Explantatie en lipo Lief bij dokter Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Lief
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 jun 2021 11:40

Ongelezen bericht 12 nov 2021 16:20

Voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=3932

Hi dames,

Ook vanuit mij even een update hoe het gegaan is, want ze zijn eruit!! Het was een bewogen dagje kan ik wel stellen.

Zenuwen zaten er goed in, maar ik werd goed ontvangen en ging snel de OK in. Eenmaal eruit baalde ik want ik lag heerlijk te dromen en kwam echt super uit de narcose. Ze vertelde dat alles goed gegaan was en er 200cc(!) vet geoogst was (voorspelling was 150-200cc; implantaten waren 290cc en ik had ze 1.5jaar). Ik heb al even vlug gekeken en vind ze erg schattig, hoop dat het niet teveel slinkt.

Ik heb vrij vlot toen ik uit de narcose meteen naar Stef gevraagd en half wazig gezwaaid toen ze de OK in ging (ik lag voor de deur dus zag iedereen in- en uitrijden haha). Ook erna Tauwja nog ontmoet! De verpleegster snapte er niks van! :D

Helaas ging het even later bergafwaarts. Mijn hartslag sloeg op hol en bleef in rust schommelen tussen de 110-140. Tegenover me lag nog een dame met hetzelfde probleem. Op een gegeven moment raakte ik er best van in paniek, vooral omdat ik echt een luistervinkje ben en hun zorgen over onze hartslagen meekreeg. Ze gaven me kalmeringstabletten en een oxazepam en ik werd vrij snel rustig. Uiteindelijk was hun verklaring dat het kwam door de adrenaline die wordt ingespoten om het vet te oogsten, maar dat slechts een klein percentage daar later nog op reageert (typisch). Mijn hartslag bleef echter hoog en ze twijfelde om ons naar het ziekenhuis te sturen. Dat wilde ik absoluut niet dus heb me er hard voor gemaakt om naar huis te gaan - met geluk. De andere dame is wel naar het ziekenhuis gegaan, maar mijn moeder is verpleegkundige dus vertrouwde op goede zorg. Heb de hele weg terug liggen dutten en ondertussen met mijn moeders apple watch mijn hartslag goed in de gaten gehouden. Uiteindelijk waren we pas om 20.30u thuis, heb ik wat gegeten, en werd mijn hartslag steeds beter.

Ook nu is ie weer stabiel! Ik voel me wel alsof ik 20x ben overreden door een vrachtauto. Alles doet pijn auw auw auw, morfinepil al achter de kiezen maar zelfs dat helpt niet veel... Tips zijn welkom, vooral mijn rug doet echt pijn wat liggen lastig maakt! Morgen (of de dagen erna) zal vast beter gaan. Ik ben in ieder geval blij dat ik thuis in bed lig en verlost ben van de implantaten. En mijn kleine boobies kan ik niet meer dan omarmen en welkom terug heten <3
Hallo1234
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 okt 2021 11:51

Ongelezen bericht 12 nov 2021 16:38

Sterkte met je herstel ❤❤
Stef
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 feb 2021 20:58

Ongelezen bericht 12 nov 2021 16:47

Oh lief , wat fijn hè dat het erop zit voor ons !
Al liggen we nu even te kermen van alle blauwe plekken.
Maar dat komt goed !

Goeie oogst ! Nu hopen dat het allemaal blijft zitten ;-) ik duim met je mee ..

Liefs
Lief
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 jun 2021 11:40

Ongelezen bericht 12 nov 2021 17:00

Dankjewel dames, dat hoop ik ook en gaat allemaal goed komen! :D
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 nov 2021 19:53

Jeetje wat heftig allemaal! Blij dat je hartslag weer rustiger werd.
De pijn moet je even doorheen bijten. Is zwaar maar je kunt dit hoor!

Herstel maar gauw mop!

Xxxjes Luna

Ps. Fijn dat je netjes een explantatie topic met verwijzing hebt gemaakt ;)
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Lief
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 jun 2021 11:40

Ongelezen bericht 12 nov 2021 20:59

Lief, dankjewel Luna! En het was even zoeken maar blij dat ik het bericht in het goede topic gezet heb!
Anita
Berichten: 107
Lid geworden op: 08 jun 2021 21:17

Ongelezen bericht 12 nov 2021 21:30

Wat heftig allemaal zeg!
Lekker uitrusten Lief en Stef. Goed op krachten komen.
Heel veel sterkte!!

Liefs Anita
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 12 nov 2021 23:27

Jaaa, ook lief gefeliciteerd met je bevrijding🥳🎉
Wat fijn dat het achter de rug is.
Kan me voor stellen dat een hartslag zo hoog even flink schrikken is.
Gelukkig nu alles beter en lekker herstellen.liefs essi
Lief
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 jun 2021 11:40

Ongelezen bericht 13 nov 2021 13:31

Dankjewel allemaal, echt lief die berichtjes!! Ja die hartslag was zeker schrikken, maar toen ik savonds in mijn eigen vertrouwde bedje lag en de oorzaak wist ging het gelukkig snel beter. Monitor nog altijd met de apple watch en hij blijft stabiel.

Verder heeft mijn moeder me gisteravond gedoucht en het lipopak uitgewassen, was alleen een ellende om hem weer aan te doen. Erna wel goed geslapen en vandaag voelt al allemaal iets beter dan gister (wel nog onder invloed van oxycodon, vnv misschien afbouwen). Hopelijk zet deze stijgende lijn zo door :D !
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”