Foto,s voor en na explantatie Maggie

Deel ervaringen en foto's.
Maggie

Ongelezen bericht 13 jun 2014 21:33

Hallo iedereen hier mijn foto,s van voor en na, vooral bij de voor foto van de zijkant is goed te zien dat de prothese nog hoog zit en het borstweefsel eronder hangt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De eeste 2 foto,s zijn van voor de explantatie en de laatste 2 van erna uiteraard :lol:
Ik hoop dat de dames die kiezen voor explantatie en borstlift er iets aan hebben, de littekens zijn nu natuurlijk nog wel wat rood maar dat zal nog wel bijtrekken (hoop ik)
6x
Berichten: 208
Lid geworden op: 21 mar 2014 18:15

Ongelezen bericht 13 jun 2014 23:08

Hoi Maggi,

Wat kun jij trots zijn zeg.
Je borsten zijn erg mooi geworden.
Wat fijn dat je het met ons wil delen.

Ik hoop dat je je lichamelijk steeds beter gaat voelen.

Groetjes,

Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 14 jun 2014 08:38

Dat is prachtig geworden Maggie! Hoe voelt het nu?

En maak je over de littekens geen zorgen, ze zien er heel goed uit en over een jaar zijn ze helemaal bleek geworden!
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 14 jun 2014 12:00

Hey Maggie, ik vind ze prachtig ! Bij mij zitten er nog strips op en de hechtingen zitten er natuurlijk nog in ,. Ik ben al superblij ,maar ook stik nieuwsgierig of het nog fluft :) Dag ! Bedankt voor het plaatsen van je foto's ! Knuff, Janneke FLOWER
Laura
Berichten: 167
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:33

Ongelezen bericht 14 jun 2014 20:56

Prachtig meid!
Linn
Berichten: 67
Lid geworden op: 30 apr 2014 11:24

Ongelezen bericht 15 jun 2014 08:16

Hoi Maggie,
Ze zien er echt heel mooi uit!
Fijn om deze mooie foto's te kunnen bekijken zo vlak voor dat ik mag.
Bedankt voor het delen.
Liefs Linn
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 15 jun 2014 14:19

Hallo Maggie .
+Thumbs+Up+ wat zijn ze prachtig en vanjezelf .
Heel veel succes met het verdere herstel ervan .
Greetz ildiko
Maggie

Ongelezen bericht 15 jun 2014 17:16

Hoi meiden
Heel erg bedankt voor de complimenten, ik ben er zelf ook heel blij mee, het is me alles meegevallen hoe ze eruit zien!!
De klachten zijn nog niet helemaal weg maar wel minder, zal best zijn tijd nodig hebben!!
Liefs Maggie
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9069
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 19 jun 2014 16:06

Lieverd, ik had ze nog niet eens gezien wat P-R-A-C-H-T-I-G!!! FLOWER

Trost mag je zeker zijn hoor. Je hebt gewoon mooie borsten! Party time
Veel natuurlijker hoor dan die harde ballen.
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Maggie

Ongelezen bericht 21 jun 2014 11:53

Hoi Luna -Tank-You
Bedankt voor het compliment, ik ben er ook gelukkig mee, alleen op de rechter borst valt het litteken niet mooi in de borstplooi, daardoor zie je hem veel beter zitten, maar ach als dat het ergste is ;)
Ik heb nog helaas nog wel pijn als ik mijn borstspieren flink moet gebruiken om kracht ergens op te zetten en de pijn blijft dan ook een poosje aanwezig, mijn nekklachten zijn ook nog wel aanwezig, gelukkig geen pijn meer achter mijn ogen.
Ik hoop dat het nog gaat verbeteren, maar vooralsnog ben ik blij dat die troep eruit is en mijn borsten er mooi uit zien!!
Liefs Maggie
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9069
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 23 jun 2014 15:23

Probeer het kussen van Tempur (Ombracio) uit. Ik garandeer je dat je verschil zult merken!! Je kunt tegen betaling van borg 50,- het kussen 14 dagen uitproberen. Je hebt niets te verliezen! Echt, het werkt! Het kussen is echt heel goed want ondersteund je nek en schouders. + Het oplegmatras van de Ikea kost niet zoveel en kun je ook uitproberen 90 dagen. Als je het in het plastic laat zitten krijg je je geld terug. haal je het uit de verpakking, dan krijg je een tegoedbon.
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”