Explantatie Mentor 340cc + Lipofilling dokter Niessen 10 augustus

Deel je ervaringen en foto's.
mwTeHiJu
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2023 07:55

Ongelezen bericht 12 aug 2023 13:41

Hoi allemaal,

Ik ben eergister geopereerd door dokter Niessen. Helaas ben ik vrij laat achter deze website/dit forum gekomen, dus ben me nu pas aan het inlezen hier. De operatie is goed verlopen en er is 300cc via lipofilling geplaatst. Ik ben beurs en blauw, heb veel spierpijn maar meer last van de liposuctie wonden, mijn borsten branden een beetje maar dat is te doen. Het compressiepak is vervelend met liggen, kan hierdoor niet lekker doorademen maar goed het is voor een goed doel :)
Mijn protheses waren nog intact maar 1 was opvallend plooiend en viel qua vorm heel raar. Thuis op de keukenweegschaal gewogen en ja helaas ook 100 gram minder dus duidelijk sprake van zweten geweest. Ik ben zo blij dat ik verlost ben! Heb nog wel hele slappe borsten, ben benieuwd hoe het zich de komende weken gaat ontwikkelen.
Herkennen anderen pijn in de bovenbenen? Daar is verder geen vet weg gehaald maar het is heel stijf en beurs.

Lieve groet! ๐Ÿ‘‹๐Ÿฝ
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 aug 2023 18:30

mwTeHiJu schreef: โ†‘
12 aug 2023 13:41
Hoi allemaal,

Ik ben eergister geopereerd door dokter Niessen. Helaas ben ik vrij laat achter deze website/dit forum gekomen, dus ben me nu pas aan het inlezen hier. De operatie is goed verlopen en er is 300cc via lipofilling geplaatst. Ik ben beurs en blauw, heb veel spierpijn maar meer last van de liposuctie wonden, mijn borsten branden een beetje maar dat is te doen. Het compressiepak is vervelend met liggen, kan hierdoor niet lekker doorademen maar goed het is voor een goed doel :)
Mijn protheses waren nog intact maar 1 was opvallend plooiend en viel qua vorm heel raar. Thuis op de keukenweegschaal gewogen en ja helaas ook 100 gram minder dus duidelijk sprake van zweten geweest. Ik ben zo blij dat ik verlost ben! Heb nog wel hele slappe borsten, ben benieuwd hoe het zich de komende weken gaat ontwikkelen.
Herkennen anderen pijn in de bovenbenen? Daar is verder geen vet weg gehaald maar het is heel stijf en beurs.

Lieve groet! ๐Ÿ‘‹๐Ÿฝ
Gefeliciteerd met je bevrijding!๐Ÿฅณ๐Ÿ’•๐ŸŒˆ

Wat gek dat je pijn in de bovenbenen hebt als daar niets is verwijderd. Misschien is het spierpijn door vermoeidheid door de operatie? Of misschien omdat je tijdelijk op je buik bent gezet tijdens de operatie? Soms krijgen vrouwen pijn doordat ze op de operatietafel liggen. Hoor ik vaker. Ook rug, nek en schouderklachten hoor ik veel. Maar het komt vast helemaal goed!๐Ÿ‘

De slapte van de borsten zal met de tijd wat bijtrekken als de huid steeds verder herstelt.

Herstel maar gauw lieverd en laat maar weten hoe het verder gaat!

Kusss ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ’ž
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 08 jan 2024 18:24

Deze staat verkeerd en ga ik verplaatsen. Door drukte heb ik dit allemaal niet meer bijgehouden.... :?
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar โ€œLipofillingโ€