Dorie, 1 jaar na explantatie nu ook lipo bij dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 11 dec 2020 13:31

Voorsteltopic:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 227&t=1925
Explantatie topic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... f=4&t=3302


Hoi allemaal

Begin januari krijg ik lipofilling door dr niessen. Dit is dan een jaar na mijn explantatie. Dit omdat het resultaat niet zo erg mooi geworden is. De grote is prima maar mn borsten zijn erg leeg. Boven en opzij van de tepel zitten ook een soort deuken. Op sommige plekken lijkt bijna geen vetweefsel te zitten en op andere wel.
Geen seconde spijt gehad van mijn explantatie. Wel dat ik, zoals dr niessen aanraadde, niet meteen voor lipofilling gegaan ben. Had een hoop gedoe, geld en een hele operatie gescheeld! Zie ook wel.de positieve kanten ervan. Ik zie er nu niet zo erg tegen op, weet zeker dat het "nodig" is en je hoeft nu maar 4 weken dat pak aan ipv 12 😁😁

Ik heb er toen niet voor gekozen omdat ik bang was onnodig aan mijn lijf te sleutelen en opzag tegen de grote van de operatie in combi met lipofilling. Daarbii dacht ik ook dat silicone veilig waren, is lipifilling echt wel zo veilig als het nu lijkt....Ook zag ik zo veel mooie resultaten bij andere vrouwen hier op het forum dat ik toch wel een beetje in de veronderstelling was dat het bij mij ook mooi zou worden.... zelf denk ik dat mijn mindere resultaat komt omdat ik al die tijd niet dikker ben geworden en wel 2 kinderen heb gekregen. Hierdoor is er eerder minder borstweefsel dan meer, en dan nog de verdrukking van de silicone. Het resultaat vind ik nu niet mooi, voel me er niet blij mee en ik vind het echt onnatuurlijk er uit zien.
Dus sta nu echt achter mn keuze en hoop hierna blij en tervee te zijn en dit hoofdstuk voorgoed af te kunnen sluiten.

Wil Dit verhaal delen aangezien ik nog bijna geen verhalen gelezen heb van vrouwen die na een explantatie alsnog voor lipofilling gingen
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 dec 2020 13:38

Mooi verhaal Dorie! En ik ben trots op je!πŸ‘Š

Ik heb een apart topic gemaakt, zodat dit opvalt. Ik denk dat veel vrouwen hier veel aan hebben.

Hij staat bij: Explantatie en lipo, dames die lange tijd na explantatie lipo deden.

Kusssies, Luna😘❀
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Donny
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jun 2019 21:16

Ongelezen bericht 11 dec 2020 13:40

Hoi Dorie,

Ik kan het je alleen maar aanraden, je zult zien dat je er geen spijt van zult krijgen.
Ik heb de tweede lipo behandeling achter de rug, bijna 5 weken geleden.
De eerste had niet zoveel resultaat gelijk na explantatie, omdat er ook een grote wond was van verwijdering protheses.
Nu bij de tweede sessie zie je veel beter resultaat!

Ben wel blij dat ik het pak na 5 weken niet meer hoeft te dragen, ging op het laatst steeds meer irriteren en zeer doen op de buik.

Was je al voorzien van een pak?
Ik heb er nl nog twee in de verkoop.

Succes in januari, groetjes Donny
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 11 dec 2020 13:44

Lieve Dorie,
Ik snap je keuze helemaal.
En het is goed dat je als nog die stap gaat nemen. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat verlopen allemaal. Je moet ons echt op de hoogte houden hoe het resultaat is en het verloop in de weken daarna zal zijn. Weet je trouwens waarom je het pak nu maar zo kort moet gaan dragen?
Heel veel liefs essi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 dec 2020 13:45

Donny, ik heb jouw reactie hier ook toegevoegd😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 11 dec 2020 13:50

Donny schreef: ↑
11 dec 2020 13:40
Hoi Dorie,

Ik kan het je alleen maar aanraden, je zult zien dat je er geen spijt van zult krijgen.
Ik heb de tweede lipo behandeling achter de rug, bijna 5 weken geleden.
De eerste had niet zoveel resultaat gelijk na explantatie, omdat er ook een grote wond was van verwijdering protheses.
Nu bij de tweede sessie zie je veel beter resultaat!

Ben wel blij dat ik het pak na 5 weken niet meer hoeft te dragen, ging op het laatst steeds meer irriteren en zeer doen op de buik.

Was je al voorzien van een pak?
Ik heb er nl nog twee in de verkoop.

Succes in januari, groetjes Donny
Ben je voor de tweede keer gegaan? Ook bij nio weer of naar iemand anders?
Sterkte met je herstel.
Liefs essi
Donny
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jun 2019 21:16

Ongelezen bericht 11 dec 2020 13:57

Deze keer bij een vrouwelijke arts dr Braam ook werkzaam in parkkliniek.

Super tevreden. Begin februari de drie maandelijkse controle.

Gr Donny
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 dec 2020 13:59

Donny schreef: ↑
11 dec 2020 13:57
Deze keer bij een vrouwelijke arts dr Braam ook werkzaam in parkkliniek.

Super tevreden. Begin februari de drie maandelijkse controle.

Gr Donny
Misschien leuk als je je ervaring ok nog in apart topic deeltπŸ™‚
Zo sneller te vindenπŸ˜‰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 11 dec 2020 14:15

Dorie, ik "ken" je natuurlijk van het forum, van begin dit jaar..
Hoop dat je na deze operatie het gewenste resultaat gaat behalen. Gun het je zo!!!πŸ€—
Denk dat er als je het niet ineens doet ook meer lipo blijft zitten, ondanks alles wel je voordeel.πŸ˜‰
Bij mij is er nog veel weg gegaan nΓ‘ 6 maanden.. Ben ruim 1 cup geslonken, iets wat ik niet meer had verwacht.
Deze week nieuwe BH's gehaald en ach, ik ben er happy mee.
Het grappige is dat ik mijn eigen borsten weer terug zie van 20jr geleden.
Alsof er niets gebeurd is...

Nou lieve Dorie, ik wens je alvast heel veel succes 😘
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 dec 2020 14:23

Wat jammer ZusssπŸ˜”
Helaas komt dat omdat de resorptie van vetcellen die het niet gehaald hebben, ook pas veel later kan plaatsvinden, tussen 4 en 6 maanden.
En de echte blijvende resultaten zijn eigenlijk pas na 1 jaar zichtbaar. Je weefsel is in het eerste jaar nog steeds aan het werk.
Helaas is het vet in je borsten ook onderhevig aan de natuurlijke veroudering van cellen en weefsels en hormonale veranderingen. Daar ontkomt niemand aan.
Ik weet zeker dat dit nu zo gaat blijven. Ben je verder niet afgevallen? Wanneer je afvalt, slinken ze weer iets. Maar kom je aan, dan worden ze weer wat voller.

Toch blij dat je er mee kunt leven of zit je er erg mee?😒
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 11 dec 2020 14:27

@Luna. Dank je..wilde zelf de titel al aanpassen ivm vindbaarheid, maar wist niet zo goed hoe e.d. top!

@sessie. Geen idee... maar ben er wel blij meeπŸ˜‚

@zusss wat jammer dat er nog zo veel verdwenen is. maar wel super dat je te vreden bent. En wie wil er nu niet uitzien zoals 20 jaar geledenπŸ˜‰. Ik lees hier op het forum dat de niessen volgens mij nu een andere methode gebruikt. Dat daarmee nu der vet verdwijnt... ik hoop het maar.
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 11 dec 2020 14:29

@ donny. Ik heb er al twee via dit forum gekocht. Anders had ik zeker interresse
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 11 dec 2020 15:28

Luna MKS schreef: ↑
11 dec 2020 14:23
Wat jammer ZusssπŸ˜”
Helaas komt dat omdat de resorptie van vetcellen die het niet gehaald hebben, ook pas veel later kan plaatsvinden, tussen 4 en 6 maanden.
En de echte blijvende resultaten zijn eigenlijk pas na 1 jaar zichtbaar. Je weefsel is in het eerste jaar nog steeds aan het werk.
Helaas is het vet in je borsten ook onderhevig aan de natuurlijke veroudering van cellen en weefsels en hormonale veranderingen. Daar ontkomt niemand aan.
Ik weet zeker dat dit nu zo gaat blijven. Ben je verder niet afgevallen? Wanneer je afvalt, slinken ze weer iets. Maar kom je aan, dan worden ze weer wat voller.

Toch blij dat je er mee kunt leven of zit je er erg mee?😒
Hi Luna,

Ja, het echte resultaat zie ik over 2,5mnd maar ben er happy mee, ik zie mijzelf weer terug en dat is goed.
Nooit gedacht dat ik daar blij om zou zijn, maar toch is het zo. Hihi😊
Verder niet afgevallen hoor, altijd vrij stabiel geweest.

Dikke kus voor jouπŸ€—
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 11 dec 2020 15:30

Dorie schreef: ↑
11 dec 2020 14:27
@Luna. Dank je..wilde zelf de titel al aanpassen ivm vindbaarheid, maar wist niet zo goed hoe e.d. top!

@sessie. Geen idee... maar ben er wel blij meeπŸ˜‚

@zusss wat jammer dat er nog zo veel verdwenen is. maar wel super dat je te vreden bent. En wie wil er nu niet uitzien zoals 20 jaar geledenπŸ˜‰. Ik lees hier op het forum dat de niessen volgens mij nu een andere methode gebruikt. Dat daarmee nu der vet verdwijnt... ik hoop het maar.
Haha zo is het πŸ˜‚ het is goed zo.
Klopt, er gaat meer vocht in. Ik was een van de eersten bij wie dit gedaan is (hoorde ik achteraf).
De stappen die jij nu zet zijn beter, komt goed!!
Ga voor je duimen πŸ€—
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 dec 2020 15:57

Zusss schreef: ↑
11 dec 2020 15:28
Luna MKS schreef: ↑
11 dec 2020 14:23
Wat jammer ZusssπŸ˜”
Helaas komt dat omdat de resorptie van vetcellen die het niet gehaald hebben, ook pas veel later kan plaatsvinden, tussen 4 en 6 maanden.
En de echte blijvende resultaten zijn eigenlijk pas na 1 jaar zichtbaar. Je weefsel is in het eerste jaar nog steeds aan het werk.
Helaas is het vet in je borsten ook onderhevig aan de natuurlijke veroudering van cellen en weefsels en hormonale veranderingen. Daar ontkomt niemand aan.
Ik weet zeker dat dit nu zo gaat blijven. Ben je verder niet afgevallen? Wanneer je afvalt, slinken ze weer iets. Maar kom je aan, dan worden ze weer wat voller.

Toch blij dat je er mee kunt leven of zit je er erg mee?😒
Hi Luna,

Ja, het echte resultaat zie ik over 2,5mnd maar ben er happy mee, ik zie mijzelf weer terug en dat is goed.
Nooit gedacht dat ik daar blij om zou zijn, maar toch is het zo. Hihi😊
Verder niet afgevallen hoor, altijd vrij stabiel geweest.

Dikke kus voor jouπŸ€—
Blij om te horen dat je er toch blij mee bent! Vind je heel dapper en sterk! ❀❀❀
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”