Klein maar fijn - paar dagen na explantatie + lipofilling

Deel je ervaringen en foto's.
Daantje92
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 dec 2020 22:26

Ongelezen bericht 21 mar 2021 17:37

Hoi lieve dames,

Het is achter de rug. God wat leek het ver weg toen ik de afspraak voor explantatie en lipofilling maakte bij dr. Niessen. Wat is de tijd ineens gevlogen! En hoe vat ik deze week eigenlijk samen??? Ik ga mijn best doen het kort te houden :)

De dag van de operatie was ik rustig. Ik had verwacht dat ik de laatste dagen enorm zou gaan twijfelen, maar gelukkig is die twijfel nooit gekomen. Ik werd warm ontvangen in het operatiecentrum en werd direct naar mijn bedje gebracht. Daar werd ik prima verzorgd en na een tijdje kwam dr. Niessen bij me om de plekken voor liposuctie af te tekenen. Tijdens het consult vorig jaar gaf hij aan dat hij vet wilde oogsten bij mijn benen en heupen, buik was echt geen optie. In een tweede gesprek had ik aangegeven dat ik twijfelde over mijn heupen omdat daar ook vrijwel niks te halen valt en ik geen onnodige littekens wil. Terwijl dr. Niessen me op de operatiedag aftekende gaf hij aan dat de heupen inderdaad ook echt heel weinig vet zou opleveren. Ik voelde me zo sterk op dat moment dat ik meteen de knoop doorhakte en aangaf dat ik het dan bij de benen wilde houden. Dat was hij met me eens.

De operatie is heel goed verlopen. Geen gekke dingen. De implantaten zijn er na bijna 8 jaar perfect uit gekomen (ik heb ze thuis ook nog gewogen :lol: ). Na een tijdje uitslapen kwam dr. Niessen bij me. Hij vertelde dat hij maar 20cc vet per borst had geoogst. Ja, je leest het goed!! twintig cc. De verwachting was 100cc, slik!! En ik kom van 250cc implantaten. Gelukkig had ik in de tussentijd al onder de dekens gespiekt anders was ik vast van schrik uit bed gevallen. Ik ben gewoon echt enorm slank dus ik had het kunnen verwachten. Maar op het forum had ik dit nog niet bij iemand gelezen dus dat het zo weinig zou zijn was natuurlijk een verrassing.

Ik was snel 'fit' na de operatie. De eerste nacht heb ik vrij goed geslapen. Ik heb alleen ibuprofen en paracetamol genomen. De dag na de operatie viel iets zwaarder maar was nog steeds goed te doen. De tweede nacht was vreselijk. Ik werd zwetend en trillend wakker en wist me er echt geen raad mee. Uiteindelijk hebben we het noodnummer gebeld om te checken of het wel allemaal oké was. Dr. Niessen nam zelf op. Hij heeft ons heel rustig uitgelegd waar we naar moesten kijken. Na die check bleek alles goed te zijn en moest ik nog eens twee paracetamol nemen en proberen rustig te blijven. Dit heeft wel ongeveer de hele nacht geduurd. Rond de ochtend doezelde ik in slaap en toen ik vervolgens weer wakker werd voelde ik me een stuk beter. Na die vervelende nacht is het alleen maar beter gegaan. Weinig pijn en na de derde nacht heb ik alleen nog paracetamol nodig gehad. Mijn benen voelen wel heel vreemd, alsof de huid te kort is voor de lengte van je been waardoor het enorm trekt, beter kan ik het niet omschrijven :lol: Ik ben overigens totaal niet blauw geworden (op een klein plekje op mijn achterbeen na) en ook qua vocht valt het reeeeuze mee. Ik had het veel erger verwacht. Mijn borsten zien er heel normaal uit. Geen vouwen, geen deuken, geen vreemde vorm. Het lijkt eigenlijk of er nooit implantaten in hebben gezeten. Dat had dr. Niessen al voorspeld omdat ik blijkbaar een hele stevige huid heb.

En dan nu dé vraag: wat vind ik van het resultaat?
Natuurlijk had ik gehoopt dat het iets meer zou zijn, maar toch vind ik het hartstikke mooi. Het past zo goed bij de rest van mijn lichaam, het is allemaal weer in verhouding. Ik verheug me zelfs op het kopen van een sexy push up bh. En het enige voordeel van het inspuiten van zó weinig vet is dat er ook niet meer heel veel vanaf kan :lol: Ik ben benieuwd hoe het zich nog gaat ontwikkelen de komende weken/maanden. Ik ga in ieder geval lief zijn voor deze kleine maar fijne borstjes, dat verdienen ze!!! Ze horen nu iedere dag hoe mooi ze zijn en hoe dankbaar ik ben dat mijn lichaam zo sterk is. Het zit erop en ik voel me positief, dankbaar en ik voel eindelijk hoe het is om eens zacht te zijn voor jezelf.

Dank voor al jullie steun. Wees lief voor jezelf!!! Ik hoop dat ik de steun die ik van jullie kreeg door mijn verhaal weer doorgeef aan andere vrouwen die door een lastig proces gaan.

Veel liefs,

Daantje
WabiSabi
Berichten: 180
Lid geworden op: 28 jan 2021 06:50

Ongelezen bericht 21 mar 2021 17:43

Daantje, heel naar zo’n nacht maar verder wat een mooi en tevreden verhaal, heel fijn om te lezen.
Zorg goed voor jezelf maar dat zit denk ik wel goed.
Dank voor het delen en dat je ook de moeite nam om mijn verhaal te lezen en met me te schrijven.
Veel liefs!
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 21 mar 2021 17:47

Yeahhh,
Je het het achter de rug!
Ik snap dat je van de "oogst" bent geschrokken. Dat is tenslotte niet waar je het allemaal voor doet.
Ik heb 1x eerder van weinig oogst gelezen. Maar die dame noemde het " een espresso kopje lipofilling" volgens mij was dat wel meer dan de 20 cc waar jij het nu over hebt.
Ik ben blij dat je heel tevreden nu al bent met je oude/ nieuwe borsten😉.
Gaat vast nog mooier worden in de komende tijd.
Heel veel beterschap.
Liefs essi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 21 mar 2021 18:46

Deze lees ik straks🙈
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 21 mar 2021 18:49

Wat fijn Daantje dat je tevreden bent ermee :) Kleine borsten zijn ook mooi, zeker als je zo slank bent. Dan past het gewoon bij je bouw.

Kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de oogst. Zo weinig cc heb ik ook niet eerder gehoord, volgens mij had die dame met dat espressokopje vet nog iets van 60cc. Maar goed, voordeel inderdaad dat ze niet veel kleiner zullen worden en je nu al een beetje weet waar je aan toe bent.

Wens je een heel goed herstel toe!
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 21 mar 2021 19:23

Aaah mooi verhaal lieverd! En je laatste woorden zijn prachtig!❤
Snap alleen niet dat Niessen niet gewoon de lipo heeft afgeblazen. 20cc ????? 🤔
Hij had vlak voor de operatie heus wel een inschatting kunnen maken. Je kunt de vetlaag redelijk goed inschatten met je vingers.
Ik vind het nogal een ingreep voor zo weinig cc. Maar goed, hij wilde het voor jou proberen, dat snap ik heus wel. Toch denk ik dat hij dit de volgende keer wel anders zou moeten doen.... Hoop dat hij het als leermoment meeneemt.
Dit kost jou ook heel veel geld, dat vind ik echt sneu!

Doe rustig aan mop! Beterschap!💐

😘🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Marie
Berichten: 139
Lid geworden op: 22 okt 2020 14:59

Ongelezen bericht 21 mar 2021 19:37

Bedankt voor het delen van je verhaal.
Fijn te horen dat het zo goed met je gaat en je er zo positief instaat!
Succes nog met het verdere herstel!
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 21 mar 2021 19:54

Luna MKS schreef:
21 mar 2021 19:23
Aaah mooi verhaal lieverd! En je laatste woorden zijn prachtig!❤
Snap alleen niet dat Niessen niet gewoon de lipo heeft afgeblazen. 20cc ????? 🤔
Hij had vlak voor de operatie heus wel een inschatting kunnen maken. Je kunt de vetlaag redelijk goed inschatten met je vingers.
Ik vind het nogal een ingreep voor zo weinig cc. Maar goed, hij wilde het voor jou proberen, dat snap ik heus wel. Toch denk ik dat hij dit de volgende keer wel anders zou moeten doen.... Hoop dat hij het als leermoment meeneemt.
Dit kost jou ook heel veel geld, dat vind ik echt sneu!

Doe rustig aan mop! Beterschap!💐

😘🥰
Ja dit dacht ik ook eerlijk gezegd. Bij mij wilde hij ook mijn benen gaan doen en toen vroeg ik van: hoeveel kan je hier dan uithalen? En toen zei hij: 20-30cc. Dacht ook van ja dag! Ga voor die paar cc niet mijn benen open laten halen. Moest daar dus wel zelf naar vragen, anders was dat wel gebeurd. Laat staan als je daar dan ook nog 2000 euro extra voor hebt betaald. Maar goed, misschien is het ook niet altijd goed in te schatten en wilde hij het toch proberen omdat je op andere plekken ook geen vet hebt.
Lien
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 feb 2021 20:09

Ongelezen bericht 21 mar 2021 20:04

Hoi daantje,
Op die enge nacht na heb je een positief verhaal, wat fijn om te lezen ook dat je borsten mooi zijn! Veel liefs voor jou, xx!
Daantje92
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 dec 2020 22:26

Ongelezen bericht 21 mar 2021 20:45

WabiSabi schreef:
21 mar 2021 17:43
Daantje, heel naar zo’n nacht maar verder wat een mooi en tevreden verhaal, heel fijn om te lezen.
Zorg goed voor jezelf maar dat zit denk ik wel goed.
Dank voor het delen en dat je ook de moeite nam om mijn verhaal te lezen en met me te schrijven.
Veel liefs!
Jij ook weer bedankt voor je snelle en lieve reactie. Ik ben jouw berichtjes en foto's blijven volgen en wilde je nog zeggen dat je echt trots mag zijn. Laat ons maar kleine borstjes hebben, dit is wel het allerbeste voor onze gezondheid! Wees er zuinig op!! Liefs Daantje x
Daantje92
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 dec 2020 22:26

Ongelezen bericht 21 mar 2021 20:51

Essi schreef:
21 mar 2021 17:47
Yeahhh,
Je het het achter de rug!
Ik snap dat je van de "oogst" bent geschrokken. Dat is tenslotte niet waar je het allemaal voor doet.
Ik heb 1x eerder van weinig oogst gelezen. Maar die dame noemde het " een espresso kopje lipofilling" volgens mij was dat wel meer dan de 20 cc waar jij het nu over hebt.
Ik ben blij dat je heel tevreden nu al bent met je oude/ nieuwe borsten😉.
Gaat vast nog mooier worden in de komende tijd.
Heel veel beterschap.
Liefs essi
Dankjewel Essi!!
Dat is inderdaad zeker niet waar je het allemaal voor doet. Ik ben dan ook blij dat het me is meegevallen anders had ik vast enorm gebaald dat ik de lipofilling erbij had gedaan. Mijn tepels stonden overigens wel ver uit elkaar en dr. Niessen zou er in ieder geval voor zorgen dat hij het vet zo inspoot dat die wat dichter bij elkaar kwamen te staan. Dat lijkt vooralsnog gelukt te zijn :)

Liefs Daantje
Daantje92
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 dec 2020 22:26

Ongelezen bericht 21 mar 2021 21:02

Natural me again schreef:
21 mar 2021 18:49
Wat fijn Daantje dat je tevreden bent ermee :) Kleine borsten zijn ook mooi, zeker als je zo slank bent. Dan past het gewoon bij je bouw.

Kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de oogst. Zo weinig cc heb ik ook niet eerder gehoord, volgens mij had die dame met dat espressokopje vet nog iets van 60cc. Maar goed, voordeel inderdaad dat ze niet veel kleiner zullen worden en je nu al een beetje weet waar je aan toe bent.

Wens je een heel goed herstel toe!
Haha ja ik was echt blij dat ik al onder de dekens gespiekt had toen hij nog niet bij me was geweest om te vertellen dat het maar 20cc was. Bij de eerste blik (toen ik weliswaar nog half sliep van de narcose) dacht ik meteen: ja! het is goed! dit ben ik!
Een paar dagen voor de explantatie had ik nog foto's gemaakt en toen schrok ik me rot van hoe groot mijn borsten in verhouding tot mijn lichaam waren. Heb wel 20x aan mijn vriend gevraagd of ik echt zo uitzag :lol: Gek eigenlijk dat ik dat toen pas zag... :shock:
Daantje92
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 dec 2020 22:26

Ongelezen bericht 21 mar 2021 21:10

Luna MKS schreef:
21 mar 2021 19:23
Aaah mooi verhaal lieverd! En je laatste woorden zijn prachtig!❤
Snap alleen niet dat Niessen niet gewoon de lipo heeft afgeblazen. 20cc ????? 🤔
Hij had vlak voor de operatie heus wel een inschatting kunnen maken. Je kunt de vetlaag redelijk goed inschatten met je vingers.
Ik vind het nogal een ingreep voor zo weinig cc. Maar goed, hij wilde het voor jou proberen, dat snap ik heus wel. Toch denk ik dat hij dit de volgende keer wel anders zou moeten doen.... Hoop dat hij het als leermoment meeneemt.
Dit kost jou ook heel veel geld, dat vind ik echt sneu!

Doe rustig aan mop! Beterschap!💐

😘🥰
Hoi lieve Luna,

Dat vond ik ook wel apart. Volgende week spreek ik hem voor de controle. Dan kan ik hem vragen of het echt zo'n verkeerde inschatting is geweest en hoe zoiets dan kan gebeuren. Ik ben ook altijd heel stabiel in mijn gewicht dus daar is in die maanden niets aan veranderd. Hij heeft daar vast al iets over gezegd maar toen was ik nog niet helemaal helder denk ik. Het is inderdaad nogal wat als het je uiteindelijk maar zo weinig oplevert. Ik hoop in ieder geval dat de vrouwen die na mij komen goed weten waar ze aan toe zijn en weer wat voordeel halen uit mijn situatie. Ook al ben ik nu super tevreden, ik kan me ook voorstellen dat iemand helemaal ondersteboven is als je je instelt op ongeveer 100cc en maar 20cc krijgt. En financieel is het natuurlijk ook een duur grapje.

Dank weer voor je berichtje <3
Daantje92
Berichten: 31
Lid geworden op: 29 dec 2020 22:26

Ongelezen bericht 21 mar 2021 21:12

Lien schreef:
21 mar 2021 20:04
Hoi daantje,
Op die enge nacht na heb je een positief verhaal, wat fijn om te lezen ook dat je borsten mooi zijn! Veel liefs voor jou, xx!
Dankjewel voor je berichtje Lien! <3 Veel liefs Daantje
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 21 mar 2021 22:05

Daantje92 schreef:
21 mar 2021 21:10
Luna MKS schreef:
21 mar 2021 19:23
Aaah mooi verhaal lieverd! En je laatste woorden zijn prachtig!❤
Snap alleen niet dat Niessen niet gewoon de lipo heeft afgeblazen. 20cc ????? 🤔
Hij had vlak voor de operatie heus wel een inschatting kunnen maken. Je kunt de vetlaag redelijk goed inschatten met je vingers.
Ik vind het nogal een ingreep voor zo weinig cc. Maar goed, hij wilde het voor jou proberen, dat snap ik heus wel. Toch denk ik dat hij dit de volgende keer wel anders zou moeten doen.... Hoop dat hij het als leermoment meeneemt.
Dit kost jou ook heel veel geld, dat vind ik echt sneu!

Doe rustig aan mop! Beterschap!💐

😘🥰
Hoi lieve Luna,

Dat vond ik ook wel apart. Volgende week spreek ik hem voor de controle. Dan kan ik hem vragen of het echt zo'n verkeerde inschatting is geweest en hoe zoiets dan kan gebeuren. Ik ben ook altijd heel stabiel in mijn gewicht dus daar is in die maanden niets aan veranderd. Hij heeft daar vast al iets over gezegd maar toen was ik nog niet helemaal helder denk ik. Het is inderdaad nogal wat als het je uiteindelijk maar zo weinig oplevert. Ik hoop in ieder geval dat de vrouwen die na mij komen goed weten waar ze aan toe zijn en weer wat voordeel halen uit mijn situatie. Ook al ben ik nu super tevreden, ik kan me ook voorstellen dat iemand helemaal ondersteboven is als je je instelt op ongeveer 100cc en maar 20cc krijgt. En financieel is het natuurlijk ook een duur grapje.

Dank weer voor je berichtje <3
Heel goed dat je dit tegen hem zegt. Hij moet wel een spiegel zien.
Ik ga altijd uit van het goede van mensen, en ook zeker bij hem, want het is geen slecht mens, ondanks dat hij ook gewoon zakenman is. Wat gewoon mag, want iedereen mag zijn brood verdienen.
Maar hij zal dit voortaan echt anders moeten aanpakken, want 20 cc is het gewoon echt niet waard.

Succes mop!👍
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”