Explantatie en lipo Tauwja door dokter Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 11 nov 2021 22:59

Voorsteltopic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... =16&t=3918

Het zit erop! Ze zijn eruit, eentje was er gescheurd (zo'n voorgevoel had ik al, gek genoeg), ze zijn allebei flink verkleurd (eentje is er oranje :shock: ) en de kapsels zijn vrijwel geheel verwijderd. De 'vetoogst' viel tegen, er is maar 90 cc per borst in gegaan. Ik heb gewoon niet meer, blijkbaar :? Dus ik hoop maar dat daar wat van over blijft. Toen ik tegen dr. Niessen zei dat ik al bedacht had dat ik altijd nog een keer kon zei hij namelijk dat ik daar waarschijnlijk ook niet genoeg vet voor had. Tja. Toch maar eens wat meer gaan eten en minder sporten, dan :lol:

Omdat er zo veel kapsel verwijderd is moet ik drie dagen verbandtape om m'n borsten dragen, daarna mag ik pas een beha aan. Vast niet bevorderlijk voor het vet, maar ja, die grote gapende wonden aan de binnenkant hebben wat hulp nodig om te genezen.

Ik heb veel pijn aan m'n borsten, ik weet niet of dat de inwendige wonden zijn of de tape die aan de hechtingen trekt. Maar het is echt niet fijn :( Dus ik neem straks voor het slapen gaan toch maar een oxycodon. Van de liposuctie heb ik vooralsnog totaal geen last. Ook de narcose is helemaal goed gegaan, daar fiets ik altijd zó doorheen gelukkig :)

In de linker zit veel vocht, want die is net zo groot als voor de operatie :lol: De rechter is wel duidelijk kleiner, maar op zich vind ik die er wel oké uitzien. Nu hopen dat er niet te veel vet verloren gaat, dan kan ik er misschien best mee leven zo :)
Laatst gewijzigd door Tauwja op 24 nov 2021 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 12 nov 2021 10:41

Tauwja schreef:
11 nov 2021 22:59
Het zit erop! Ze zijn eruit, eentje was er gescheurd (zo'n voorgevoel had ik al, gek genoeg), ze zijn allebei flink verkleurd (eentje is er oranje :shock: ) en de kapsels zijn vrijwel geheel verwijderd. De 'vetoogst' viel tegen, er is maar 90 cc per borst in gegaan. Ik heb gewoon niet meer, blijkbaar :? Dus ik hoop maar dat daar wat van over blijft. Toen ik tegen dr. Niessen zei dat ik al bedacht had dat ik altijd nog een keer kon zei hij namelijk dat ik daar waarschijnlijk ook niet genoeg vet voor had. Tja. Toch maar eens wat meer gaan eten, dan :lol:

Omdat er zo veel kapsel verwijderd is moet ik drie dagen verbandtape om m'n borsten dragen, daarna mag ik pas een beha aan. Vast niet bevorderlijk voor het vet, maar ja, die grote gapende wonden aan de binnenkant hebben wat hulp nodig om te genezen.

Ik heb veel pijn aan m'n borsten, ik weet niet of dat de inwendige wonden zijn of de tape die aan de hechtingen trekt. Maar het is echt niet fijn :( Dus ik neem straks voor het slapen gaan toch maar een oxycodon. Van de liposuctie heb ik vooralsnog totaal geen last. Ook de narcose is helemaal goed gegaan, daar fiets ik altijd zó doorheen gelukkig :)

In de linker zit veel vocht, want die is net zo groot als voor de operatie :lol: De rechter is wel duidelijk kleiner, maar op zich vind ik die er wel oké uitzien. Nu hopen dat er niet te veel vet verloren gaat, dan kan ik er misschien best mee leven zo :)
Wat fijn dat je het achter de rug hebt en dat je er zo goed door heen gegaan bent.
Balen dat de vet oogst niet zo veel was. Had Niessen dat niet kunnen inschatten van te voren?
Ik hoop dat er weinig vet verloren gaat. Heel veel beterschap.
Heb je de andere dames nog ontmoet?
Liefs essi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 nov 2021 11:15

Lieve Tauwja, GEFELICITEERD! :D

Ik heb even een apart explantatie topic voor je gemaakt en een verwijzing naar je voorsteltopic gemaakt.

Herstel maar gauw!

Dikke kus, Luna <3


Ps. Lieve meiden, maak alsjeblieft altijd een aparte explantatie topic aan en zet daar een verwijzing naar je voorsteltopic. Zo houden we het forum overzichtelijk. Het is inmiddels 1 grote bende geworden :lol: , omdat ik de afgelopen weken niet in de mogelijkheid ben geweest om dit bij te houden
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 12 nov 2021 11:16

Luna MKS schreef:
12 nov 2021 11:15
Lieve Tauwja, GEFELICITEERD! :D

Ik heb even een apart explantatie topic voor je gemaakt en een verwijzing naar je voorsteltopic gemaakt.

Herstel maar gauw!

Dikke kus, Luna <3


Ps. Lieve meiden, maak alsjeblieft altijd een aparte explantatie topic aan en zet daar een verwijzing naar je voorsteltopic. Zo houden we het forum overzichtelijk. Het is inmiddels 1 grote bende geworden :lol: , omdat ik de afgelopen weken niet in de mogelijkheid ben geweest om dit bij te houden.
Ah, oeps, sorry, dank je wel Luna!
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 12 nov 2021 11:18

Essi schreef:
12 nov 2021 10:41
Wat fijn dat je het achter de rug hebt en dat je er zo goed door heen gegaan bent.
Balen dat de vet oogst niet zo veel was. Had Niessen dat niet kunnen inschatten van te voren?
Ik hoop dat er weinig vet verloren gaat. Heel veel beterschap.
Heb je de andere dames nog ontmoet?
Liefs essi
Dank je wel, Essi! Dr. Niessen had van tevoren (bij het consult) ingeschat dat hij 100-150 cc zou kunnen oogsten. Maar het was dus toch wat minder. Ik wist wel dat het lastig inschatten was en dat dat kon gebeuren, maar balen is het wel. Maar ik vertel mezelf gewoon: ik laat dit allemaal rustig genezen en settelen, en als ik dan echt niet blij ben dan eet ik er wat pondjes bij en doe ik nog een keer lipofilling.

Ja, ik heb Lief ontmoet en gesproken, maar Stef niet echt, die lag onder het mes toen ik aankwam en was daarna een beetje te veel van de wereld :lol: Maar we kletsen er nu vrolijk op los in ons Whatsappgroepje :D


Afgelopen nacht was erg onrustig, ik had best veel pijn ondanks dat ik oxycodon genomen had, ben veel wakker geweest, en ik heb een behoorlijk heftige koortsaanval gehad. Maar nu gaat het een stuk beter, de koorts is weg en de pijn aan m'n borsten is nu redelijk te onderdrukken met alleen paracetamol en diclofenac. Mijn benen (waar het vet geoogst is) zijn nu wel een beetje beurs, maar het is heel goed te doen.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 nov 2021 11:19

Tauwja schreef:
12 nov 2021 11:16


Ah, oeps, sorry, dank je wel Luna!
Geen probleem mop, je bent niet de enige ;)

KUSSS!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 nov 2021 11:21

Tauwja schreef:
12 nov 2021 11:18

Ja, ik heb Lief ontmoet en gesproken, maar Stef niet echt, die lag onder het mes toen ik aankwam en was daarna een beetje te veel van de wereld :lol: Maar we kletsen er nu vrolijk op los in ons Whatsappgroepje :D
Wat leuk! Er ontstaan vele vriendschappen door dit forum. Dat zien we al jarenlang. Zo mooi dat vrouwen elkaar op deze manier vinden en steun hebben aan elkaar. Heel belangrijk in het proces naar genezing.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Lief
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 jun 2021 11:40

Ongelezen bericht 12 nov 2021 16:53

Op naar herstel! <3
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 12 nov 2021 16:56

Ik moet morgen nog even terug naar Amsterdam, want mijn linkerborst is nog altijd enorm opgezwollen, en volgens dr. Niessen (die ik net aan de telefoon gehad heb) komt dat vaker voor en betekent dat waarschijnlijk dat er een bloedvat niet goed dicht is. Het vocht/bloed moet er met een naald uitgezogen worden. Dus helaas, nóg een beetje een tegenvaller in de vorm van een complicatie :? Gelukkig doet het geen pijn, en is mijn vader zo lief om me morgen naar Amsterdam te rijden :)
Hallo1234
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 okt 2021 11:51

Ongelezen bericht 12 nov 2021 17:00

Sterkte met je herstel Tauwja!! ❤
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 12 nov 2021 17:14

Hallo1234 schreef:
12 nov 2021 17:00
Sterkte met je herstel Tauwja!! ❤
Dank je wel! ❤
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 12 nov 2021 23:31

Sterkte morgen.
Dikke knuffel voor jou
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 13 nov 2021 17:51

Nou, dat zit er ook weer op (voor nu dan). Vanmiddag naar Amsterdam geweest, waar dr. Niessen aan twee kanten een spuit in m'n linkerborst zette om te proberen eruit te halen wat de zwelling veroorzaakte. Gelukkig mocht ik de hand vasthouden van z'n assistente, want fijn was het niet. Wat de zwelling veroorzaakte bleek inderdaad bloed te zijn, maar hij kreeg er niet veel uit. Waarschijnlijk betekent dat dat veel van het bloed al gestold is (ik was ook vrij laat met aan de alarmbel trekken, pas op vrijdagavond las ik op het informatieblad dat ik bij het ontslag kreeg dat 'sterke/asymmetrische zwelling' reden was om het spoednummer te bellen, terwijl het probleem al donderdagavond begon. Oeps). Als dat goed is wordt dat vanzelf weer vloeibaar als mijn lichaam het gaat opruimen, en dat duurt zo'n twee weken, dus komende vrijdag bij de wondcontrole gaat hij het nog een keer doen, en dan een week of twee later nog eens. En dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Mijn moeder meent al verschil te zien -- ikzelf nog niet echt, ik vind hem nog steeds enorm :lol:

De verbandtape is er nu wel af, en ik heb nu een zachte beha aan. Dat ademt wel wat makkelijker, moet ik zeggen. Wel beginnen de hechtingen nu te jeuken en irriteren. Hoort er ook bij :lol:
Sabine83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 okt 2021 01:29

Ongelezen bericht 13 nov 2021 19:48

Ohw dat klinkt niet fijn Tauwja!!😟
Fijn dat het achter de rug is!!

Hoi het maar goed in de gaten en gewoon bellen als je twijfelt hoor 😚

Mag jij die band nu al af joh? Ik moet hem 3 weken dag en nacht en dan nog 3 weken snachts… zit idd strak!! Ademmm hihi en daardoor is er al helemaal geen ietsiepietsie ‘vrouwelijk’…

Voel je je verder ok??
Ik ben 38 jaar, heb 9,5 eurosilicone 200/250 cc
8 nov explantatie bij dr. Visser in Venlo. Op naar een gezonder leven!
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 nov 2021 19:55

Wat naar allemaal! :( Sterkte Tauwja! <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”