Explantatie en borstlift Janneke door dr. van der Hulst

Deel ervaringen en foto's.
San
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 jul 2014 15:15

Ongelezen bericht 24 jul 2014 13:31

Lieve Janneke toen ik ziek werd woog ik nog maar45 kilo ben bij een diëtist geweest en geloof het of niet moest negerzoenen en slagroom eten nou wordt je daar weer misselijk van dus deed in elk kopje koffie een spuitje slag room kwam goed aan maar helaas vind koffie ZONDER slagroom dus niet meer lekker probleem weeg nu 64 kilo en ben te dik(haha) tis ook nooit goed hè wees gelukkig met je lijf dan komen de kilo's er vanzelf wel bij je kan natuurlijk wat proberen maar uiteindelijk een dikke buik zonder borsten (nou ben ik echt plat en jou foto's zien er mooi uit ) is ook geen gezicht hoor moeilijk hoor voor je kan me er heel goed in inleven herkenbaar probleem Marja anders om is ook niet alles wens je veel sterkte toe lieverd nog een lange weg te gaan CYBERKISSsan
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 08 sep 2014 10:35

Hey allemaal ,zoals beloofd hierbij de "na 3 maanden "foto. Behalve een dip van een 10 dagen ,wat waarschijnlijk een griep en oververmoeidheid was , gaat het best goed. Heel langzaam kom ik een beetje aan.Ik weet niet hoeveel want de weegschaal is taboe. Ik drink nog steeds Fortimel ,heb het gevoel dat dat toch nog even nodig is. Ik kom 's morgens slecht op gang ,beetje stijf en zo ,maar douchen helpt . De nerveusiteit overvalt me soms nog,het zal wel bij me horen :roll: Ik sluit hierbij mijn lijntje .Het gaat jullie hopelijk goed ! Ik kom af en toe nog wel eens kijken op het forum maar voor nu ga ik proberen het een beetje los te laten .. Dag ,fijne dag Janneke xxx FLOWER
Laatst gewijzigd door Janneke op 24 jun 2015 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
San
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 jul 2014 15:15

Ongelezen bericht 08 sep 2014 11:49

Hoi Janneke
Knap besluit van je loslaten is moeilijk ik hoop dat het je goedmaakt en dat je je leven weer kunt gaan oppakken zelf ben ik helaas nog niet zo ver en tja als dat deprie een griepje was dan heb ik wel al heel lang griep .
Respect voor je dat je er zo goed mee omgaat je littekens zien nog wat rood maar dat zal wel bijtrekken jammer hè dat je dit heb moeten meemaken maar ik weet zeker dat je er goed uit zal komen met de instelling die jij hebt echt je bent een top vrouw sterkte met alles en misschien komen we elkaar ooit nog hier tegen
Veel liefs san CYBERKISS
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 08 sep 2014 12:43

Ja Janneke, kom hier af en toe eens gewoon aanwapperen net zoals ik! Dat is gezellig en dan weet je ook een beetje wat er hier speelt.
Je borsten zien er goed uit trouwens, dat rode zal je nog wel even houden, na een maand of acht begint het te verbleken.
Ginny
Berichten: 195
Lid geworden op: 19 jul 2014 15:55

Ongelezen bericht 08 sep 2014 16:55

Hoi Janneke,

Loslaten en verder zo hoort dat ;)
Ik vind het een goed teken dat je er op een gegeven moment klaar mee bent.
Als ik naar mezelf kijk dan ben ik hier tenslotte ook ooit mee begonnen, om niet meer bezig te hoeven zijn met...


Liefs Ginny +Vlinder+ +BLIJ+
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 08 sep 2014 21:03

Nee, het is idd een goed teken als het langzaamaan verdwijnt en een bijzaak wordt.

Toch is het bij mij wel iets bljivends: ik heb een enorme borstengeschiedenis en op bepaalde momenten in mijn leven overheersten de borsten. Niet heel lang, maar toch.
Nu is het klaar, prothesen zijn voor mij geen item meer, nooit meer, voor mezelf tenminste.

Toch boeit het me om te zien hoe andere meiden toeleven naar een explantatie, al dan niet met lift, lipofilling, monoblocs, of wat dan ook. Ik kom hier soms maanden niet, en dan opeens vraag ik me weer af hoe het met de meiden hier gaat. Het is vaak zo enorm herkenbaar! En ik vind het ook leuk om mensen wat over mijn eigen ervaringen te vertellen, te adviseren, gerust te stellen, raad te geven. Al is het maar een beetje.

Het is wel maf hoe iets zo kan veranderen: in 2007 was de BV voor mij het beste wat ik ooit voor mezelf gedaan had, ik was er zo blij mee. Dat het er niet uit zag en ook niet lekker voelde ontging me totaal. En nu is het iets van: NOOOOOOIT weer!
Ik ben zo blij dat ik er vanaf ben.

Hoewel...niet helemaal. Ooit wil ik de littekens rond mijn tepels minder zichtbaar laten maken dmv medische tatoeage. Het zijn keurige littekens hoor, maar het kan nog ietsje mooier....
Zo ben ik nou eenmaal en als het zover is ga ik er wel weer over schrijven. Wie weet heeft een andere ijdele tut er iets aan.

Dus Janneke: niet helemaal verdwijnen, dit is een deel van je, dit forum is zo belangrijk voor je geweest.

Nouja....je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt, dat is ook zo. ;)
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 09 sep 2014 07:51

Hoi Francien .. Tuurlijk kom ik af en toe kijken op het forum :) Mijn borstengeschiedenis begon al in 1979, in een verschrikkelijke sneeuwstorm met muren van 1 meter sneeuw van Putte (NB) naar Den Haag gereden ,Kind wegbrengen en door naar Tilburg waar ik geopereerd zou worden :The road from hell !! Soms denk ik :probeerde iemand me soms iets te vertellen ;) Uren te laat kwam ik daar aan en werd daar fantastich opgevangen ! 10 dagen z'huis helemaal alleen ,zonder bezoek ,door die sneeuw !
Grt.Janneke FLOWER
Sunny
Berichten: 102
Lid geworden op: 02 jun 2014 22:31

Ongelezen bericht 09 sep 2014 21:04

Hoi Janneke,

Wat ontzettend dapper van je!
Je borsten worden al erg mooi.
je zal zien dat het steeds mooier gaat
worden. Het eindresultaat is nog niet bereikt.
Voor mij is er van mei tot nu al zoveel
gebeurd met de goeie keuze maken.
JA ik ga voor explantatie en GEEN monoblock. Wat een
opluchting. Ik ga ervoor. De 18e naar dr Niessen.
zo gsuw mogelijk eruit die ziekmakende
dingen. En lipofilling. . .misschien.

loslaten wat blijft dat toch een mooi proces.
dat hoort nou eenmaal bij verwerken.

het gaat je goed lieve Janneke. En misschien
kom ik je wel weer een keer tegen hier.

liefs xxx
sunny
San
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 jul 2014 15:15

Ongelezen bericht 11 sep 2014 11:01

Hoi sunny
Goed dat je er zo positief tegenaankijkt en dr niessen is geweldig ben in julli door hem geopereerd littekens zagen er van beginafaan rustig uit oké ik had niks meer van mezelf en het zijn nu lelijke rimpels met deuken en losse huidflubbers maar dat zou ik later kunnen opvullen maar hij heeft mijn oude lelijke littekens mooi dun gemaakt dus ben zeer tevreden over hem
Emotioneel was ik alleen niet helemaal goed voorbereid denk ik en bij ons thuis zijn erg veel problemen met de kinderen dus ben helaas nu ingestort makkelijk om dit dan de schult te geven maar denk dat het uiteindelijk wel beter zal gaan ik hoop dat je wat aan mijn ervaring met dr niessen hebt gehad wat mij betreft is naar hem toegaan het beste wat je kunt doen heel veel succes en sterkte en met deze positieve instelling gaat het zeker goed komen met jou
Liefs san CYBERKISS
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”