Explantatie en borstlift Janneke door dr. van der Hulst

Deel ervaringen en foto's.
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 13 jul 2014 09:54

Hey Ildiko, lief dat je aan me denkt ! Op zich gaat het goed hoor ,alles geneest mooi, alleen mijn gewicht wil niet . Donderdag ga ik op controle bij de pc en dan zal ik nog eens een foto maken . Dikke Knuffel voor jou XXX Janneke FLOWER
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 13 jul 2014 12:43

Hé bah ,wat vervelend van je gewicht :? ,maar fijn om te lezen dat de rest wel goed verloopt +Thumbs+Up+ ,heel veel succes donderdag bij de pc .
Liefs ildiko
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 17 jul 2014 18:23

Hoi allemaal, vandaag ben ik op controle geweest bij de PC . Hij vertelde nogmaals dat de protheses intact waren (na 23 jaar ) en verder was alles goed en mag ik rustig aan weer alles doen. Daarna Maastricht in geweest en 2 Bhtjes gekocht H&M met een kleine push up. 15 E. per 2 ,das te doen ! Ze zitten nu nog niet superlekker ,maar dat komt goed. Mijn gewicht is nog steeds een dingetje, maar ik heb nu flesjes fortimel om dat te ondersteunen. Morgen bloed prikken bij de huisarts op mogelijke tekorten en schildklier. Ik ben benieuwd. Hierbij de beloofde foto's ! Dr. zei *Als ze gaan hangen zie je nog minder van de littekens * HANGEN : 75 A ;) Enne Oja ! BLIJF UIT DE ZON ! Zelf niet met een T_shirt aan ,heel voorzichtig zijn want littekens verkleuren dan bruin en dat gaat niet meer weg ! Nou ja :Hij tevreden ,ik tevreden Dag !!! Grtz Janneke PS met hangen bedoelde hij fluffen , het zakt allemaal nog wat op zijn plaats ...we zullen zien :)

Afbeelding

Afbeelding
6x
Berichten: 208
Lid geworden op: 21 mar 2014 18:15

Ongelezen bericht 17 jul 2014 20:52

Oh Janneke,

Je kunt oprecht trots zijn hoor, dat ziet er toch prachtig uit!
Fijn dat je huisarts op tekorten gaat onderzoeken, je weet maar nooit.
Lieverd echt prachtig, staat erg mooi het behaatje!

Heerlijk dat je langzaamaan alles weer mag gaan doen.

Liefs Mik, xxxx
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Momo
Berichten: 53
Lid geworden op: 06 jul 2014 21:53

Ongelezen bericht 17 jul 2014 23:16

Hi Janneke,

Ik kan me Mik alleen maar aansluiten, ziet er prachtig uit.

Liefs....

Momo
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9070
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 18 jul 2014 09:16

:o Wauw Janneke wat ziet het er mooi uit zeg! Je mag echt trots zijn hoor. :D :D

Lust je pindakaas Janneke? Ik ben echt aangekomen door de pindakaas. Probeer het eens. Minimaal 1 pot per week eten hahahaha. Werkt echt super en het is lekker! :D

Je kunt er dan ook jam bij doen of hagelslag of een banaan of met rozijnen of hartig met sambal of gewoon alleen pindakaas naturel zo vind ik het het lekkerst. Lekker heel dik besmeerd en af en toe met een lepel snoepen uit de pot hahaha. Je moet wel biologische pindakaas of de pindakaas van Calvé nemen. In andere soorten zitten minderwaardige vetten die minder gezond zijn.
Verder kun je ook heel veel nootjes en zaadjes eten. Lust je dat? Zonnepitten zijn heel gezond bij de tuinen koop je een hele grote zak voor maar heel weinig. Je vind er echt van alles aan nootjes en droge vruchten die heel gezond zijn en je helpen bij het aankomen. En het is gezonder en beter voor je dan slagroom en zoetigheid waar maar weinig voedingsstoffen in zitten.
Je moet tussen de maaltijden door ook gewoon een boterham nemen.

Ik weet hoe lastig het is het begin is moeilijk hoor, maar na een paar maanden gaat het beter wacht maar af. Hoewel het bij mijn eigenlijk wel langer duurde hoor. Ik kwam aan maar viel toen weer af en toen kwam ik weer aan en viel ik toch weer af en snel!!! Ik heb net als jij alles wat wijst op een te snel werkende schildklier. Gejaagd gevoel, trillen zweten en afvallen. Sinds dit jaar heb ik er veel minder last van gelukkig.

Hier een goede site om te berekenen hoeveel je precies nodig hebt om aan te komen: http://www.fitsociety.nl/basisregels-vo ... ebehoefte/
Je moet de tweede tabel invullen de eerste is minder betrouwbaar. Hiermee bereken je hoeveel calorieën je nodig hebt met jouw gewicht , lengte , leeftijd en energieniveau. Om aan te komen moet en ervoor zorgen dat je daar ver boven komt. Om af te vallen eronder, maar dat moet jij zeker niet doen hahahaha. Voor de dames die wel willen afvallen: ga nooit meer dan 500 calorieën onder je behoefte zitten, omdat je stofwisseling hierdoor trager wordt en afvallen dan nóg moeilijker wordt. Bewegen is eigenlijk de beste oplossing om af te vallen. Beweging in combinatie met letten op je voeding, dus een gezonde leefstijl.

Heel veel succes lieverd!!! Trouwens heel goed dat hij je prikt op tekorten. Vooral vit B12 en D zijn belangrijk om te prikken. Door vitB12 tekort ga je ook ongewild afvallen. Door allerlei andere tekorten ook hoor vooral eiwittekorten. Je lichaam gaat dan zichzelf opeten om de tekorten aan te vullen.


Dikke X Luna Hug


+ Wilde nog zeggen: Ik vind je nu al prachtig!!! je bent gewoon hartstikke slank zoveel vrouwen die dat zouden willen Janneke denk er maar zo over hoor. En natuurlijk is het beter om reserves te hebben, maar soms is je lijf gewoon zo gebouwd. Ik ben ook nog steeds erg petit en dat hoort bij me.
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 18 jul 2014 09:54

Ook ik sluit me bij de voorgangers aan Super mooi Janneke IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM en bh-tje staat ook prachtig .
Liefs ildiko
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9070
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 18 jul 2014 10:05

Nootjes, zaadjes, gedroogde vruchten allemaal in de aanbieding deze week: http://www.detuinen.nl/noten-zaden-en-z ... n.html?p=1 Party time
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 18 jul 2014 11:02

Hoi Meiden ,bedankt voor jullie reacties en Luna ,ja ik ben al aan de pindakaas ! bedankt voor alle adviesen hoor,en ik ben inderdad tevreden met hoe ik er op 61 jaar er uit zie, ik mag echt niet klagen en dat doe ik dan ook niet. Ik heb goede hoop dat het gewicht ook wel goed komt, ik weet gewoon dat het beter is voor me om rond de 50 kg te zitten , ik probeer ook om te relaxen ,rustig een boek te lezen ,i.p.v. altijd maar bezig te zijn ! Luna heeft gelijk met betrekking tot stress... Ik zal helaas nooit meer van de geestelijke stress afkomen-buiten de hele siliconenkwestie om- durf b.v niet meer zelf met de auto te rijden Dit terzijde voor de vrouwen die na mij op het forum komen en dit lezen. Het gewichtprobleem komt niet alleen door de siliconen ..https://www.youtube.com/watch?v=1ERWFek_nEk


Lyrics : Leona Lewis - Footprints In The Sand
No copyright infringement intended

You walked with me
Footprints in the sand
And helped me understand
Where I'm going

You walked with me
When I was all alone
With so much unknown
Along the way
Then I heard you say

(Chorus)
I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow
And despair
I'll carry you
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand

I see my life
Flash across the sky
So many times have I
Been so afraid

And just when I
Have thought I'd lost my way
You gave me strength to carry on
Thats when I heard you say

(Chorus)
I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow
And despair
I'll carry you
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand

When I'm weary
Well, I know you've been there
And I can feel you when you say

I promise you (you)
I'm always there
When your heart is filled with sadness (when your heart)
And despair (and despair)
I'll carry you
When you need a friend (need a friend)
You'll find my footprints in the sand

(I promise you)
(I'm always there)
When your heart is full of sadness (sadness)
And despair (And despair)
I'll carry you (I'll carry you)
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand

en zo is het dat ik in O.K 23 ben geopereerd ben , allerlei lichtpuntjes tijdens dit hele explantatie proces... Tot gisteren op weg naar de controle weer die nr 23 op de auto die voor ons reed... Overal Porsches...En een klein mannetje in de wachtkamer, 2 druppels water mijn zoon toen hij 2 was ,met in zijn handjes een VW busje ...
Het heeft me wel enorm gesteund

Dag ! fijne warme dag en heb je littekens SUNBLOCK erop ,ook onder je kleding XXX Janneke _Omhelzing
Laatst gewijzigd door Janneke op 21 jul 2014 08:11, 2 keer totaal gewijzigd.
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 18 jul 2014 16:43

Och Janneke +BIDDEN+ een kind of een dierbare verliezen is ook vreselijk moeilijk .......sterkte lieve Janneke LOVE3
En een super mooi en gevoelige tekst,sommige liedjes kunnen je soms zo erdoorheen slepen prachtig gewoon !
En ja dat zijn allemaal seintjes van bovenaf ....hij is je beschermengel +IK WENS+
Dikke KUSJE ildiko
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9070
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 20 jul 2014 09:26

Lieve Janneke, wie is die jongen? Toch niet je zoontje? Wat verschrikkelijk! :shock:
Over zo iets kom je nooit meer heen. Dat is iets wat niet voorbij gaat een kind verliezen is echt het ergste wat je als moeder kan overkomen echt VERSCHRIKKELIJK!!! :cry:

Weet dat ik aan je denk lieverd. Allemaal knuffies KNUFF Hug _Omhelzing en kussiess CYBERKISS KUS+ KUSJE

Luna +LOVE+
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 20 jul 2014 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 20 jul 2014 13:17

Ja, mijn oudste ,ik kreeg hem toen ik 17 was ,hij verongelukte op zijn 39 ste ..
Ik MOET aankomen , ik weet dat ik de geestelijke stress ook beter aankan als ik een gezond gewicht heb !
Sorry ,het is niet mijn bedoeling de zielepiet uit te hangen ! Dag ,geniet van het mooie weer ! XXX janneke
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 20 jul 2014 13:43

Dat is toch niet zeuren Janneke ,dit is zo'n intense pijn LOVE3 daar kom je volgensmij ook nooit bovenop ..... en je moet je NOOIT een zeurpiet noemen ...iedereen gaat anders met zijn verdriet om en mensen staan veelste weinig stil bij verdriet /pijnen van anderen we leven tegenwoordig langs elkaar heen erg genoeg hoor!! en door dat gejaagde leven van velen denken wij dat we zeuren zijn ....maar dat zijn we echt niet +Vlinder+ alles heeft zijn redenen en ook wij ontmoeten elkaar doordat we elkaar kunnen helpen met ons hele levensproces (sorry als het wat zweverig lijkt) ook voor jou een hele fijne zondag gewenst Janneke .
Liefs ildiko
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9070
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 20 jul 2014 15:24

Lieve Janneke ik had werkelijk geen idee :cry: Zo iets daar kom je niet meer overheen, die pijn is te groot. De tijd heelt alle wonden zeggen ze, maar deze pijn zeker niet. Je leert te leven met de pijn, maar er gaat geen dag voorbij dat het geen pijn doet. Je hebt het wel een plekje gegeven dat moet je wel. Maar echt loslaten kun je niet en hoeft ook niet. Het is jouw lot en jij accepteert het en dat maakt jou zo ongelofelijk dapper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind je echt zo sterk zo ongelofelijk sterk!! En mooi, mooi vanbinnen en van buiten +LOVE+

Hij is altijd bij je lieverd maar dat weet je wel. +IK WENS+


I +LOVE+ YOU

KUS+ Luna


ps Zeg nooit over jezelf dat je zeurt alsjeblieft. Al zou je wel zeuren dag en nacht, JE HEBT ALLE RECHT!
@Ildiko niets zweverigs aan wat je zei lieverd en mensen die dat wel vinden hebben pech.
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 20 jul 2014 16:45

!Vrolijk! thx voor jullie lieve woorden X
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”