Explantatie + lipofilling Emerald

Deel je ervaringen en foto's.
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 20 okt 2020 14:24

Hoi allemaal,

Tijd voor een verslagje van mijn explantatie en lipofilling bij dr. Niessen.

De dag van de operatie was ik best nerveus. Ik werd welkom geheten en moest ik even plaats nemen in de wachtruimte. Vrij snel daarna kon ik naar boven om me klaar te maken.

Ik vond het team daar top! Zowel de verpleegkundigen als de anesthesist en Niessen zelf. Ik vond het heel relaxed gaan allemaal. Dr. Niessen zelf nog even kort gesproken voor de ingreep en rustig afgetekend.

Het wakker worden ging traag maar na een tijdje even lekker wat gegeten en gedronken. Dr. Niessen kwam langs om te vertellen dat het goed was gegaan, hoeveel er was ingespoten, zo’n 150cc etc.

Pijn van de operatie vond ik erg meevallen. Ik was bond en blauw en had dus voornamelijk een beurs gevoel. In de borsten een wat stekend gevoel de eerste dagen. Rustig aan de eerste dagen dus.

Mijn borsten zien er boven verwachting uit. Ik weet dat ze nog kleiner zullen worden hoor al hoop ik natuurlijk stiekem dat bijna alles blijft zitten.

Misschien dat ik toch nog foto’s durf te plaatsen maar ivm en tatoeage die vlak onder mijn borsten loopt ben ik bang voor herkenbaarheid. Misschien kan ik het met fotoshop bewerken maar ik ben daar niet zo goed in.

Ik zal jullie de komende tijd op de hoogte houden.

Liefs Emerald
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 20 okt 2020 14:38

Emerald schreef:
20 okt 2020 14:24
Hoi allemaal,

Tijd voor een verslagje van mijn explantatie en lipofilling bij dr. Niessen.

De dag van de operatie was ik best nerveus. Ik werd welkom geheten en moest ik even plaats nemen in de wachtruimte. Vrij snel daarna kon ik naar boven om me klaar te maken.

Ik vond het team daar top! Zowel de verpleegkundigen als de anesthesist en Niessen zelf. Ik vond het heel relaxed gaan allemaal. Dr. Niessen zelf nog even kort gesproken voor de ingreep en rustig afgetekend.

Het wakker worden ging traag maar na een tijdje even lekker wat gegeten en gedronken. Dr. Niessen kwam langs om te vertellen dat het goed was gegaan, hoeveel er was ingespoten, zo’n 150cc etc.

Pijn van de operatie vond ik erg meevallen. Ik was bond en blauw en had dus voornamelijk een beurs gevoel. In de borsten een wat stekend gevoel de eerste dagen. Rustig aan de eerste dagen dus.

Mijn borsten zien er boven verwachting uit. Ik weet dat ze nog kleiner zullen worden hoor al hoop ik natuurlijk stiekem dat bijna alles blijft zitten.

Misschien dat ik toch nog foto’s durf te plaatsen maar ivm en tatoeage die vlak onder mijn borsten loopt ben ik bang voor herkenbaarheid. Misschien kan ik het met fotoshop bewerken maar ik ben daar niet zo goed in.

Ik zal jullie de komende tijd op de hoogte houden.

Liefs Emerald
Fijn dat te lezen dat het goed gaat!
Succes met herstellen.

Liefs Mar
aman33
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 sep 2020 17:19

Ongelezen bericht 20 okt 2020 15:35

Goed wat van je te horen Emerald!
Ben blij voor je! je hebt het lekker achter de rug! Nu rustig aan doen en herstellen.
Je kunt supertrots op jezelf zijn! You did it!💪

dikke knuff Aman❤
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 20 okt 2020 17:23

Yesssss verlost meid. Goed herstel gewenst
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 20 okt 2020 19:16

Dank jullie wel! :D
B-explantatie2020
Berichten: 48
Lid geworden op: 17 okt 2020 16:43

Ongelezen bericht 20 okt 2020 20:35

Wat fijn dat het achter de rug is! Heel veel succes met je herstel!
EvaSarah
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 jul 2020 11:44

Ongelezen bericht 20 okt 2020 20:56

❤️ wat fijn! Nu lekker herstellen
Dikke knuffel van EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Muisje
Berichten: 351
Lid geworden op: 07 jan 2014 09:36

Ongelezen bericht 21 okt 2020 11:29

Hoi Emerald,

Fijn dat het achter de rug in. Nu goed opknappen.

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
D-borah
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 mar 2012 13:24

Ongelezen bericht 21 okt 2020 13:29

Wat fijn dat alles goed is verlopen, en ook dat je weinig pijn hebt gehad...nu lekker rustig aan herstellen!
Ps mocht je toch je foto's op een bepaald moment toch willen plaatsen, vraag het me, ik kan eea aanpassen in Photoshop hoor!
- Beauty is only skin deep -
Juudt
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 okt 2020 20:59

Ongelezen bericht 21 okt 2020 21:14

Spannend hoor maar fijn dat t achter de rug is. Nu herstellen en opknappen, nieuw en gezond hoofdstuk!!
Liefs Juudt.
Eurosilicone 220cc spijt spijt spijt
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 27 okt 2020 17:16

Hoi

Hoe Is het nu met je?

Groetjes Mar
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 29 okt 2020 09:03

Het gaat goed met mij. Ik heb nergens meer last van eigenlijk.
Qua resultaat kan ik nog weinig zeggen natuurlijk. Behalve de eerste dagen waarin het vocht verdween zie ik nog geen verschil. Ik denk dat ik elke 2 weken even een update geef.
Foto’s plaatsen doe ik liever niet maar op die manier kan ik toch wat inzicht geven in het ‘verloop’.
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 29 okt 2020 09:21

Emerald schreef:
29 okt 2020 09:03
Het gaat goed met mij. Ik heb nergens meer last van eigenlijk.
Qua resultaat kan ik nog weinig zeggen natuurlijk. Behalve de eerste dagen waarin het vocht verdween zie ik nog geen verschil. Ik denk dat ik elke 2 weken even een update geef.
Foto’s plaatsen doe ik liever niet maar op die manier kan ik toch wat inzicht geven in het ‘verloop’.
Fijn te horen dat het goed met je gaat!
En nergens meer last van wauw dat klinkt super.
Hoop dat het mij ook zo vergaat😘
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 29 okt 2020 09:47

Wat fijn te horen dat het zo goed gaat Emerald!
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 11 dec 2020 09:04

En toen was het ineens alweer 8 weken geleden.....
Nodig tijd voor een update!

Het gaat heel goed met mij! Klachten die ik had zijn momenteel niet aanwezig. Ik durf nog niet te geloven dat dit zal blijven. Ook voel ik me helderder en slaap goed.

Qua resultaat ben ik heel tevreden. In de afgelopen 3 weken heb ik een heel klein beetje volume verloren. Niet opvallend veel. Volgens mijn wederhelft zit het tussen mijn oren. Op foto’s zie je het ook niet echt maar ik voel het. Beha maat weet ik niet. Ik draag bralettes en die gaan in confectiematen. Ik draag maat M en dat zit prima.
Het resultaat is echt heel mooi!

De littekens zitten ook netjes in de plooi. Die zijn trouwens wel een stuk langer dan de vorige bv littekens.
Lipofilling littekens zijn nu nog rood. De meesten vallen in mijn slip maar omdat ik overal een beetje leeggehaald ben zitten er een paar op een zichtbare plek.
Die littekentjes zijn overigens wel heel klein, Max een halve cm dus over een tijdje zal dat niet meer te zien zijn.

Bijkomstig voordeel is dat ik geen lovehandles meer heb. Mijn buik, die al plat was, is nog net een fractie platter onder de navel.

Met sporten heb ik wat langer gewacht. Eerder schreef ik dat ze in de Verenigde Staten echt aanraden om niet te sporten de eerste 2 maanden. Ik ga dus dit weekend pas heel rustig aan beginnen en over een week of 2/3 weer echt aan de bak.

Ik ben echt heel blij en gun jullie allemaal zo’n zelfde gevoel!

Groetjes,
E.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”