Explantatie en lipofilling Linnie bij dokter Hoorntje via Mittsu.

Deel je ervaringen en foto's.
Linnie
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 dec 2022 16:03

Ongelezen bericht 02 jun 2023 14:32

Voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=4576

Goedemiddag dames,

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dokter Hoorntje via Mittsu. Ze heeft de protheses en een gedeelte van het kapsel verwijderd en her en der vet weggehaald en in mijn borsten geplaatst links bijna 400cc, rechts 360cc. Mijn benen hoefde niet maar zijn wel gedaan, het litteken zit ook midden op het bovenbeen valt niet onder een broekje ofzo, hier baal ik van want dit had dus echt niet gehoeven, ze had beter alles op een plaats weg kunnen halen buik bijvoorbeeld (daar zat genoeg) had ik alleen daar blauwe plekken, littekens en massages nodig gehad.

Verder voel ik me best prima, denk dat de juiste voeding en het hele voorbereidingsplan daar ontzettend mee te maken heeft. Ik probeer veel te bewegen anders word ik erg stijf, benen doen het zeerste qua spierpijn gevoel en verder buik voelt wat beurs, heb alleen de eerste dag pijnstillers genomen daarna niet meer. Al met al vind ik het echt enorm meegevallen. Verschil wat ik direct merkte was dat ik veel dieper kan in en uitademen. Borsten en litteken onder de borst zien er prima uit, benieuwd naar het eindresultaat en hopelijk trekken die vreselijke oorsuizingen nog weg.

Gr Lin
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 02 jun 2023 19:28

Linnie schreef:
02 jun 2023 14:32
Voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=4576

Goedemiddag dames,

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dokter Hoorntje via Mittsu. Ze heeft de protheses en een gedeelte van het kapsel verwijderd en her en der vet weggehaald en in mijn borsten geplaatst links bijna 400cc, rechts 360cc. Mijn benen hoefde niet maar zijn wel gedaan, het litteken zit ook midden op het bovenbeen valt niet onder een broekje ofzo, hier baal ik van want dit had dus echt niet gehoeven, ze had beter alles op een plaats weg kunnen halen buik bijvoorbeeld (daar zat genoeg) had ik alleen daar blauwe plekken, littekens en massages nodig gehad.

Verder voel ik me best prima, denk dat de juiste voeding en het hele voorbereidingsplan daar ontzettend mee te maken heeft. Ik probeer veel te bewegen anders word ik erg stijf, benen doen het zeerste qua spierpijn gevoel en verder buik voelt wat beurs, heb alleen de eerste dag pijnstillers genomen daarna niet meer. Al met al vind ik het echt enorm meegevallen. Verschil wat ik direct merkte was dat ik veel dieper kan in en uitademen. Borsten en litteken onder de borst zien er prima uit, benieuwd naar het eindresultaat en hopelijk trekken die vreselijke oorsuizingen nog weg.

Gr Lin
Hoi Lin,

Wat super dat het achter de rug is en dat alles goed ging!🥳 Ik ben heel erg blij voor je! En wat heeft ze veel vet in de borsten kunnen brengen!

Ik heb even een explantatie topic voor je gemaakt en de naam van de arts in de titel, want zo zijn de ervaringen ook sneller te vinden.

Ik wens je ontzettend veel beterschap toe💐 en hopelijk verdwijnen of verminderen de rest van je klachten!🙏

Dikke kus, Luna😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”