Explantatie en borstlift Maggie door dr. Kappel

Deel ervaringen en foto's.
Maggie

Ongelezen bericht 24 feb 2014 12:14

Hallo Meiden
Ik ben er weer en natuurlijk zonder gif bommen ;)
Even een kleine update, alles is goed gegaan, ik heb nu 4 drains wat erg lastig is maar ja is ff niet anders, met een beetje geluk gaan ze er morgen uit.
De silliconen protheses zijn intact maar hebben beiden aan de achterkant flink dubbel gezeten, de kapsels heeft Dr.Kappel voor 3 kwart weg kunnen halen de rest zat te vast aan de ribben.
Van de linker borst is het kapsel opgestuurd voor onderzoek omdat er een grote harde, gele plek op zat, dus dat moeten we even afwachten.
De pijn is te doen met medicatie alleen slapen is geen pretje op je rug, maar ik merk al verbetering in de pijn dus we zijn positief!!
Ik heb nog niets gezien, durf ik ook nog niet echt, dus dat komt vrijdag wel als ik voor controlle bij Dr.Kappel ben. Heel veel liefs Maggie
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 24 feb 2014 13:40

Pff, fijn om te lezen dat 't achter de rug is ! Ik had al een paar keer gekeken of je wat geschreven had :) Veel sterkte met het herstel hoor Groetjes van Janneke
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 24 feb 2014 15:49

Afbeelding
We are HAPPY! We vieren feest!

Laat je ons weten wat er uit het onderzoek naar de kapsels komt? Dank je wel!


Heel veel sterkte met je herstel IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM en succes met de drains. Tis wat om die mee te zeulen de hele tijd. :x

Dikke KUS+ & Hug
Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Maggie

Ongelezen bericht 25 feb 2014 19:35

Leuk al de lieve reacties, dat doet een mens goed!!
Vanmiddag zijn de 4 drains verwijderd, het was ff bijten op mijn tanden maar het is gebeurd, ze zaten per drain ongeveer 30 cm in de borst en ik voelde precies waar ze vandaan kwamen :shock:
Maar het voelt nu prettiger en gelukkig geen gezeul meer met een tas met bloederige potjes erin.
Groetjes Maggie
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 26 feb 2014 10:11

ai...krijg weer flashbacks :shock:
ben blij dat het achter de rug is
herstel ze verder pop!
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 26 feb 2014 12:52

Fijn dat je drains eruit zijn ! Das weer een stapje vooruit ! Grz.
Maggie

Ongelezen bericht 26 feb 2014 21:01

Hallo
Even een vraagje hebben er ook vrouwen hier last van vocht ophoping in de maag/buik streek? mijn buik is opgezet en zo voelt het ook.
Ik las wel iets over vocht ophoping in de borsten maar verder kon ik er eigenlijk niets over vinden.
Maggie
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 27 feb 2014 08:11

Lieve Maggie, dit zou daar de narcose kunnen komen. Ik heb dat ook gehad het was geen pretje.

Je kunt probiotica gebruiken om je darmen weer in balans te brengen dan wordt het opgeblazen gevoel ook wat beter.

Als het heel erg wordt, trek dan wel aan de bel he?

Dikke X

+beterschap+
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Maggie

Ongelezen bericht 27 feb 2014 12:36

Hallo Lieve Luna
Bedankt voor de tip!!
Ik heb echt het idee dat het vocht is in de huid niet zo zeer in mijn darmen of maag zelf, ik probeer ook veel te lopen om het vocht kwijt te raken, ik maak kilometers in mijn huiskamer :D
Ik heb nog wel veel dat ik niet lekker word en dat ik alles nog een beetje in een roes beleef, ik hoop dat die waas snel weg gaat.
Gisteren ook een slechte dag gehad met hoofdpijn en ik had het idee zenuwpijn in mijn gezicht en achter de ogen, tintelend gevoel in mijn gezicht en trekkerig,erg naar, en niets van de pijn medicatie werkte echt.
Morgen terug naar Dr.Kappel, dan ga ik voor de eerste keer kijken hoe het er uit ziet, ben zeer benieuwd.
Oh ja, gisteren nog een prachtig boeket geleverd gekregen van Dr.Kappel, wat een schat is het toch ook he!!
Liefs Maggie
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 27 feb 2014 16:33

Ja, het is echt een lieverd! Alleen wel jammer dat ze niet gewoon in een ziekenhuis werkt, zodat het makkelijker is voor vrouwen om door haar geopereerd te worden.

De operatie zelf doet heel veel met je lijf en dan is er ook nog aan de implantaten en het kapsel gezeten dus dan heb je nu even meer gifstoffen in je lijf. Zal heel goed kunnen dat je een huidreactie hebt. Ik had zelf ook een soort allergische reactie op de huid gekregen net onder de borsten op de maagstreek zeg maar. Het was erg rood en ik schrok daar enorm van dus ben ik met spoed terug naar het Slotervaart gegaan. Dr. Kingma die mij toen zag had dit nog niet eerder gezien bij anderen en zei dat het leek op een allergische reactie. Misschien dat jij ook zoiets hebt??? Dr. Kappel kan je morgen vast en zeker geruststellen.

X
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Mousje
Berichten: 26
Lid geworden op: 29 sep 2012 20:37

Ongelezen bericht 28 feb 2014 16:14

Hi Maggie,

Ben nu pas in staat om te reageren. Wat fijn te horen dat het allemaal goed is gegaan met je! Inderdaad, de drains eruit... wat een hel brrrrr, krijg nog steeds de rillingen als ik eraan terugdenk. Bij mij was na de narcose de hele bovenkant opgezet. Nadat het drukverband eraf was, heeft het nog een paar dagen geduurd voordat de zwelling helemaal weg was. Komt dus goed allemaal.
Nu eerst zorgen dat je goed herstelt!! Heel veel sterkte!!

Liefs,
Mousje IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Maggie

Ongelezen bericht 01 mar 2014 17:41

Hoi Hoi
Mousje ik hoop toch niet omdat je te ziek was?
Gisteren op controle geweest bij Dr.Kappel, die verschrikkelijke tape aan de zijkant van mijn borsten heeft ze er af gehaald, dat geeft weer wat meer lucht :D de doorbloeding is goed in de tepels, daar was ik heel blij mee, en ik heb natuurlijk even gekeken....
Het zag er heel mooi uit, van wat ik nu kan zien, want het is nog bont en blauw en dik en op de littekens en tepels zit nog tape.
Ik ben zeer tevreden, nog mooier als mijn oude borstjes vroeger, volgende week weer op controle, dan gaat de tape eraf!!
En morgen eindelijk douchen JOEHOE!!
Een gelukkige en blije Maggie ( ook nog wel gaar en pijnlijk ;) )
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 02 mar 2014 09:47

ben zo blij voor je maggie dat je zo blij bent!

voor jou en mousje en de rest natuurlijk: KUS+
luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Maggie

Ongelezen bericht 12 mar 2014 16:01

Hallo, even een update!
Ik ben nu 2 weken en 4 dagen verder, op zich gaat het goed, alleen aan mijn rechter borst zijn er wat zelfoplosbare hechtingen aan het rommelen.
Er zitten op die plekken wat wondjes en korst vorming en ik zie de draadjes eruit steken, ik heb er voorzichtig aan proberen te trekken maar het zit nog te vast.
Morgenochtend maar even naar de huisarts, kijken of hij ze weg kan halen voordat het gaat onsteken en er een gat onstaat, dit heb ik namelijk in het verleden al eens gehad.
Voor de rest voel ik nog steeds dat er goed te keer is gegaan in mijn borsten om alles te verwijderen, en is het hier en daar nog goed blauw en ook mijn borstspieren zijn duidelijk aanwezig bij alles wat ik doe.
Voor de rest niets te klagen :)
Groetjes Maggie ( zodra het mooi genezen is zal ik foto,s plaatsen van voor en na)
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 mar 2014 18:06

Doe rustig aan meis, je borsten kunnen nog heel lang zeer doen hoor. _Omhelzing Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”