Explantatie en lipo Mirel bij Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Mirel
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 mei 2020 18:43

Ongelezen bericht 10 apr 2021 17:11

Voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=2965

1 april was mijn dag van de explantatie. Ik was erg blij dat m’n bloeddruk niet omhoog schoot zoals een week geleden tijdens het consult bij dr Niessen 178/119
Onderweg was er al gebeld dat ik wat eerder aan de beurt zou zijn zodra we aankwamen.
Bij het OCA waren ze ontzettend lief en zorgzaam. Mijn bloeddruk was redelijk en het kon doorgaan!
Tijdens de operatie is alles goed gegaan, ook de terugweg (1u en 45 min) viel me ontzettend mee.
De 2de dag na de operatiedag vond ik het pijnlijkst. Ik heb snel last van blauwe plekken, nu dus ook. Het is een kleurrijk schilderij geworden 😀
Verder was ik wat licht in m’n hoofd en gaat het elke dag ietsje beter.
Gisteren ben ik op controle geweest bij dr Niessen en alles gaat goed. Hij nam alle tijd om vragen te beantwoorden.
Ik ben nu ruim een week verder en het opmerkelijkst tot nu toe is de pijn en mijn bloeddruk.
Ik probeer niet te enthousiast te zijn maar hij is een stuk lager 125/83 dat is in 3 jaar (en waarschijnlijk langer) niet 1x gemeten. Ik was al een hele tijd gestopt met meten, maar nu meet ik af en toe weer.
Verder had ik veel meer nek- rug en schouderpijn verwacht. Mijn ervaring na een operatie en/of zo’n autorit dat ik helemaal op ben en enorm veel pijn heb, en 2 dagen daarna ook nog. Het valt me nu reuze mee. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat...fingers crossed 🥳
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 11 apr 2021 10:43

Fijn, je gebt het achter de rug!!
Ik wens je een goed herstel. Dat je bloeddruk nu al lager is, is helemaal top.
Liefs essi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 apr 2021 12:32

Gefeliciteerd met je verlossing! :D

Herstel maar snel🍀

Heb even een apart explantatie topic voor je gemaakt.

Liefs, Luna💗
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Anoniem
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2021 22:07

Ongelezen bericht 11 apr 2021 15:03

Fijn dat de bloeddruk lager is.
Een goed herstel toegewenst!

Liefs Anoniem
Mirel
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 mei 2020 18:43

Ongelezen bericht 11 apr 2021 15:44

Dank jullie wel 😘
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”