Foto's explantatie en lift van Francien door dr. Kappel

Deel ervaringen en foto's.
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 22 mar 2013 18:12

Ik ga het maar gewoon proberen. Ik heb net een foto gemaakt van mijn vers geopereerde borsten, nog volgeplakt met pleisters, inclusief blauwe plekken, deukjes en bultjes. Maar ik ben er zo blij mee! :)

Afbeelding
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 22 mar 2013 18:23

Zo was het ...


Afbeelding
Keira
Berichten: 198
Lid geworden op: 30 dec 2012 11:30

Ongelezen bericht 22 mar 2013 18:38

Hee Francien, ziet er goed uit! Ik denk dat dat heel mooi gaat genezen! Ik ben blij voor je! _YEAH_ -love- FLOWER Yeah!

Je implantaten zaten inderdaad best hoog trouwens!
meisie
Berichten: 224
Lid geworden op: 31 dec 2012 10:28

Ongelezen bericht 22 mar 2013 19:12

Nou Francien, je bent er wel op vooruit gegaan ;)

Jouw protheses zaten inderdaad wel heel hoog!
En ook al zit je nu nog volgeplakt met pleisters en sta je er nog gekleurd op, je kunt al wel zien dat het mooi geworden is!

Kun je trouwens al merken dat het minder op je luchtwegen drukt?

We are HAPPY!

Meisie =liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 22 mar 2013 19:28

Ooo, zeker, ik heb helemaal geen last meer van mijn luchtwegen, geweldig he?

Ja, het is alleen nog maar een kwestie van genezen, en het wordt vast heel mooi!
En ik ben verrast over het volume, het is toch echt wel een flinke A/ kleine B.
Dat had ik niet gedacht.

Echt gezwollen is het niet, de drains hebben al heel veel vocht afgevoerd, en het deukje onderaan mijn rechterborst zal blijven, want dat is er gekomen na de mastopathia-operaties. Ik ben er echt heel blij mee! :)
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 22 mar 2013 19:33

Het was heel vreselijk, moet je deze zien...

Afbeelding
meisie
Berichten: 224
Lid geworden op: 31 dec 2012 10:28

Ongelezen bericht 22 mar 2013 20:29

Ziet er inderdaad niet natuurlijk uit :?

Wat me opvalt bij dames met protheses (onder spier?) dat de bovenpool zo bol staat, zelfs met anatomisch gevormde protheses...
En bij jou is je double bubble ook duidelijk zichtbaar.

Dan is hoe het er nu uitziet toch echt zóveel mooier!!!

Groetjes
Meisie =liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 22 mar 2013 22:00

Het wordt nog veel mooier hoor!

Vaak zitten de prothesen te hoog he? Die van mij zat ook achter de spier, en de spier heeft hem nog hoger geduwd.
Ik denk dat dat vaak voorkomt hoor!
esart88

Ongelezen bericht 23 mar 2013 00:28

wauw Francien ik denk dat je heel tevreden mag zijn ziet er goed uit meid veel beter dan die opgeblazen ballonnen!

lfs Es
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 23 mar 2013 07:33

Dank je Es, ik ben er ook al zo blij mee!
Ik zal elke week een foto plaatsen, dan kunnen jullie zien hoe het genezingsproces vordert!
Keira
Berichten: 198
Lid geworden op: 30 dec 2012 11:30

Ongelezen bericht 23 mar 2013 22:06

Hee Francien, je kon bij jou echt goed zien dat jouw borst uit twee lagen bestond zeg! En inderdaad ook heel hoog begonnen ze, door de spier. Wat fijn dat je verlost bent van de problemen met je kuchtwegen. Je kunt echt helemaal fijn en opgelucht ademhalen nu :cool:
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 24 mar 2013 08:36

Nou, geloof me, ik ben ZO opgelucht!! Ik merk het ook meteen met ademhalen, dat gaat nu veel gemakkelijker. Gek he, het is echt een verschil van dag en nacht!!

Maar net als jij Keira word ik helemaal simpel van de jeuk, maar dat hoort erbij he?

Vandaag zijn ze weer wat mooier, ik zal om de week een foto plaatsen!
Angelique
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 dec 2012 12:49

Ongelezen bericht 24 mar 2013 16:31

Hai Francien,

Ze zijn mooi gelukt hoor!!!!! Heb je de prothese mee naar huis gekregen? hoe zien ze eruit? Mijn protheses zitten zijn ook achter de spier geplaatst en zitten ook vrij hoog alleen ben ik bang dat ik straks een heel stuk plat ben en dan 2 frummel theezakjes over houd.

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 24 mar 2013 18:37

Ja, ik heb de prothesen thuis Angelique! Ze zien er heel normaal uit, want ze zijn nog heel. Ronde, geruwde prothesen zijn het, misschien maak ik er straks nog even een foto van. Mijn borsten zien er op de foto erg beschadigd uit, maar het valt enorm mee hoor!

Vandaag zijn ze alweer minder blauw, maar ik moet de pleistertjes erop laten tot de vervolgafspraak, dus ik zit er nog wel anderhalve week aan vast. De korsten en de viltstiftstrepen mag ik er ook al niet afwassen, want het moet tot die tijd droog blijven.

Mijn decollete, dat niet gelift kan worden, is mooi glad, niet rimpelig, daar ben ik ook heel blij mee. Ik was bang dat ik zo'n rimpelvel zou krijgen, want die prothesen bolden de boel daar enorm op.

Het wordt leuk!

Keira schreef in haar fotodraadje dat de borsten er op de foto groter uitzien dan ze zijn. Dat is bij mij ook het geval, het zijn kleine borstjes.

Angelique, ik heb een lift gehad en Keira lipofilling: als je heel erg kleine of slappe borsten zou krijgen kun je daarvoor kiezen hoor. Voor mij geen probleem, ik had al littekens, dus die kon mevrouw Kappel gewoon weer gebruiken!
Angelique
Berichten: 154
Lid geworden op: 18 dec 2012 12:49

Ongelezen bericht 24 mar 2013 18:47

Dat wordt dus voorzichtig douchen of badderen. Ik ben heel benieuwd naar de foto van je prothese.

Ik wil mijn borsten eerst laten genezen en ze een kans geven voordat ik eventueel weer wat laat doen. Ik ga van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen:D lang leve de super push up.

Doe je wel een beetje rustig aan want ik las dat je al weer veel hebt gedaan en van de week ook gaat doen.

Fijne avond.

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”