Re: Explantatie plus lift Eloise 5 oktober bij Dr van Loenen

Deel ervaringen en foto's.
Eloise
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 apr 2018 22:11

Ongelezen bericht 13 okt 2018 07:43

Hi Allemaal,
Nog even een kleine update, had meteen na operatie al weggeschreven hoe het was verlopen bij het voorstellen. Weet ook niet zo goed bij welk topic iets moet schrijven hahah.

Verleden week vrijdag ben ik bevrijd van mijn monobloc prothesen na 19 jaar. Dokter van Loenen gaf aan dat ze flink hebben gezweet. Rechts had ik 210 en links 230 (vorige topic verkeerde opgeschreven). Links kwam er uiteindelijk veel lichter uit als rechts :oops:
Nu zijn het monoblocs en is er niet veel bekend over eventuele klachten van het zweten of lekken hiervan, echter ben ik blij dat ze weg zijn.

Tijdens consult had ze gezegd dat ik bijna geen weefsel van mijzelf heb, dus hoe ze eruit kwamen te zien baarde mij veel zorgen.
Op dit moment kan zeggen dat ik super blij ben met mijn eigen borsten. Zien eruit als een kleine 75 B. Gisteren zelfs kind uit school gehaald met een strak t-shirt, werd natuurlijk al platter gedrukt door de sport bh hahah. Maar voelde mij gek genoeg dus heel zeker.

Donderdag 18 okt, gaat het tape eraf en kan niet wachten om het uiteindelijke resultaat te zien. Zie wel dat 1 borst wat kleiner is als de andere, maar dat is normaal en had ik voor de bv ook. Ook zijn ze nog een beetje gespannen, dus zal alsnog veel veranderen.
Zal kijken of het mij lukt foto's te plaatsen, om anderen weer een beeld te geven hoe of wat.

Liefs eloise
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 okt 2018 11:17

Dank je voor je verslagje en je positiviteit! :D
Heel belangrijk voor andere dames.

Ik zal de topics snel even opruimen en samenvoegen of splitsen. Je kunt gewoon hier verder schrijven.

Geniet van het weekend en het mooie weer!

Liefs, Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Eloise
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 apr 2018 22:11

Ongelezen bericht 13 okt 2018 12:32

Ik heb geprobeerd om een foto te plaatsen, maar dat lukt niet omdat hij aan blijft geven dat het bestand te groot is. Tips? Anders zoek ik het even op ;)
Liefs eloise
Sol
Berichten: 276
Lid geworden op: 11 okt 2017 20:30

Ongelezen bericht 13 okt 2018 18:23

Eloise, stuur ze hier maar naar toe, forum@meldpuntklachtensiliconen.com

Dan zorgt Luna voor de rest

X
Eloise
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 apr 2018 22:11

Ongelezen bericht 14 okt 2018 07:47

Dank je Sol, gedaan! X
diana1967
Berichten: 379
Lid geworden op: 22 jan 2018 22:48

Ongelezen bericht 21 okt 2018 22:56

Wat fijn Eloise, ik moet de afspraak met dr Van Loenen nog gaan inplannen; ik vind het zo spannend om te doen, maar jouw verhaal geeft mij weer een zetje in de goede richting. Dank je wel voor het delen en een heel voorspoedig herstel
lieve groetjes
Diana
margot1
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 jan 2018 21:34

Ongelezen bericht 08 nov 2018 22:15

Hallo Eloise,

Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat?? Al weer helemaal de oude? Geen last van complicaties gehad?
Ik hoop dat je tevreden bent met het " eind" resultaat :)

Bij mij is het nu ongeveer 6 weken na de explantatie....
Eloise
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 apr 2018 22:11

Ongelezen bericht 10 nov 2018 08:39

Hi Margot, bij mij nu 5 weken geleden, geen last van complicaties gehad. Wel tot een week terug pijntjes gehad van het vullen van de holtes. Zou ook echt nog niet zonder sport bh willen lopen. Heel blij met het resultaat, het is een kleine 75B.

Wil nog wel mijn complimenten uitbrengen voor dokter van Loenen. Had een consult gepland staat over twee weken. Ze was zelf in de avonduren de afspraken aan het nabellen ivm het faillissement om deze af te zeggen en de nazorg te geven, vragen hoe het met je gaat en of er nog vragen waren...

Hoe gaat het met jou? Ben je tevreden en nog last?
Liefs
margot1
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 jan 2018 21:34

Ongelezen bericht 15 nov 2018 21:27

Hoi Eloise,

Nee ik heb nergens last van.... soms voelen borsten s avonds een beetje gevoelig....maar dat is alles...
Zo blij dat ik ervan verlost ben :D
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”