Lipofilling tegenvallende resultaten
-
Summersunny22
Hoi! Vorige week heb ik lipofilling gehad (nooit implantaten gehad). 170cc vet per borst. Ik merk dat ik veel bezig ben met het resultaat. De borsten waren eerst prima maar zijn nu al dermate geslonken dat ik bang ben dat er niks over blijft. Gezien hoe ze nu zijn en dat er mogelijk nog veel vet afgaat vind ik het achteraf niet de moeite (of vooral het geld) waard geweest. Toch heb ik er geen spijt van want anders had ik het ook nooit geweten maar had natuurlijk gehoopt op meer. Zijn er meer mensen bij wie de borsten al na 1 week flink geslonken zijn? Ik kan mij bijna niet voorstellen dat dat alleen maar vocht is. Eigenlijk wil ik vooral gewoon even babbelen en ervaringen uitwisselen met lotgenoten
. Liefs!
Hoi, bij mij nam het volume na een week ook af. Na de derde week ging het wat langzamer. Nu ben ik meer dan 7 weken ver en merkte ik dat in de afgelopen week weer wat volume weg was. Ik heb elke week mijn borsten gemeten. De omvangsmaat onder de borst en dan op de borst ongeveer ter hoogte van de tepel. De maten zijn in de afgelopen drie weken wel hetzelfde gebleven.
Ik ben vooral teleurgesteld omdat andere artsen wel dachten minimaal 350 cc te kunnen plaatsen maar deze konden helaas niet in de periode wanneer ik de operatie wilde. Uiteindelijk gekozen voor een arts die nog nooit een groot volume operatie had gedaan en dat lukte bij mij dus ook niet. Ik had echt een periode dat ik dacht wat als ik naar een van de andere arts was gegaan hoe had het er dan uitgezien maar ik heb het nu losgelaten. Ik blijf het wel jammer vinden, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat als ik er iets aan wil veranderen dat er niets anders op zit dan nog een operatie voor het resultaat wat ik graag wil hebben. Ga ik nog voorlopig niet doen omdat ik nog een kindje wil en ook niet wil dat de boel gaat hangen.
Maar natuurlijk had ik wel graag die prachtige borsten gewild vanaf nu
Welke bh maat had je voor de operatie? Heb je ooit implantaten gehad, zwanger geweest of borstvoeding gegeven?
Ik denk trouwens wel dat heel veel vrouwen zich hier in haar kennen dat ze blijven denken in de eerste weken aan het resultaat omdat het zo onzeker is. Het komt goed
Groetjes
Ik ben vooral teleurgesteld omdat andere artsen wel dachten minimaal 350 cc te kunnen plaatsen maar deze konden helaas niet in de periode wanneer ik de operatie wilde. Uiteindelijk gekozen voor een arts die nog nooit een groot volume operatie had gedaan en dat lukte bij mij dus ook niet. Ik had echt een periode dat ik dacht wat als ik naar een van de andere arts was gegaan hoe had het er dan uitgezien maar ik heb het nu losgelaten. Ik blijf het wel jammer vinden, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat als ik er iets aan wil veranderen dat er niets anders op zit dan nog een operatie voor het resultaat wat ik graag wil hebben. Ga ik nog voorlopig niet doen omdat ik nog een kindje wil en ook niet wil dat de boel gaat hangen.
Maar natuurlijk had ik wel graag die prachtige borsten gewild vanaf nu
Welke bh maat had je voor de operatie? Heb je ooit implantaten gehad, zwanger geweest of borstvoeding gegeven?
Ik denk trouwens wel dat heel veel vrouwen zich hier in haar kennen dat ze blijven denken in de eerste weken aan het resultaat omdat het zo onzeker is. Het komt goed
Groetjes