Explantatie en borstlift Boobi 10 april 2014 door van Loenen

Deel ervaringen en foto's.
Boobi
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 jan 2014 12:55

Ongelezen bericht 14 apr 2014 12:20

Nou daar ben ik dan weer.. 3 dagen na mijn operatie.

Vrijdag was ik om half 8 in het Slotervaart. Om half 6 vertrokken vanuit huis.
Mocht gelijk het operatieschort aan en de pilletjes innemen. Kreeg wel de mededeling dat het uit ging lopen omdat er weer een spoedgeval tussenkwam.
Bleek om dezelfde vrouw als donderdag te gaan waar het niet helemaal goed was gegaan en vrijdag voor de 5de keer is geopereerd!! Pff zwaar respect voor deze vrouw!

Maar mijn pilletjes raakte ondertussen wel uitgewerkt en rond 11 uur ging ik vol met zenuwen naar de wachtkamer waar ik mijn infuus kreeg en afgetekend werd.
Om 11,45 heb ik het licht uit zien gaan in de ok. Ik moet zeggen ze wisten dat ik ontzettend bang was voor de ,operatie en alles eromheen. Ze hebben er echt alles aangedaan om mij op me gemak te stellen, echt iedereen die aan mijn bed heeft gestaan was zo ontzettend lief en begripvol. Op het moment dat ik dacht dat er een paniekaanval aan kwam was ik al weg en daarna werd ik moeilijk wakker. Heb geen last van de narcose gehad behalve moeiigheid. Lig nu nog steeds veel te slapen.

Dr v Loenen kwam rond 16,30 aan mijn bed om te vertellen dat vooral de linkerkant flink gezwegen had en ze goed heeft moeten spoelen. Ook heeft ze weefsel opgestuurd. Dit is standaard procedure. Ze heeft geprobeerd mijn beide borsten gelijk te maken hierdoor heb ik geen hele cupmaat verschil meer, ze vertelde dat het niet helemaal gelukt is en dat het litteken anders zal uitkomen dan de bedoeling was. Ik kan er nu nog weinig van zien en moest echt even slikken toen ik mijn borstjes zag. Erg pijnlijk vind ik het nog en moeilijk om het te zien. Mijn implantaten lagen onder mijn kussen en heb ik gisteren pas echt goed bekeken, er zitten flinke deuken en rimpels in. Slijtageplekken zie je zitten en in 1 implantaat over heel de lengte een vouw.
Dr van Loenen rade me aan ze te wegen door ze een een volle bak water te doen en een lege bak eronder te zetten. Ik heb dit gedaan maar bij de. 335 cc kom ik uit op 335 ongeveer ( heb geen precieze maatbeker) bij de van 315 kom ik uit op iets meer, dus het klopt niet echt helemaal.
Over 2 weken moet ik terug en ik hoop zo dat ze genoeg in het operatieverslag heeft staan om een bezwaar in te dienen bij de verzekering. Voor slijtageplekken. Doen ze het volgens mij ook niet en aantoonbaar zweten ook niet maar ga het toch maar weer proberen. Ik schrok best hoe ze eruit zagen.

Verder valt het me alles mee . De littekens trekken behoorlijk nu en de sportbh cup B was te groot dus dat viel tegen ! Nu heb ik een topje aan en dat snijd heel mijn zij open dus moet weer een alternatief zoeken.
Ik hoop dat ik me langzaam aan weer beter en goed ga voelen en weer fris en fruitig er tegen aan kan gaan :D
Dec 2007 bv. monobloc soft-one Wk Genk
Explantatie + borstlift 10 april 2014 Slotervaart
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 14 apr 2014 14:25

Hoi Boob, fijn dat t achter de rug is meisje ! Al dat uitstellen ,hoe erg ook voor "het spoedgeval".. daar knap je niet van op . heel veel sterkte met je herstel en dank je wel voor het delen van je ervaring.Zorg goed voor je zelf ! Dikke knuffel Janneke FLOWER
Afbeelding
Laura
Berichten: 167
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:33

Ongelezen bericht 14 apr 2014 19:52

Wow super de krengen zijn eruit
Francien
Berichten: 345
Lid geworden op: 20 feb 2013 04:40

Ongelezen bericht 15 apr 2014 13:51

Ik heb net je verhaal gelezen Boobi...wees blij dat het achter de rug is.
Hoe is het nu met je?
Gebruikersavatar
Kaylie
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 jan 2014 09:50

Ongelezen bericht 15 apr 2014 15:22

Hoi Boobi,
Fijn dat ze bij jou ook eruit zijn.
Wens je heel veel sterkte met het herstel.

Liefs Kaylie _Omhelzing
Boobi
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 jan 2014 12:55

Ongelezen bericht 16 apr 2014 11:00

Hoi Francien,

Ik moet zeggen het valt me nog alles mee. Ik heb zoveel complicaties en pijn gehad bij de vergroting dus ging van het ergste uit. Maar kan mijn armen gewoon bewegen en zit deze keer helemaal niet onder de blauwe plekken en kneuzingen. Natuurlijk is dit een hele andere operatie maar ging toch maar van het ergste uit.
Gisteren toevallig mijn hele verhaal terug zitten lezen dat ik toen bijhield op een forum na de borstvergroting... Echt wat een ellende heb ik mezelf aangedaan, en ze er dan toch nog 6,5 jaar in laten zitten. Maar ze zijn er nu uit!

Alles begint nu te jeuken.. Om gek van te worden maar is alleen maar positief. Alle littekens zitten nog onder de tape en dat gaat trekken. Verder voel ik me nog heel moe maar dat was ik ervoor ook al. Ik ben geen stilzitter dus de verveling slaat al wel toe. Verder vind ik het nog heel moeilijk om ernaar te kijken, ik pas dus geen cup B meer die ik vooraf had. Dat is wel een teleurstelling, voor mijn gevoel ben ik plat. Als ik dan naar mijn implantaten kijk weet ik dat dit de goede keus is geweest, het gaat alleen nog n lange weg worden naar acceptatie. Gisteren begonnen met de clorella.

Verder zit ik op mijn rug onder rare rode uitslag allemaal bultjes en het jeukt verschrikkelijk. Ik denk van het topje.

Kaylie dank je wel. Ik heb toevallig vande week het stukje over bh's gelezen op het forum. Heb nu de confortbra besteld bij whekamp. Had er gisteren meer binnen gehad en die met cups waren allemaal te groot de confortbra had ik maat s besteld en zat te strak, dus nu een m besteld.
Late we hopen dat deze fijner zit.
Dec 2007 bv. monobloc soft-one Wk Genk
Explantatie + borstlift 10 april 2014 Slotervaart
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 apr 2014 11:36

Lieverd, je bent bevrijd!! Ik had je berichtje niet eens gezien!!

Wat ben ik blij voor je :D
Ik hoop dat je langzaam vrede krijgt met hoe je er nu uit ziet. Het zal wel lang duren het is heel zwaar ik weet er alles van. Vooral als je borsten anders zijn dan voor de bv. Dat valt heel zwaar, maar je komt er wel uit hoor, je bent sterk! En je gezondheid zal je daarbij helpen. Die laat je straks zien waarom je deze beslissing hebt genomen.

Heel veel sterkte!!! Knap snel op! Flower2

All my +LOVE+ ,

Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 16 apr 2014 11:39

Fijn dat je laat weten hoe het gaat, nog fijner dat het je meevalt qua blauwe plekken en zo ! De uitslag kan ook van het ontgiften zijn . Dag ,ik wens je een GOEIE dag x Janneke FLOWER
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 apr 2014 12:03

Lieve Boobi, ik ga je berichtje verplaatsen naar stel jezelf voor en de rest naar explantatie ervaringen.

xxx
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Boobi
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 jan 2014 12:55

Ongelezen bericht 16 apr 2014 12:22

Thanks lady's en Luna... Ik heb alleen een explantatie met borstlift gehad. Maakt me verder niet uit hoor waar het staat maar voor de dames die er vragen over mochten hebben!
Dec 2007 bv. monobloc soft-one Wk Genk
Explantatie + borstlift 10 april 2014 Slotervaart
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 apr 2014 13:04

opgelost ;)
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Boobi
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 jan 2014 12:55

Ongelezen bericht 30 apr 2014 12:11

Nu 2,5 week geleden dat die rotdingen eruit zijn gehaald.
De eerste week viel me reuze mee. Gaan opbouwen van de chlorella en ik hier geen bijwerkingen van gehad.
Afgelopen vrijdag een autorit van 3 uur voor 15 minuutjes Amsterdam. Mijn tape is eraf getrokken. Dit was behoorlijk pijnlijk. Op sommige plekken ging ik ook vocht lekken maar dit was niet erg. Het zag er volgens de arts goed uit. Voor mij even een schrikmomentje want nu pas zag ik de wonden en zag ik ook dat de rechterborst iets lastiger aan elkaar gekregen kon worden, daar zijn de wonden ook iets dikker. Ik vond het een heel eng zicht rechts bijna geen korsten meer maar op sommige plekken nou wel licht openstaande huid. Alles rond mijn tepel is verfrommeld maar dit zou allemaal weer recht trekken.
Sinds die vrijdag en zonder mijn tape heb ik veel meer pijn. Links gaat nu oké maar de verrekte rechter borst waar ik al vanaf ik mijn borsten heb laten vergroten last van heb.

De wonden zijn breder en de uiteinde steken. Dan krijg ik zo heel de dag door, net of het flinke stroomstoten zijn in mijn borst. Behoorlijk pijnlijk zijn die. Links voel ik dit niet. Ik maak me een beetje zorgen omdat dit mijn 'kwakkel' borst is. Er is toen al gezegd dat ik chronische pijn heb ontwikkeld door alle ontstekingen in die borst en dat het ook hormonaal kan zijn. Ik voel het wel op dezelfde plek als eerder, onder mijn tepel die trouwens ook alleen recht behoorlijk pijnlijk is (die is bij de eerder operatie al beschadigd) en naast mijn tepel..

Is dit normaal hoort dit erbij, iemand dezelfde pijntjes ervaren misschien?

IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Dec 2007 bv. monobloc soft-one Wk Genk
Explantatie + borstlift 10 april 2014 Slotervaart
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 30 apr 2014 14:03

Ik heb heel lang borstklachten gehouden. 7 maanden na de operatie had ik ze nog steeds.
Het genezen van de littekens vanbinnen geeft ook klachten omdat het weefsel dan trekt.
Bij jou is er natuurlijk ook meer gesneden in de huid voor de lift, dus dat geeft nog extra veel pijn.
En ja, ik ervoer door de cyclus inderdaad verergering van klachten. Vlak voor de menstruatie zwellen de borsten bij veel vouwen op en dit geeft op zichzelf al klachten, laat staan als er in gesneden is.

Ik hoop dat je ergste klachten snel verdwijnen lieverd. Hou het gewoon goed in de gaten. Als je ondragelijk pijn krijgt en koorts, dan meteen een dokter ischakelen en anders moet je gewoon geduldig afwachten. Borstklachten kunnen soms wel een jaar na operatie door blijven gaan en soms zelfs langer. Er zijn vrouwen die chronische pijn ontwikkelen zoals jij dat hebt, maar ik denk dat nu de protheses eruit zijn het langzaam wel zal herstellen en de pijn met de tijd minder wordt. Je moet wel geduld hebben lieverd.

Ontzettend veel sterkte met alles!
Hug Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9071
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 30 apr 2014 14:06

trouwens de littekens zullen na verloop van tijd dunner worden hoor en minder zichtbaar. het is echt schrikken als je de borsten en littekens net ziet, maar dat trekt allemaal wel bij. xxx
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 30 apr 2014 19:01

Knuffel van Janneke FLOWER
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”