Explantatie en lipofilling Muszika dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
muszika
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2020 09:51

Ongelezen bericht 02 okt 2020 15:38

Voorsteltopic Muszika: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3068

Hallo,

Ik ben gisteren door dr F Niesse geopereerd. Explantatie na 20 jaar met lipo. De implantaten waren intact, de operatie viel best mee. Ik was als eerste geholpen, en al weer snel om 11 uur wakker. Wat ik aan jullie wilt vragen is het volgende; mijn alle twee borsten werden met tape afgeplakt. Dat is ff zeer vreemd gezin dat vet zeer kwetsbaar is, maar dat moest van Frank. Hij heeft de harde kapsels verwijdert en daarom vond hij nodig om geen bloedingen te krijgen. Wie heeft van jullie zo iets meegemaakt???? De nacht was een grote ellende, mijn onderrug deed zo veel pijn dat ik niet meer in bed kon liggen, mijn borsten en alle mijn borstspieren erg pijn deden. Uiteindelijk heb ik een oxycodon genomen maar slapen kon ik niet.
Volgens dr Niesse moet ik 3 dagen deze tape dragen en dan onder douche voorzichtig weg halen. Nou dat wordt nog wat.
Ik wil graag weten of er nog dames zijn met hetzelfde verhaal. Is deze procedure standaard ?


Liefs Muszi
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 03 okt 2020 00:23

Hallo muszika,
Wat fijn dat het achter de rug is nu voor je. Ik kan niet zeggen of de tape normale gang van zaken is. Ik hoop dat er nog iemand anders daar een antwoord op heeft.
Heb je ook last van de plekken waar hij het vet heeft geoogst?
Ik wens je veel beterschap.
Liefs essi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 03 okt 2020 10:37

Hoi Muszika, ik heb even een eigen topic voor je gemaakt. En het lieve berichtje van Essi erbij gezet.

Gefeliciteerd, je bent van de troep af!!!🥳

Wat de tape betreft is het wel belangrijk om wat meer steun te hebben als kapsels zijn verwijderd. Maar maak je geen zorgen om de vetcellen, want die gaat heus niet zomaar kapot.
Helaas geeft het verwijderen van kapsels altijd veel mer pijn, dus je moet geduld hebben. Na 3 dagen is het ergste vaak wel weg.

Heel veel beterschap lieve Muszika!⚘

Veel liefs, Luna💕💕💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
EvaSarah
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 jul 2020 11:44

Ongelezen bericht 07 okt 2020 22:27

Hoi Muzsi,

Hoe gaat het met je? Hopelijk al wat beter met je rug ❤️
Ik had links dikke kapsels door de kapotte implantaat en die kant heeft ook het meeste pijn gedaan 😖 maar nu na vier weken ben ik echt wel oké 👍
Ik hoop ook dat het voor jou beter gaat! En dat het herstel voorspoedig mag verlopen

Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 08 okt 2020 06:39

Hoi Muszi,

Had je mijn reactie terug nog gelezen in de PB die je stuurde?
Hopelijk ben je wat herstellende nu.

Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
muszika
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2020 09:51

Ongelezen bericht 08 okt 2020 15:40

hallo Zusss,

Nee ik heb niet gelezen, waar kan ik het vinden? Luna heft voor mij een eigen topic gemaakt maar hoe en waar kan ik het vinden?

lieve groetjes muszi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 08 okt 2020 16:50

Lieve Muszika, dit is jouw topic. Maar je had het onder de operatiedatum lijst staan, daarom had ik het afgesplits en er een eigen topic van gemaakt.

Was blij te horen dat het al iets beter gaat met je rug. Ik schrok een beetje van de mate van pijn die je in de mail beschreef, maar had je mijn andere mail daarover gelezen?
Bij vrouwen die erg slank zijn doet liposuctie altijd veel meer pijn dan bij vrouwen die een dikkere vetlaag hebben. Vet demp pijnprikkels.
Als je liposuctie op de rug hebt gehad (weet niet of dat bij jou zo was) geeft dat ook weer meer pijn. Daar is de laag dun en bij het op de rug liggen geeft het extra pijn.
Ook op de benen als je naar de wc moet bijvoorbeeld. De harde bril geeft pijn. Een harde stoel ook.
De eerste paar dagen is alles het pijnlijkst, maar deze pijn mag zeker geen 2 weken duren. Na 1 week hoort de pijn al veel minder te worden. Nog steeds pijnlijk/gevoelig, maar als je na de eerste week geen langzame verbetering voelt iedere dag, dan is er meer aan de hand. Toch kan het bij sommige vrouwen langer pijn doen. Maar een zeer felle pijn die langer aanhoudt is niet goed.

Wat betreft je vraag over de blauwe plekken. Helaas krijgen sommige vrouwen sneller blauwe plekken dan anderen en duurt het bij hen ook langer voor die weg gaan. Maar na 1 maand is er vaak niks meer van te zien, dus maak je geen zorgen!
Helaas hoort dat er gewoon bij.

Alles komt goed met jou, heb vertrouwen ok?
🙏☀️💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”