Explantatie Keira en lipofilling door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's.
Keira

Ongelezen bericht 20 mar 2013 08:45

Hee lieve iedereen!
Ik was inderdaad laat thuis, had op dat moment niet zoveel pijn en was heel gelukkig. De weg terug naar huis dacht ik superhelder te zijn maar mijn moeder zei dat ik heel raar de weg wees, maar ik wist hem nog precies, haha!
Francien, ik kan me he le maal niks meer herinneren van ons gesprek, sorry! Alleen dat jij op de stoel aan de overkant zat en succes en gedag zei, dat is doorgekomen. Dat was het moment waarop ik helder begon te worden geloof ik.
De operatie an sich is me 100% meegevallen, duurde wel lang, en ik mocht pas om 20:30u naar huis. Ik weet alleen nog dat in de uitslaapkamer ik helemaal lag te beven en klappertanden al kon ik niet echt een kou registreren. Toen kwam de zuster al snel en zette dat blaasding lekker op standje heet, maar ik bleeft het bij mijn botten koud houden. Ik raakte bijna in paniek maar de zuster had me gekalmeerd en daarna heb ik nog geslapen. Ik keek steeds op de klok en dacht oooh het is al zo laat en ik voel me nog raar! Ineens kwam mijn moeder binnen, ze vonden het zo zielig dat zij daar alleen moest wachten.
Toen werd ik snel wakker, at en dronk wat en moest ik de strakste legging ooit aan. Dat komt door de lipo, alles moet lekker stevig bij elkaar blijven. De verpleegkundige en de operatieassisten waren dus nog aan het overwerken en hebben mij zo goed geholpen. Heel lief van ze. Ook was ik helemaal niet misselijk dus de rit naar huis was goed te doen.

Mijn moeder had domter kappel even gesproken en die zei dat alles heel goed gegaan was en ze aardig wat grammen vet weer in mijn borsten heeft geinjecteerd. Ik heb zelf even een sneak peek gedaan van de bovenkant en ik ben niet helemaal plat, en zag geen rimpels of deuken! Misschien zit dat aan de zijkant of komt dat nog, ik weet niet of het erg gezwollen is. Mijn borstspier doet heel veel pijn, is echt een spierpijn. Maar beurs ben ik niet, toch dankzij de arnica?
Mijn silliconen kreeg ik mee, jemig wat wegen die dingen zwaar zeg! Ze hebben niet gelekt of gezweten, dat had dr kappel aan de verpleegkunidge doorgegeven. Daar ben ik heel blij om! Maar ik had ze natuurlijk nog maar kort, en ze hebben in ieder geval niet stiekem andere erin gedaan ;)

Gisteren zelf naar boven gestrompeld en wat was het heerlijk om in bed te gaan liggen. Ik viel als een blok in slaap. Helaas moest ik er wel om de paar uur uit om te plassen. Ik heb drains maar daar zit amper vloeistof in, en dat blijft zo op hetzelfde pijl, dat is goed! Misschien plas ik ook veel vocht uit. Om half 5 voelde ik me het slechtste, heel veel pijn aan mijn rug (van het in 1 houding liggen), borsten en billen en benen. Alsof er een vrachtwagen over je heen gereden is. Toen heb ik alvast weer een diclofenac genomen en heb nog een paar uur kunnen slapen. Nu is de pijn weer minder gelukkig. Ik kan wel beter bewegen en rondkomen dan met de bv. Toen kon ik echt niet zelf uit bed komen de eerste dagen. Ik wil alleen steeds op mijn zij slapen maar dat kan niet!
Dr. Kappel belt mij vandaag nog even ondat ik haar gisterenavond niet meer gesproken heb. Ik vermoed dat mijn drains er donderdag wel uit kunnen, als er geen vloeistoffen meer bijkomen. De buisjes zijn ook al redelijk leeg.

Nu ga ik even lekker wat eten en me laten verwennen, de pijn is goed te doen. Af en toe heb ik alleen meer last van de benen en billen dan de borsten, haha. Maar ik heb het er voor over.

Veel liefs,
Keira
esart88

Ongelezen bericht 20 mar 2013 08:51

heej Keira welkom terug en fijn dat het zo goed is verlopen allemaal,zal vast een opluchting zijn nu,doe rustig aan en laat je lekker verwennen!
liefs Es
meisie

Ongelezen bericht 20 mar 2013 08:53

Hallo Keira,
Fijn om van jou ook goede berichten te horen!
Ben zo benieuwd hoe je borsten er uit gaan zien met de lipofilling. Natuurlijk heb je ook nog de napijn van de liposuctie. Maakt het toch wel even weer een graadje heftiger.

Rustig aan doen hoor! Dr Kappel heeft jou dubbel te grazen gehad ;) Laat je lekker verwennen.
-BLOEM-
liefs
Meisie =liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Keira

Ongelezen bericht 20 mar 2013 09:23

Hee, dank jullie wel! Ze heeft me inderdaad dubbel te grazen gehad! :lol:

Ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat, maar ik blijf realistisch, ik verwacht niet ineens een b of c cup. Ik ben al blij als ze wat deuken heeft kunnen opvullen en met een klein beetje meer volume. Ik vermoed dat dat wel geslaagd is.

Afgelopen nacht trouwens ook een paar keer wakkergeworden omdat mijn hand en arm sliepen, toen even bewogen en het bloed stroomde weer terug. Wel gek want ik lag gewoon op mijn rug. Zal wel niks ergs zijn. Misschien o dat ik toch in een gekke houding op mijn rug lag, anders dan normaal.
Francien

Ongelezen bericht 20 mar 2013 09:40

Ha, Keira, wat fijn je verhaal te lezen, ik ben blij dat je nu weer lekker thuis bent en dat het best goed met je gaat. Die rugpijn in de nacht herken ik wel, dat had ik ook. En dan wil je wel anders gaan liggen, maar door de drains en de verwondingen ben je niet zo wendbaar...

Hahaha, ik praatte wat tegen je, en je gaf wel antwoord, maar ik merkte dat je nog erg suf was. En dat je zo rilde heb ik ook nog meegekregen, toen ze met die warmtedeken bezig waren ging ik net naar huis.
Zelf heb ik het niet koud gehad, die deken was wel zalig hoor, maar al gauw werd het me toch iets te warm.

Mooi dat die granaten zo goed als leeg blijven bij je, bij mij is dat ook zo.
En net als jij ben ik ook ZO blij dat het achter de rug is! Ben jij ook zo benieuwd naar het resultaat? Ik durf niet te kijken, ik weet niet of dat mag. Maar het voelt wel lekker, zo zonder die siliconen...
Keira

Ongelezen bericht 20 mar 2013 11:06

Grappig he! Dat we elkaar alleen suf hebben gezien. Wel jammer ook, maar in mei kunnen we wel afspreken met de explant club, lijkt me heel leuk!

Fijn dat jij ook niet zoveel "lekt". Ik las in je topic dat je toch al gekeken hebt, beetje stiekem gluren mag wel toch?
Ik heb zelfs nog een decolleté, spleetje, maar ze zitten wel erg tegen elkaar aan gedrukt door het topje. Denk niet dat dat zo blijft :o

Ga jij ook morgen voor de drains? Misschien zie we elkaar dan nog?
Francien

Ongelezen bericht 20 mar 2013 12:12

Keira schreef:Grappig he! Dat we elkaar alleen suf hebben gezien. Wel jammer ook, maar in mei kunnen we wel afspreken met de explant club, lijkt me heel leuk!

Fijn dat jij ook niet zoveel "lekt". Ik las in je topic dat je toch al gekeken hebt, beetje stiekem gluren mag wel toch?
Ik heb zelfs nog een decolleté, spleetje, maar ze zitten wel erg tegen elkaar aan gedrukt door het topje. Denk niet dat dat zo blijft :o

Ga jij ook morgen voor de drains? Misschien zie we elkaar dan nog?

Hee, Keira, had jij al een telefoontje van mevrouw Kappel gehad? Ik nog niet!

Ik hoop dat ze me nog belt!
Dat zou leuk zijn, wanneer we elkaar nog even kunnen zien! :)

Wat leuk dat je een decolleteetje hebt!!

Ik heb dat niet, maar er zitten wel degelijk borstjes, en daar ben ik zo blij mee!
Keira

Ongelezen bericht 20 mar 2013 12:30

Ik heb haar ook nog niet gehoord, denk dat ze aan het einde van de middag pas belt. Ze zal ons vast niet vergeten zijn. Ik kreeg net wel een mega bos bloemen aan de deur! :D
Francien

Ongelezen bericht 20 mar 2013 12:41

Keira schreef:Ik heb haar ook nog niet gehoord, denk dat ze aan het einde van de middag pas belt. Ze zal ons vast niet vergeten zijn. Ik kreeg net wel een mega bos bloemen aan de deur! :D
Oh, you lucky girl!!! :D
Ikke

Ongelezen bericht 20 mar 2013 22:08

Hoi Keira,

Fijn dat je weer thuis bent en dat het na omstandigheden goed met je gaat. Het is niet niks wat ze bij je gedaan hebben. Ik hoop dat je de rust kan pakken die je nodig hebt.
Ik las over dat dove gevoel in je handen enzo.
Juist als je op je rug ligt, kan er beklemming optreden van de zenuw in de elleboog. Dit komt vooral voor bij slanke mensen omdat de zenuw net onder de huid ligt. Google maar eens op ulnaropathie. Ik heb dit zelf elke nacht. Voorgesteld is te opereren maar sinds ik in de nacht een kussentje onder mijn elleboog leg, heb ik nergens geen last meer van. Ik denk dat jouw klacht vanzelf weg is als je weer lekker op je zij mag gaan liggen.
Beterschap en voorspoedig herstel.

xxx
Ikke.
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 08:27

Hee ikke, dankjewel voor de info! Ik heb er afgelopen nacht geen last van gehad. Wel heb ik een ander probleem, 1 van de twee granaten is ontploft. Werd wakker en het stekkertje van de ene drain was van het flesje af gegaan, lekker heel mijn bed onder gelekt :( gelukkig was het de drain waar toch al amper vloeistof in zat, het flesje had niet gelekt maar het buisje wel.
Ik heb het weer terug vastgemaakt, volgens mij had ie niet op die plek los moeyen gaan en is hij kapot. Gelukkig gaan ze er vandaag uit.
meisie

Ongelezen bericht 21 mar 2013 09:03

Is de koppeling losgeschoten? Vervelend! Krijg je een vieze zooi van in je bed :cry: Maar ze mogen er vandaag uit dus vannacht mag je tollen in je bed dat het een lieve lust is, zonder dat je rekening hoeft te houden met je granaten :lol:
En verder nog even rustig aan doen hoor!
Meisie =liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
vanda

Ongelezen bericht 21 mar 2013 09:21

pk, Keira, gevonden! wist niet dat jij nl voor de lippofilling ging, vandaar dat ik je topic niet kon vinden. De rug en spierpijn herken ik wel, en ook het feit dat er een bulldozer over je heen is gereden....heb het precies zo in mijn eigen verhaal staan. Misschien helpt een extra kussen onder je hoofd? ik heb een elektrisch bed waar ik de eerste dagen veel aan heb gehad. Nu, 2 weken na de explantatie kan ik alweer op mijn zij slapen, ongelovelijk! bij de bv had ik wel 6 weken nodig om mezelf weer aan te kleden...en nu, bijna niet te vergelijken! Fijn dat jullie van je granaten af zijn vandaag. zo'n gedoe! Ik ben benieuwd naar je lippofilling ervaring. Moet je nu na 3 maanden weer 'bijspuiten'? en is dat dan onder locale verdoving ? Je eigen vet breekt toch af? Nou meisje, succes vandaag en de komende dagen met je herstel!
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 10:47

Ja, ik had een vlek van 15cm diamter ongeveer, gelukkig is het voornamelijk vocht en niet bloed.
Alles zit in de was en mijn vriend haalt even wat spul om de vlek uit het matras wat schoon te krijgen. Anders kan ik niet slapen vannacht, haha.
Ik heb het buisje terug erin gestopt en hou het angstvallig in de gaten dat ie niet weer opengaat.

Ik heb net mezelf wat gewassen en aangekleed, de pijn is vandaag enorm veel minder, alleen ik vraag me af of dat door alle medicijnen komt. Ik blijf ze maar braaf slikken.

Vanda, de lipofilling ervaring is me tot nu toe bevallen. Ze heeft vet weggehaald uit mijn billen en dijbenen. Dat vet krijgt dan een behandeling waardoor de goede vetcellen zoveel mogelijk overblijven (volgens mij centrifugeren ze het). Wat ik begreep breekt je lichaam de behandelde cellen minder of niet af en kunnen ze zelfs gaan delen. Ze heeft rechts 150gram en links 130 gram ingespoten, mijn linkerborst is groter dus die had minder nodig.
Ik heb het topje nog niet uitgehad maar ik zie vanaf boven geen rimpeling of deukjes dus ik denk dat dat al heeeel goed is! Ze zijn niet groot maar wel een beetje borst en niet helemaal plat en/of ingedeukt, daar was ik heel bang voor.
Ik ga niet terug voor meer behandelingen, dat wil ik niet. Het zou wel kunnen, ze heeft ook nog het brava systeem, en daar heb ik wel goede dingen over gelezen. Maar ik wil zelf geen gesleutel meer aan mijn borsten. Ik heb nu net een beetje extra volume gecreeerd en laat het hier lekker bij. Ik vermoed dat ik straks gewoon een a cup overhoud.
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 11:51

Dat zou mooi zijn Keira, ik ben zelf ook heel blij met een A cup. Wat houdt dat BRAVA-systeem dan in? Is dat weer wat anders dan de lipofilling die jij hebt gehad?
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”