Explantatie en borstlift, operatie door dr. Kappel

Deel ervaringen en foto's.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 jan 2014 12:14

Lieve Francien,

Hoe is het nu met je? Nog steeds blij met je borsten? Hoe zijn de littekens geheeld? Zou je weer eens een update kunnen geven, zodat andere dames die hetzelfde willen doen, dit kunnen lezen. Misschien nog nieuwe pics? Hoop het!

Doeg lieverd, liefs,
Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 14 apr 2014 08:22

Hoi Luna, hoi meiden, vandaag ben ik na een heel erg lange tijd weer op de site.
Het leven gaat gewoon lekker door, en ik heb nergens meer last van. Eigenlijk denk ik zelden meer aan de operatie, het is helemaal okay zo.

Weet je, ik zal zo even een fotootje maken van de tietjes, even wachten hoor...
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 14 apr 2014 08:38

Afbeelding
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 14 apr 2014 11:47

Fijn te lezen ,het is heel mooi geworden !
x Janneke FLOWER
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 14 apr 2014 16:50

Dank je wel Janneke! :)

Het is gelukkig allemaal helemaal goed gekomen!
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 15 apr 2014 08:44

WAUW :D wat zien ze er goed uit! Wat zul je blij zijn zeg wat een verschil met eerst he?

Zo leuk dat je er weer eens was, dank je wel!

DIKKE KUS+

Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Ikke
Berichten: 70
Lid geworden op: 21 feb 2013 21:00

Ongelezen bericht 15 apr 2014 08:55

hé Francien,

wat fijn dat het zo goed met je gaat!

Bij mij is er niet veel van over gebleven, cupje aa, overweeg lipofilling maar heb te weinig vetweefsel. Ook heb ik misschien de ziekte van Crohn (krijg over een week de uitslag van onderzoeken). Het is niet makkelijk om dikker te worden als je darmen steeds ziek zijn dus ik denk dat ik die lipofilling maar uit mijn hoofd zet en mijn kleine borstjes zal moeten accepteren.

lieve groet,

Ikke +LOVE+
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 15 apr 2014 11:21

Ikke schreef:hé Francien,

wat fijn dat het zo goed met je gaat!

Bij mij is er niet veel van over gebleven, cupje aa, overweeg lipofilling maar heb te weinig vetweefsel. Ook heb ik misschien de ziekte van Crohn (krijg over een week de uitslag van onderzoeken). Het is niet makkelijk om dikker te worden als je darmen steeds ziek zijn dus ik denk dat ik die lipofilling maar uit mijn hoofd zet en mijn kleine borstjes zal moeten accepteren.

lieve groet,

Ikke +LOVE+

Ach, wat naar is dat!! Ik herken je darmproblemen wel, ik heb prikkelbare darmen en voedselallergieen, en daardoor ben ik soms erg mager, maar wanneer de darmen rustiger zijn trekt het vanzelf weer bij. Maar voor lipofilling heb je wel behoorlijk wat extra vet nodig he? Heb je al met een pc hierover gesproken? Kleine borstjes zijn ook mooi hoor!Toch begrijp ik heel goed dat je liever wat vulling zou hebben. Ik herinner me Keira, dr. Kappel had dat bij haar zo mooi gedaan...

Mijn borstjes zijn ook niet groot, een kleine B-cup, maar ik ben er heel blij mee zo.

Ik hoop dat het meevalt met je darmen, Crohn kan erg vervelend zijn...
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 15 apr 2014 11:23

Luna schreef:WAUW :D wat zien ze er goed uit! Wat zul je blij zijn zeg wat een verschil met eerst he?

Zo leuk dat je er weer eens was, dank je wel!

DIKKE KUS+

Luna
Hee Luna, dank je wel! Hoe is het nu met jou?

Het is leuk om hier weer eens rond te neuzen en de nieuwe verhalen te lezen!
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 09 jun 2014 19:29

Ik ben hier weer even, ik lig ziek op bed met een flinke griep en dan ga ik toch weer eens kijken wat hier allemaal gebeurt. Daarnet zag ik dat ik ook een pb helemaal heb gemist en dat vind ik toch wel heel erg van mezelf. We moeten elkaar toch helpen en steunen, maar ik laat helemaal verstek gaan. Dat komt door mijn drukke leven, allemaal privetoestanden, maar dit is toch ook wel heel belangrijk.
Tot mijn schrik las ik in de krant dat grote borsten weer mode gaan worden en ik vrees toch wel voor de extra belangstelling voor borstvergrotingen.
Ik ben nog steeds zo blij met die borstjes, die weliswaar wat geschonden, maar toch helemaal van mezelf zijn. Zoiets ga je pas echt waarderen wanneer je de keerzijde hebt meegemaakt. Nee, ik zou dat nooit meer willen.

Met mijn zieke koppie ga ik nu de nieuwste verhalen even lezen. Ik las net het verhaal van Boobi en dat raakte me, omdat ze zich niet fijn voelt, en nog erg onzeker is. Iemand kan ook erg schrikken van het resultaat en wat voor mogelijkheden zijn er dan nog. Of moet je echt helemaal omschakelen in je hoofd?
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 jun 2014 10:28

+beterschap+

X Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 10 jun 2014 10:34

Dank je wel Luna! Gelukkig is het maar een griepje hè? Ik blijf lekker in bed liggen en het is gelukkig wat minder benauwd dan gisteren! KUS+
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 jun 2014 14:12

Lieverd, wat een mooie foto (avatar)!!! Wat zie je er goed uit!!!
Mooi hoor, echt prachtig!!!

Je mag trots zijn op jezelf Francien

_Omhelzing Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 10 jun 2014 14:19

Dank je wel Luna! Zie je wat ik daar aan heb.....het voetbaljurkje van Bavaria. Dat is zo'n leuk ding, je kunt het oranje dragen en met de Braziliaanse print! Misschien een leuk ideetje voor de dames hier! Het jurkje is me wat te wijd en het hangt wat lang omdat ik klein en dun ben, maar het licht je helemaal op...


Op naar het WK dames!!! Party time
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 jun 2014 14:47

Wat zie je er mooi uit! Mooi slank en jong gezichtje, echt prachtig!!! Yeah!
Staat heel leuk het jurkje. FEESTJE

Wordt leuk WK! Is altijd erg gezellig allemaal he Party time

*LOVE* Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”