Foto's explantatie en lift van Francien door dr. Kappel

Deel ervaringen en foto's.
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 24 mar 2013 18:58

Dit zijn ze!


Afbeelding
Angelique
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 dec 2012 12:49

Ongelezen bericht 24 mar 2013 20:56

Klopt het dat de rechter minder vol is dan de linker? Ze hebben zo te zoien toch wrl iets door gezweet of lijkt dat maar zo?

Ik heb besloten om straks toch ook maar mijn foto's te plaatsen.
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
sassiedepassie

Ongelezen bericht 24 mar 2013 21:51

Wauw Francien

Wat een vooruitgang voor jou! Heel mooi zijn jouw nieuwe borstjes :D
Kan mij voorstellen dat de oude jou letterlijk en figuurlijk in de weg hebben gezeten. En wat heerlijk dat je zo spoedig hersteld meid. Maar vergeet niet dat je nog niet zo lang geleden geopereerd bent he ;) Neem voldoende rust en geniet van de lange paasdagen! :D
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 25 mar 2013 08:34

Dank je wel Sas! Ik begin deze week weer voor de klas, het gaat heel goed, maar het is natuurlijk ook fijn dat ik een korte week heb, vanaf donderdag is de hele school vrij tot na de paasdagen!

Angelique, mevrouw Kappel zei me dat de prothesen wel iets hebben gezweet, niet heel veel, maar toch wel wat. Het kan best dat de ene prothese iets meer heeft verloren, maar het kan ook zo lijken door de manier waarop ze liggen, ik zal straks eens gaan kijken!

En de borstjes zijn zo opgelucht!! :D

Ze voelen nu al beter dan de "oude" na jaren. Maar ze moeten nog herstellen, en ik zal deze week weer een nieuwe foto plaatsen! :)
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 27 mar 2013 22:55

Ik moet de foto's van mezelf maken, dus duidt mij de kwaliteit van de foto niet euvel!

Zo zien ze er nu uit, in spiegelbeeld dit keer!
De pleisters moeten tot 4 april blijven zitten...

Afbeelding
esart88

Ongelezen bericht 28 mar 2013 08:36

ohh wat zijn ze al mooi zeg nu begrijp ik helemaal waarom je in zo'n jubelstemming bent en verlost van die ellendige bollen en en ook nog eens een stel prachtige borsten!!
Ik krijg bijna zin in de operatie :D


liefs Es FLOWER
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 28 mar 2013 08:40

Bij mevrouw Kappel ben je helemaal aan het goede adres Es! :)

Ik leef nu weer toe naar het moment dat die pleistertjes eraf mogen en dat ik weer helemaal onder de douche mag! Nu moet alles in etappes, vanochtend heb ik mijn haar gewassen, en de bovenkant en daarna de onderkant, hahaha!!

Maar ik neem het graag voor lief! :)
sassiedepassie

Ongelezen bericht 28 mar 2013 09:39

Wauwie Francien, dat ziet er prachtig uit!
Het zal snel volgende week donderdag zijn en dan heerlijk douchen!! :D
Hoe is het de afgelopen dagen gedaan? Nu lekker lang paasweekend voor jou ;) Geniet ervan =liefs=
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 28 mar 2013 10:05

Hee Sas, dank je wel!!
Het gaat heel erg goed, helemaal boven verwachting! Ik doe eigenlijk alles weer en heb nauwelijks extra rust nodig.

En hoe is het nu met jou?
sassiedepassie

Ongelezen bericht 28 mar 2013 10:55

Hoi Francien,

Met mij gaat het ook heel goed! Afgelopen maandag zijn de hechtingen verwijderd. Althans... de assistente heeft enorm zitten trekken, toen braken de draadjes, zij in paniek.... ik pijn...en later bleek dat ze vanzelf op zouden lossen :lol: :lol:

Ik doe eigenlijk ook alles weer sinds deze week. Behalve zwaar tillen dan ;)

Morgen hebben we een gesprek over de mogelijke opname van onze dochter. Verder is thuis alles rustig.

Waar geef jij les? Op basis of voortgezet onderwijs?

Fijne dag nog, liefs Sas
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 28 mar 2013 13:18

O gruwel! Wat erg, die draadjes! Niets beschadigd verder??

Fijn dat het goed met je gaat, het gaat snel he? Ik probeer me af en toe weer eens voor te stellen hoe dat ook alweer was met die prammen! :D

Ik geef les in het Voortgezet Onderwijs, heel erg leuk!

Heel veel sterkte met het gesprek over je dochter... Ik hoop dat ze meteen op de goede plek terecht komt..
Keira
Berichten: 198
Lid geworden op: 30 dec 2012 11:30

Ongelezen bericht 28 mar 2013 16:15

Hee Francien, ik mocht van dr. Kappel afgelopen maandag al douchen en mag de pleisters er zaterdag afhalen. Natuurlijk geen uren douchen maar ben er zo blij mee. Waarschijnlijk zit er een verschil omdat jij meer sneetjes en hechtingen hebt op de borst en ik alleen een streepje eronder?
Keira
Berichten: 198
Lid geworden op: 30 dec 2012 11:30

Ongelezen bericht 28 mar 2013 16:16

Oeh ik keek trouwens zo over jouw nieuwe foto heen. Wat zijn ze mooi aan het genezen! Wees er trots op!!
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 28 mar 2013 16:21

Heeeyyy, Keira!

Oooww, lekker, ik wil ook onder de douche en de pleistertjes eraf laten weken!
Hoe was dat, onder de douche?
Weet je wat...ik ga mevrouw Kappel gewoon even vragen of dat al mag! :)
Keira
Berichten: 198
Lid geworden op: 30 dec 2012 11:30

Ongelezen bericht 28 mar 2013 16:39

Haha Francien, om jou even te herhalen, het was heeeeerlijk! :p
Ik zou het gewoon even vragen. Ik heb voornamelijk een beetje met mijn rug ero der gestaan en mijn voorkant een beetje buiten schot gehouden. De pleisters komen nu wel een beetje los, maar ze houden het nog wel tot zaterdag.
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”