Explantatie en lipofilling bij dokter Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Diamond
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2022 22:13

Ongelezen bericht 02 mar 2022 16:20

Hoi ik ben Ingrid .na 30 jaar borstprothese en 9 oparaties. Eindelijk besloten om ze er uit te laten halen.1990 gingen ze erin omdat ik weing borsten had. Zo plat als een dubbeltje. 1994 heb ik ze laten vernieuwen omdat ik aan de onderkant een deuk had. 1997 had ik lichte kapsel .deze toen weg laten halen.toen is het goed gegaan.tot 2016.ik een zware doos op mijn borst kreeg .na verloop van tijd kreeg ik pijn aan mijn arm oksel. Zo een paar maanden mee rond gelopen. Huisarts dacht aan tunnel syndroom. Onderzoeken z,k,h, kwam niks uit .ik vertrouwde het niet dus aangedrongen fotos .ik dacht dat ze lek waren. Huisarts zei dat dat niet kon. Mijn vermoede klopte .ze waren lek .dus in 2017 liet ik ze vernieuwen. Ik kreeg ook nog een bloeding rechterkant de kant van de lekage .pffff na enkele maanden kreeg ik kapsel aan de linker kant .terug arts hij zou het in orde maken. 3 weken voor de oparatie begon ook de ander kant. Dus kapsel beide zijden. Ik dacht kan gebeuren dus weer onder het mes .op mijn werk na 4 weken herstel trok iemand de deur open. Ik had mijn arm aan de klink vast. Ik dacht dat ik open scheurde van binnen.ben toen een week thuis geweest .daarna ging het even goed . Maar kreeg weer kapsel .dus weer onder het mes .toen ik wakker werd had ik zo veel pijn .ik heb nooit zenuwpijn gehad pijn oksel en in mijn borst schouder zeurend e pijn enige tijd mee rond gelopen .terug huisarts die liet mij een mama doen .tussen zo'n plaat. Ik heb het uit gegilt van de pijn .dit hadden ze zo niet mogen doen .ik had ook nog een borstciste .nu dachten ze dat daar de pijn van kwam .dus moest ik er mee leren leven dit hebben zo veel damens .dus weer terug naar huis ik kon ook niet meer slapen of normaal liggen zo zeer deed het mijn borst werd steeds groter. Zag hij dit nu niet .ik kreeg een verwijs brief voor de plastiche chirurg .weer kapsel dus ik aangegeven dat ik niet meer wauw en lipo filling en explantatie wauw ik woog nog maar 58 kilo was te mager ging niet dus toch maar weer kapsel verwijderen. Ja dat ging weer mis .omdat ik dit forum ontdekte en dat er artsen waren die dit wel konden .heb ik zelf onderzoek gedaan .en terug naar mijn oude plastische chirurg gegaan .maar hij deed geen lipo.dus vertelden hem van frank niessen en verwees mij door. Na een goed gesprek met hem .kon hij het gestopt met roken 12 kilo erbij stond de oparatie geplant 6 april 2021 vorig jaar .de oparatie was goed verlopen heeft 230 per kant in kunnen spuiten. Dit resultaat had ik niet verwacht. Zo mooi en nartuurlijk .er is weing vet afgegaan .en zo nu en dan voel ik nog wat zeurende pijn in de oksel maar is te doen .dat wordt steeds minder .dus damens ik ben zo blij dat ik dit heb laten doen en dat deze forum mij eigenlijk heeft doen besluiten .om het te doen .en wat een goede arts die mij geholpen heeft na 4 jaar pijn nu pijn vrij .ik wauw dit even kwijt voor de damens die geen besluit kunnen nemen .ga er voor
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 04 mar 2022 12:41

Lieve Diamond,

Wat heb je een lange weg afgelegd😢
Ik ben blij dat je dankzij het forum de stappen in de juiste richting hebt gezet🙏
Ik ben dankbaar dat ik dit voor jullie mogelijk heb gemaakt. Deze ontmoetingsplek vol belangrijke informatie en steun van lotgenoten.

Ik ben zelf even amper aanwezig op het forum, maar ik zag dat de meiden je berichtje over het hoofd hebben gezien. Soms ontglipt een bericht ons, dus sorry.

Ik ben zo blij dat je bij Niessen was en dat je weer verder kunt met je leven. Je verhaal zal anderen inspireren, dankjewel!❤

Wens je alle mooie dingen in het leven!🌈

Heel veel liefs, Luna💝
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 05 mar 2022 12:22

Lieve Diamond, ik heb jouw topic verplaatst naar het deel 'Lipofilling ervaringen'

Liefs!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”