Explantatie en borstlift Janneke door dr. van der Hulst

Deel ervaringen en foto's.
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 13 jun 2014 16:08

Hoi hoi, na 1week durf ik nog niet echt te juichen. Ik zit nog in de euforie dat alles zo meegevallen is ! We zijn net wat boodschapjes gaan doen in Malmedy, ook geluncht ! Dat ging stukken beter qua energie dan een paar weken geleden ! Nu wel erg moe ,maar das niet zo gek toch ? Ik heb het idee dat kleine punt bloedinkjes zijn verdwenen .. Behalve supergezond eten en zo durf ik nog niet aan de chlorella te beginnen : 1 tabletje en ik werd zo misselijk ! Drink sloten groene en kamille thee en heb best een goede eetlust.Kom echter geen gram bij. Ik ben blij en tevreden als het zo blijft :) en dat gewicht komt wel. Heel af en toe een steek ,ergens in de borsten en dan denk ik : hela rustig aan jij :) Dag Knuff. Janneke x FLOWER
Laatst gewijzigd door Janneke op 27 jun 2014 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 19 jun 2014 10:44

Hey allemaal, 2 weken na explantatie, ik heb de strips vanmorgen zelf maar vast verwijderd ,want vanzelf gingen ze niet en ik vond t er toch wat viezig uit zien . Scheelt weer in de jeuk . Ik ben nog geen gram aangekomen ,maar ook niet verder afgevallen, ik denk dat mijn energie naar de genezing gaat . Ik probeer elke dag voorzichtig wat in de tuin te doen om mijn conditie wat op te bouwen ,al is 't maar wat rondlopen en wat uitgebloeide bloemen weghalen :) * Janneke zorgt voor de tuin ,en de tuin zorgt voor Janneke*https://www.youtube.com/watch?v=yU_63G8Q9lw Wat merk ik nu aan mijn gezondheid ? Niet meer misselijk , alerter, in het algemeen voel ik me goed. Er zitten weer creatieve dingen in mijn hoofd i.p.v. watten.. En !!! vanmorgen met haarwassen maar een paar haren verloren in plaats van een hele berg ! Sinds een tijd verf ik het niet meer ,durfde gewoon niet meer, maar nu denk ik om de uitgroei wat minder opvallend te maken door donkere strepen in het blond ;) Mijn eigen ik is dus niet alleen aan de buitenkant te zien ,maar ik voel het ook van binnen ! Morgen gaan de hechtingen eruit en mag ik hopelijk gaan smeren ! Dag Knuff .Janneke FLOWER
6x
Berichten: 208
Lid geworden op: 21 mar 2014 18:15

Ongelezen bericht 19 jun 2014 10:55

Lieve Janneke,

Wat een fijne berichten!
Hopelijk blijf je in de stijgende lijn, ik ben zoooo blij voor je!
Ja dat zachte en warme gevoel, is zo veel fijner dan toen ik nog protheses had.
Heel langzaam aan, kom ik ook bij het gevoel van trots!

Wat een verandering en dat al na 2 weken schat, daar kun je inderdaad heel erg trots op zijn.
Goed gedaan hoor Janneke!
Liefs van Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9069
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 19 jun 2014 11:19

Lieve Janneke,

Ben blij met je berichtje!! Maar juich nog niet te vroeg hoor pop, je kunt nog steeds een terugval krijgen. Wees erop voorbereid ok en wees niet bang, want het gaat daarna weer over.

Als je zieker gaat worden door explantatie is dat meestal na 2-4 weken. Hopen dat het bij jou niet zal gebeuren.
Ik slikte ook geen chlorella en toch werd ik erg ziek.
Ik zou als ik jou was de chlorella nu inderdaad maar even laten liggen. Dat komt wel. Slik je wel goede multivitaminen en vit C e D en omega3?

Sterkte verder!

XXX Luna -BLOEM-
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 19 jun 2014 15:25

Lieve Janneke ,
-BLOEM- Super om te lezen dat het steeds beter met je gaat ,en jeuk oooooo dat is zo erg hé ik zou het ook al zelf hebben verwijderd hihihi succes met je verdere herstel en laat je ook nog maar lekker vertroetelen hoor -BLOEM-
Liefs ildiko
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 19 jun 2014 16:07

Ja Luna , ik slik vit D en een Multi ,eet zoveel mogelijk vers uit eigen tuin ,en extra fruit en af en toe een frikandel (!) Extra vet is nodig na operatie/ narcose las ik in tijdschrift van de apotheek ;) Ik hoop dat het met jou ook wat beter gaat X Janneke FLOWER
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 20 jun 2014 14:40

Ik ben net terug uit Maastricht waar de hechtingen zijn verwijderd, het grootste deel is oplosbaar dus 't viel allemaal wel mee! De verpleegkundige-een schatje trouwens - vond mijn (sport)beha te groot maar er zijn geen kleinere dus dat word weer freubelen om hem strakker te maken. Ik moet 'm nu nog 4 weken ook 's nachts aan ."t zag er allemaal goed uit ,gelukkig. En toen "Ik ga je siliconenpleisters meegeven voor de genezing van de littekens " En ik natuurlijk Ja duh ! Echt niet ! Toen ben ik pas echt open gegaan over hoe ziek ik ben geweest en nog ben...Nu dus geen pleisters, maar na het weekend mag ik gaan smeren/masseren .Ik heb Calendula en Bio oil . En nu de mooiste (of de rottigste ) van vandaag Quote "Stil maar , we hebben hier iemand,een collega, op de afdeling die ziek is van siliconen " Ik heb haar een hand gegeven en heb gezwegen ... dag xxx Janneke FLOWER
Linn
Berichten: 67
Lid geworden op: 30 apr 2014 11:24

Ongelezen bericht 24 jun 2014 10:37

Janneke wat een mooie borstjes, ziet er echt netjes uit.
Ik moest lachen om het stukje van Francien hoe je borsten de wereld in keken...
Hoe voel je je er nu bij na een paar weekjes, begint het al weer een beetje gewoon te voelen?
Liefs Linn
BV 2000 Explantatie 2014
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 24 jun 2014 11:40

Hoi Linn, ik ga goed hoor,alles op mijn gemakkie .Ik mag nu smeren en heb voor de bio oil gekozen omdat dat zo lekker intrekt . Zonet een draadje van een cm afgeknipt, als alle zwarte korstjes weg zijn ,maak ik een nieuwe foto. Mijn rechter borst is iets kleiner(maar daar had ik weefselverlies) en links zit mijn oude litteken er nog (zag ik nu pas) :? raar ,maar er zal wel een reden voor zijn 's avonds wel moe, maar als de detective op TV spannend genoeg is ,haal ik het einde wel ;) Geen hitte flashes, mijn handen trillen bijna niet meer, niet meer elke dag misselijk ,terwijl ik toch van alles eet wat ik normaal niet hoef (vla,slagroom) en : Ik zit aan de goede kant van de 45 kg !! Nou vasthouden ... Mentaal ook goed ,niet meer zo nerveus ,geen hoogvliegende bloeddruk gehad ! ( FF afkloppen allemaal ) Dag ,fijne dag xxx Janneke FLOWER
Laatst gewijzigd door Janneke op 24 jun 2014 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
6x
Berichten: 208
Lid geworden op: 21 mar 2014 18:15

Ongelezen bericht 24 jun 2014 15:25

Lieve Janneke,

Hoe gaat het met je en de littekens zijn ze al wat minder vurig?
Ik ben zo benieuwd hoe je borsten er nu uit zien?

Succes met smeren lieverd!

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 26 jun 2014 12:02

Hoi allemaal,ik ben een beetje depri ,omdat 't maar niet lukt om aan te komen ,vandaag net onder de 45 kg :/ De foto is zo gemaakt dat de littekens goed te zien zijn. Het smeren met bio- oil gaat goed . Dag ,fijne dag Janneke x FLOWER
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9069
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 26 jun 2014 12:36

Lieverd, je lijkt mijn wel. Mijn leven wordt ook beheerd door de weegschaal :(

Ga niet te vaak op de weegstaal staan dat heeft geen nut lieverd. De paar honderd gram hebben vaak met vocht te maken en niet met vet.

Voor 1 kilo vet extra moet je 7000 calorieën extra eten. Als je dit verdeeld over 1 week zit je dus op 1000 calorieën extra per dag boven op je eigen hoeveelheid.

Je weegt 45 kilo hoe lang ben je precies? Laat het even weten dan reken ik precies uit hoeveel calorieën je naar binnen moet werken voor 1 kilo vet.

Er zijn ook speciale vla's en drankjes met een hoge energetische waarde. Je koopt het bij de apotheek. Dit wordt gegeven aan mensen die erg verzwakt zijn zoals ouderen of mensen met kanker. Plaats zo wel een linkje.

Hier vind je een lijstje met verschillende energieverrijkte drankjes. Misschien kun je dit gaan toevoegen aan je dieet.
https://www.cooperatievgz.nl/sitecollec ... araten.pdf
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9069
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 26 jun 2014 13:04

ps Je kunt beter niet te snel aankomen en heel veel eten, want dat is ook niet goed voor je lever he. Let er dus op dat je alles met mate doet. 500 calorieën boven je eigen behoefte is al meer dan zat lijkt mij meer kan ook wel maar ga niet over de 1000 hoor dt kan nooit gezond zijn. je lever draait dan overuren en dan kun je leverfunctiestoornissen krijgen. En niet teveel vetten eten om aan te komen, want ook dat is niet ok.
Tip: 1 pot pindakaas extra per week naar binnen werken werkt perfect bij mij! :lol:
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
6x
Berichten: 208
Lid geworden op: 21 mar 2014 18:15

Ongelezen bericht 26 jun 2014 13:49

Oh lieve Janneke,

Af en toe is het gewoon allemaal even niet meer leuk, heel logisch want jee waar ben je niet doorheen gegaan.
Je gewicht is natuurlijk een punt, maar het is daarnaast wel fijn om te zien dat je littekens erg mooi genezen, dat zie je wel eens anders.
Volgens mij moet je of liever gezegd kun je beter jezelf wat meer tijd gunnen om aan te komen. Je hebt de protheses zo lang gehad, je lichaam heeft zo lang in de overleef stand gestaan, dat is niet meteen op te lossen in 2 a 3 weken.
Lieve schat geef jezelf de tijd en je kunt zoals Luna al zegt beter heel langzaam aankomen dan ineens heel veel.

Dus schat nogmaals neem je tijd.

Kus van Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9069
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 26 jun 2014 14:03

Inderdaad zoals Mik zegt, de eerste tijd na explantatie kun je niet echt aankomen, de kans zelfs groot dat je juist gaat afvallen in een rap tempo. Schrik daar niet van hoor als dat gebeurt!! Dat was bij mij ook het geval. Ik ben daarna pas gaan aankomen. En toen weer een tijdje afvallen en toen weer aankomen. Dit jaar blijft alles wel beter zitten dan de jaren hiervoor. Ik weeg na bijna 3 jaar zo'n 4 kilo meer dan toen ik ze nog had. En het gaat nu echt snel met aankomen!! hahahaha echt ik zit nu op 53,9 kilo!

Wees geduldig het gaat goedkomen alleen moet je het echt tijd geven. Eigenlijk begint pas na ongeveer 3-6 maanden je lichaam weer een beetje tot rust te komen. Dan kan het aankomen echt beginnen. Maar in de tussentijd kun je wel meer calorieën naar binnen werken, want ontgiften vergt veel energie.


Group hug Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”