Explantatie + borstlift - Dr. van der Hulst

Deel ervaringen en foto's.
Gebruikersavatar
Ange1010
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 sep 2019 10:44

Ongelezen bericht 11 okt 2019 00:23

@Mieke succes meid, wanneer is jouw datum??
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------
Muisje
Berichten: 351
Lid geworden op: 07 jan 2014 09:36

Ongelezen bericht 11 okt 2019 08:13

Baja schreef:
10 okt 2019 21:11
Muisje schreef:
10 okt 2019 18:48
Baja schreef:
09 okt 2019 17:14


Hallo Ange,
Ik ben zelf ook twee weken geleden in sittard door dr. Van der Hulst geopereerd, ik had alleen explantatie en hij heeft bij mij alleen tepel van binnen iets hoger vast gezet voor een soort lift. Ik heb de zelfde ervaring, ik heb hem ook niet meer gezien na de operatie wat ik heel jammer vond, ik weet nog steeds niet hoe het gegaan is, en hoe veel kapsel heeft hij weg gehaald. Ik heb vanavond een afspraak, mijn hechtingen worden verwijderd en hopelijk kan ik hem alles vragen. Wat je schrijft over de plooi onder de tepel dat heb ik ook dat komt door de inwendige ‘’lift’’, bij mij is het ook heel lelijk je kunt de foto zien bij mijn topic over ‘’ingetrokken tepel na de explantatie ‘’ ik ga hem vanavond vragen hoe het ziet, en is het blijvend of niet. Ik laat je later weten wat hij zegt.

Liefs, Baja

Hoi Baja,

Hoe is het gegaan bij de controle, heeft hij je nog alles verteld wat hij gedaan heeft.
Ik krijg de explantatie ook bij hem.

Liefs Mieke
Alles is goed gegaan, ik heb alle vragen opgeschreven zodat ik niks kon vergeten :). Hij had kapsel gedeeltelijk verwijderd, om niet te veel schade aan de spier weefsel aan te richten. Mijn implantaten hadden daar en hier versleten randjes, kwam door de plooi die er in zat, dus de ruwe coting was eraf en die deeltjes zaten of in de kapsel of ze zitten ergens in mijn lichaam :(( daar bal ik van... ik heb ook een rare deuk onder mijn linkere tepel, hij gaf drie mogelijke oorzaken van, of de oude litteken weefsel van bv, of te veel weefsel samen met de kapsel weg gehaald, of een inwendige hechtingen, ik denk zelf inwendige hechtingen, zo voelt het iedere geval. Hij denkt meer dat het hole plek is door kapsel verwijdering, we zien het wel.... als het zo blijft hij wil misschien kleine correctie doen. Voor de rest ik herstel best snel, ik heb nog steeds dof gevoel als ik mijn borsten aanraak nog een beetje pijnlijk. Dr. Van der Hulst is inderdaad een hele goede chirurg, in het algemeen ben ik heel tevreden alleen jammer dat je na de ingreep geen informatie van hem krijgt. Veel succes met de operatie !

Liefs Baja

Hoi Baja,

Hoop voor je dat het nog bijtrekt maar fijn dat hij aanbiedt correctie te doen als dat nodig mocht zijn.
Voor mij is het fijn jouw en Ange’s haar verhaal te lezen, dan kan ik dingen die ik iets anders wil vantevoren bij hem aangeven. Ik hoop dat jij en Ange goed herstellen verder. Ben zo benieuwd wanneer ik aan de beurt ben en hoe het er bij mij uit zal gaan zien, zeker omdat ik amper eigen weefsel heb door het afvallen en niet bij kunnen komen 😢

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Muisje
Berichten: 351
Lid geworden op: 07 jan 2014 09:36

Ongelezen bericht 11 okt 2019 08:16

Ange1010 schreef:
11 okt 2019 00:23
@Mieke succes meid, wanneer is jouw datum??
Hoi Ange,

Ik heb nog geen datum, hij heeft eerst de verzekering benaderd om de explantatie ivm ernstige klachten vergoed te krijgen. Nu eerst wachten op antwoord van de verzekering en dan datum afspreken. Hij hoopt binnen 3 weken antwoord te krijgen. Daar zijn nu anderhalve werk van voorbij.

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Ange1010
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 sep 2019 10:44

Ongelezen bericht 11 okt 2019 08:49

Muisje schreef:
11 okt 2019 08:16
Ange1010 schreef:
11 okt 2019 00:23
@Mieke succes meid, wanneer is jouw datum??
Hoi Ange,

Ik heb nog geen datum, hij heeft eerst de verzekering benaderd om de explantatie ivm ernstige klachten vergoed te krijgen. Nu eerst wachten op antwoord van de verzekering en dan datum afspreken. Hij hoopt binnen 3 weken antwoord te krijgen. Daar zijn nu anderhalve werk van voorbij.

Liefs Mieke
Ohh spannend! Dan heb je zó Alles al rond.. eindelijk... ligt binnenkort een brief op je deurmat van de verzekering.. 👍🏼🍀💐
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9070
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 29 okt 2019 09:21

Lieve Ange, ik heb je berichtje met foto in het andere topic gezet dat afgeschermd is. Ik denk dat je het verkeerd had geplaats. Dit topic is openbaar.
Geen angst, het niet echt gezien hoor!!

Het staat hier: viewtopic.php?f=266&t=2517&start=15#p25860
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Gebruikersavatar
Ange1010
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 sep 2019 10:44

Ongelezen bericht 29 okt 2019 09:50

Luna schreef:
29 okt 2019 09:21
Lieve Ange, ik heb je berichtje met foto in het andere topic gezet dat afgeschermd is. Ik denk dat je het verkeerd had geplaats. Dit topic is openbaar.
Geen angst, het niet echt gezien hoor!!

Het staat hier: viewtopic.php?f=266&t=2517&start=15#p25860
Ohhh Dankjewellll😳😳😱💋
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”