Explantatie en lipofilling Fleur door Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Fleur1986
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 okt 2020 07:38

Ongelezen bericht 19 mar 2021 12:50

Lieve allemaal,

Oh Luna waarschijnlijk ben ik wat kippig maar het lukt mij niet om een eigen topic aan te maken dus hier alvast sorry voor! Ik gooi het gewoon even op de nawerking van de narcose dat het mij niet lukt haha :)

Maar goed: ze zijn eruit!!!!! Kwart over 8 ging ik onder narcose en kwart voor tien werd ik weer wakker, echt bizar snel. Alles is heel goed gegaan, helaas kon Dr. Niessen maar 130 cc per borst oogsten want ik heb simpelweg echt te weinig vet, shit dat is wel jammer want ik vind ze nu al erg klein. Maar denk dat dat gewoon een stukje acceptatie is en gelukkig heeft er ooit iemand push up bh’s en bh’s met vulling uitgevonden :)
Ik moet ook wel zeggen dat ik behoorlijk grote borsten had, 380 cc per borst en weeg (zonder siliconen
) zo rond de 65 kilo met een lengte van 183 cm dus ben vrij rank van boven dus die grote borsten waren eigenlijk ook niet in verhouding, dat dacht ik 6 jaar geleden nog wel maar inmiddels ben ik daar op teruggekomen.
Implantaten waren nog helemaal prachtig, zou ze zo te koop kunnen zetten op marktplaats 😂

Weinig pijn tot nu toe, alleen bij mijn rug en arm waar infuus in heeft gezeten maar tot nu toe is het erg goed te doen. Wat niet is kan nog komen uiteraard :)

Ik ga nu even beetje bijkomen en zal binnenkort weer even een update plaatsen.

Nog dank je wel allemaal voor jullie lieve berichtjes!

Liefs fleur
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 19 mar 2021 14:46

Gefeliciteerd!🥳
130 cc is best netjes hoor.
Fijn dat het achter de rug is. Beterschap en rust goed uit!💐😘🥰
Bericht staat nu bij 'Lipo ervaringen' 😉
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Ukkie78
Berichten: 117
Lid geworden op: 24 aug 2020 22:59

Ongelezen bericht 19 mar 2021 16:29

Hoi fleur,

Wat fijn dat het zo voorspoedig is gegaan...
Ik zou ook al reteblij zijn met 130 cc in mijn huidige borstjes....
Ik wens je ontzettend veel beterschap
Dat je maar snel weer mag opknappen.

Dikke knuffel
Fleur1986
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 okt 2020 07:38

Ongelezen bericht 19 mar 2021 17:46

Dank Luna! Ja ik mag ook absoluut niet klagen he maar had stiekem op iets meer gehoopt maar dit is al helemaal top!

Voelde mij zo goed dat ik even een stukje met de hond gewandeld heb, weet dat ik rustig aan moet doen maar liggen deed best zeer bij mijn rug dus dan liever even rustig rondje lopen :)

Iedereen veel succes met herstellen gewenst!
Marie
Berichten: 139
Lid geworden op: 22 okt 2020 14:59

Ongelezen bericht 19 mar 2021 19:30

Lieve Fleur,

Wat fijn dat je het achter de rug hebt en dat het tot nu toe zo goed gaat! Haha, ik moest wel lachen om je opmerking van Marktplaats ;) Ik kan die van mij ook zo te koop zetten, haha :p

Beterschap met je herstel!

Liefs Marie
Fleur1986
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 okt 2020 07:38

Ongelezen bericht 20 mar 2021 10:43

Goedemorgen,

Haha ja Marie, ik heb daar zo’n lol om gehad samen met mij collega: we zagen de marktplaats advertentie al helemaal voor ons: te koop aangeboden, zo goed als nieuw😂

Niet echt lekker geslapen vannacht maar dat was eigenlijk alleen omdat ik dat pak zo warm vond :( vandaag, zoals verwacht, wel wat meer pijn maar met paracetamol prima te doen! Heb wel steeds vlagen van pijn in mijn borst, dan zet het gebied rond mijn tepel helemaal op en zodra de pijn weer over is zakt mijn tepelhof ook weer terug, echt zo apart! Maar weet bijna zeker dat dit met het herstellen te maken heeft. Rustig aan vandaag🙏

Wou nog even zeggen dat ik ontzettend veel gehad heb aan alle verhalen hier, heel veel dank hiervoor!
Fijn weekend voor iedereen, liefs fleur
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 20 mar 2021 11:55

Misschien kunnen we allemaal 'koffie gaan drinken' en dan al die implantaten naar hun hoofd smijten :lol:
Als er mensen zijn die weten hoe de vork in de steel steekt, zijn het vele van onze dames wel. Helaas niet allemaal...bizar maar waar... :(

Een oud topic hierover https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2594
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 20 mar 2021 17:35

Yesss!
Je hebt het achter de rug Fleur. Fijn dat alles goed is gegaan.
Nu lekker herstellen.
Liefs essi
Trudie
Berichten: 129
Lid geworden op: 13 nov 2019 15:58

Ongelezen bericht 20 mar 2021 18:33

Fleur1986 schreef:
20 mar 2021 10:43
Haha ja Marie, ik heb daar zo’n lol om gehad samen met mij collega: we zagen de marktplaats advertentie al helemaal voor ons: te koop aangeboden, zo goed als nieuw😂
heerlijke humor!!

fijn dat je dit gehad hebt..ik duim voor een goed herstel!! En blijf meelezen..(ik mag as dinsdag)
Fleur1986
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 okt 2020 07:38

Ongelezen bericht 22 mar 2021 12:28

Goedemiddag iedereen,

Ik dacht ik doe even een kleine update: het gaat echt heel goed met mij, sinds gister geen paracetamol meer nodig gehad, alleen voor de nacht even voor de zekerheid wat ingenomen maar denk dat ik ook prima zonder kan.
Blauwe plekken heb ik, vooralsnog, bijna niet en de pijn begint ook al rap af te zwakken. Ik ben ook de operatie ingegaan zo van: “ dit gaat hartstikke meevallen allemaal en het komt goed”, geen idee of deze mindset geholpen heeft maar ik hoop het stiekem van wel. Ik gebruik, op aanraden van mijn vriend, ook al een tijdje collageen poeder, en dit schijnt ook ontzettend bij te dragen aan je herstel na een operatie. Ik wou jullie deze tip niet onthouden!

Borsten zien er al stukje beter uit, ze zijn klein en nog wat slap maar ik gun ze de tijd. De mensen om mij heen zeggen al dat ze dit mooier vinden dan die grote ballen haha. Dat is ook zo maar wanneer ik naar beneden kijk vind ik ze nog wat zielig hoor, maar ik vind ze wel al mooi en de acceptatie komt echt wel!

Het strakke pak daar word ik nu al gek van, overdag gaat t wel maar snachts trok ik het echt niet dus ik heb nu snachts een hele strakke soort van shapewear legging aan. Geen idee of dit oké is maar anders kon ik echt niet slapen🤭 ik zal dit tijdens de wondcontrole nog even navragen.

Ik wens jullie een fijne week toe, Trudie veel sterkte morgen😘

Liefs fleur

P.s: Luna, ik ga graag met je mee om koffie te drinken en siliconen smijten haha
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 22 mar 2021 16:14

Super tof om te lezen dat alles goed met je gaat Fleur!!
Zeker de collagene is een super tip...doe ik altijd aanraden aan mijn cliënten, en zelf neem ik het ook!
Ze hebben inderdaad nog tijd nodig om bij te komen, die borsten!
Het komt helemaal goed!
Liefs,
Susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 22 mar 2021 17:19

Hahaha we gaan ze naar hun kop smijten een keer👍😉

Shapewear is prima joh. Probeer met de benen iets hoger te slapen, dan voer je meer vocht af.

Hier over shapewear ipv lipopak: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3027

😘🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”