Explantatie en lipofilling Daan93 door dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Daan93
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 okt 2020 18:17

Ongelezen bericht 06 nov 2020 10:21

Voorsteltopic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3184
Foto's: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3209


Het is voorbij! Ik moet zeggen dat ik hem wel even kneep toen ik op dr. Niessen aan het wachten was in m'n operatie kleding.
Maar wat viel het me mee. Ik ben totaal niet misselijk geweest (wat ik met mijn borstvergroting wel had). Ik was natuurlijk heel duf maar verder ging het wel. Ik keek direct naar beneden en ik was ZO ZO blij. Geen harde ballen meer en nog best wat volume!
Hij heeft er 280 cc per borst in gekregen.
Ik kwam van een A75 (van mezelf) geen idee welke cup ik straks heb maar het ziet er al super uit. Wel een deukje aan mijn linkerborst maargoed.
Dr Niessen kwam naar me toe om ook te vertellen dat mijn kapselvorming aan mijn ribben was gaan kleven en dat daarom de operatie wat langer duurde. Hij heeft het meeste kapsel weg kunnen krijgen. Ik schrok wel van die verklevingen maar wat een opluchting dat het weg is. Zo'n grote opluchting dat ik erg emotioneel werd toen ik bij kwam. De zusters waren hartstikke lief voor me en ik heb een hele goede ervaring gehad.

Ik wil iedereen hier ook bedanken voor de berichtjes en wat een top vrouwen hier! Het heeft me zoveel steun gegeven. Helemaal top.

Ik ga nu lekker rusten en hou jullie op de hoogte.
Ik zal vandaag ook eventjes wat foto's maken en ik moet nog even uitzoeken hoe ik die hier plaats maar komt wel goed.

Liefs Daan
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 06 nov 2020 12:23

Hoi

Wat fijn dat ze eruit zijn!!
En wat fijn dat er zoveel cc ingegaan is!
Op naar een goed herstel!
Liefs van Mar
Godsgifttomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 okt 2020 12:04

Ongelezen bericht 06 nov 2020 12:55

Stacym schreef:
24 okt 2020 18:58
Ik ben ook pas bij niessen geweest! Ik ben heel blij met het resultaat. Je kunt op facebook lid worden van de groep:

NL / BE Breast implant illness / asia syndroom
Daar delen we ook ons ervaringen❤️
Hoi Kan je de url neerzetten aub?
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 06 nov 2020 14:24

Godsgifttomen schreef:
06 nov 2020 12:55
Stacym schreef:
24 okt 2020 18:58
Ik ben ook pas bij niessen geweest! Ik ben heel blij met het resultaat. Je kunt op facebook lid worden van de groep:

NL / BE Breast implant illness / asia syndroom
Daar delen we ook ons ervaringen❤️
Hoi Kan je de url neerzetten aub?
Hierbij de linkjes https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2751
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 06 nov 2020 14:26

Daan93 schreef:
06 nov 2020 10:21
Het is voorbij! Ik moet zeggen dat ik hem wel even kneep toen ik op dr. Niessen aan het wachten was in m'n operatie kleding.
Maar wat viel het me mee. Ik ben totaal niet misselijk geweest (wat ik met mijn borstvergroting wel had). Ik was natuurlijk heel duf maar verder ging het wel. Ik keek direct naar beneden en ik was ZO ZO blij. Geen harde ballen meer en nog best wat volume!
Hij heeft er 280 cc per borst in gekregen.
Ik kwam van een A75 (van mezelf) geen idee welke cup ik straks heb maar het ziet er al super uit. Wel een deukje aan mijn linkerborst maargoed.
Dr Niessen kwam naar me toe om ook te vertellen dat mijn kapselvorming aan mijn ribben was gaan kleven en dat daarom de operatie wat langer duurde. Hij heeft het meeste kapsel weg kunnen krijgen. Ik schrok wel van die verklevingen maar wat een opluchting dat het weg is. Zo'n grote opluchting dat ik erg emotioneel werd toen ik bij kwam. De zusters waren hartstikke lief voor me en ik heb een hele goede ervaring gehad.

Ik wil iedereen hier ook bedanken voor de berichtjes en wat een top vrouwen hier! Het heeft me zoveel steun gegeven. Helemaal top.

Ik ga nu lekker rusten en hou jullie op de hoogte.
Ik zal vandaag ook eventjes wat foto's maken en ik moet nog even uitzoeken hoe ik die hier plaats maar komt wel goed.

Liefs Daan
🥳🥳🥳🥳
Gefeliciteerd!!!

Nu lekker uitrusten!❤
Kusss💋
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 06 nov 2020 16:55

Yesss, achter de rug Daan.
Lekker gaan herstellen.
Liefs essi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 06 nov 2020 17:10

Lieve Daan, ik ben met je topics bezig...
Je explantatie ervaring staat bij 'Explantatie en lipofilling' deze is niet afgeschermd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 06 nov 2020 17:20

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Daan93
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 okt 2020 18:17

Ongelezen bericht 06 nov 2020 17:22

Essi schreef:
06 nov 2020 16:55
Yesss, achter de rug Daan.
Lekker gaan herstellen.
Liefs essi

Ga ik zeker doen! Bedankt! :)
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”