πŸ‘ŠπŸ»πŸ˜΄πŸ€•πŸ˜ƒ
Dank je wel. Zo spannend.

Xx Ilja
Anita

Ongelezen bericht 04 nov 2021 16:27

Lieve allemaal,

Ik had dus weer de datum verkeerd doorgegeven aan jullie. Dat kostte me ook bijna een hartverzakking toen ik laatst met jvg belde en ze mijn niet op de lijst van vrijdag 5 november zagen staan :idea:
Dat klopt ook, want mijn operatie is vandaag 4 november.
Ik moest er om 7.30 uur zijn. Ok medewerkster nam alles met me door en daarna de anesthesie en meteen daarna dokter van Selms.Wat een lieve mensen daar zeg!!
Ik had een oxazepam ingenomen om 6.00 uur. Ik kan je zeggen..wat was ik rustig. Heel rustig onder narcose gebracht en er ook weer heel goed uit gekomen. 8.00 uur werd ik geopereerd. Om 11.00 uur mocht ik mijn man bellen dat hij me op kon halen. Het is ongelooflijk...maar ik kan weer diep in en uitademen en de druk op mijn borsten, rug en schouders is al weg. Voor nu ben ik erg blij. Ik hou jullie op de hoogte en er komen natuurlijk foto's aan. Erg bedankt allemaal voor jullie verhaal en bemoedegingen.

Liefs, ANita
Ilja

Ongelezen bericht 04 nov 2021 16:38

Anita schreef: ↑
04 nov 2021 16:27
Lieve allemaal,

Ik had dus weer de datum verkeerd doorgegeven aan jullie. Dat kostte me ook bijna een hartverzakking toen ik laatst met jvg belde en ze mijn niet op de lijst van vrijdag 5 november zagen staan :idea:
Dat klopt ook, want mijn operatie is vandaag 4 november.
Ik moest er om 7.30 uur zijn. Ok medewerkster nam alles met me door en daarna de anesthesie en meteen daarna dokter van Selms.Wat een lieve mensen daar zeg!!
Ik had een oxazepam ingenomen om 6.00 uur. Ik kan je zeggen..wat was ik rustig. Heel rustig onder narcose gebracht en er ook weer heel goed uit gekomen. 8.00 uur werd ik geopereerd. Om 11.00 uur mocht ik mijn man bellen dat hij me op kon halen. Het is ongelooflijk...maar ik kan weer diep in en uitademen en de druk op mijn borsten, rug en schouders is al weg. Voor nu ben ik erg blij. Ik hou jullie op de hoogte en er komen natuurlijk foto's aan. Erg bedankt allemaal voor jullie verhaal en bemoedegingen.

Liefs, ANita
Oh Anita, wat ben ik blij voor jou. Wat is alles snel gegaan. Wat fijn dat je ook zo snel naar huis kon.
Ik verbaas mij erover dat je nu al weer goed diep in en uit kan ademen, dat de druk op je borsten, rug en schouders al weg is.
Zoals je weet heb ik ook die zelfde klachten en daarbij ook nog eens dat ik het gevoel heb dat ik de hele dag hyperventileer.
Ik ben morgen om 07.45 uur aan de beurt.
Ik hoop zo dat ik ook van die klachten af kom. Ik ben zo blij voor jou. Heel veel beterschap en rustig aan. πŸ€πŸ˜˜πŸ™

Liefs Ilja
Anita

Ongelezen bericht 04 nov 2021 16:43

Hai Ilja,

Ja het is mega snel gegaan allemaal. En ik ben ook zo verbaasd dat ik zo goed kan in en uitademen.
En ik heb afgelopen jaren heel veel hyperventilatie gehad doordat ik niet goed en diep kon in en uit ademenen. Ik ben zo benieuwd of de hyperventilatie nu ook verdwijnt :D

Lieverd, Heel veel succes morgen. Ik hoop dat jij ook zo opknapt..weg met de druk en weg met de hyperventilatie.

Sterkte morgen! en ook lekker vroeg..heerlijk!!

Liefs. ANita :D
Anita

Ongelezen bericht 04 nov 2021 16:45

Dankjewel lieve @Eline,

Het zit erop!! Heerlijk!!
Dank ook voor je bemoedigingen.

Liefs, ANita
Anita

Ongelezen bericht 05 nov 2021 12:39

Ik wilde al foto's plaatsen maar hij geeft een fout aan..de bestanden zijn te groot..terwijl dat niet echt zo is...jammer

Liefs Anita
Ilja

Ongelezen bericht 05 nov 2021 20:00

Hoi Anita,

Hoe gaat het vandaag met jou?

Vanmorgen was ik om half 8 in het ziekenhuis. Na lang wachten ging ik om 11 uur onder het mes.
Mijn kapsels waren gelukkig niet zo dik een zijn verwijderd. Ze zijn opgestuurd naar de patholoog.
Ik heb mijn protheses wel mogen zien en krijg er ook foto’s van. Ook heb ik foto’s van de borstopening en kapsels gezien.
Er zat ook een dikke lipofilling klont in en die is ook opgestuurd voor onderzoek. Ik heb een groot litteken omdat de huid
is strak genaaid. Ik ben blij dat het achter de rug is. Ik ging pas om 18 uur het ziekenhuis uit want de plastisch chirurg wilde mij nog zien. Gelukkig geen last vd narcose.
De wonden zijn gecontroleerd en gelukkig mochten de drains eruit. Pff, wat een opluchting. Tot morgen moet ik een strakke borstband
dragen, daarna 3 weken dag en nacht een strakke sport bah. Het voelt of er een vrachtwagen over mijn borst is gereden, ha ha.
Nu lekker eten en op de bank liggen. Nu afwachten of mijn klachten weg gaan. Zo spannend!

Liefs Ilja
Plaats reactie

Terug naar β€œEsthetisch resultaat”