Explantatie en lipofilling dr Niessen (minder goed resultaat)

Deel je ervaringen en foto's.
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 28 jun 2020 13:07

Hoi allemaal,

Mijn explantatie is achter de rug, wat een opluchting! Het is allemaal goed gegaan, wel bleek dat de protheses mijn borstkas hadden ingedrukt. Ik had daardoor inkepingen in mijn borst. Dit vond ik erg schrikken en ook pijnlijk om te horen, dat het zulke gevolgen heeft gehad.

Gelukkig zijn de inkepingen met lipofilling mooi gevuld. Ik ben slank en had weinig vet, maar dr Niessen heeft er toch nog 135cc per borst in kunnen krijgen. Net na de operatie had ik flink volume, de volgende dag was er veel vanaf. Eerlijk gezegd kreeg ik het toen wel even moeilijk, zag toen ook dat de ene kant wat groter is dan de andere en ze zagen er zo blauw, groen en gehavend uit. Ik dacht toen wel: sorry!! Dat ik jullie dit heb aangedaan!!

Gelukkig is het na dag 2 niet meer veranderd (er zijn nu een paar dagen voorbij). De zwelling lijkt al grotendeels weg, boobies ogen al wat vrolijker en ik heb nog een grote A, kleine B over schat ik. Ik ga proberen nog een paar kilo aan te komen en hoop dan dat ik deze maat kan houden.

Ik merk nu al een verschil in hoe ik me voel. Met protheses kon ik moeilijk ademenen en had altijd druk op mijn borst. Dat is helemaal weg. Ik heb weinig pijn en voel me goed. Zie er ook al beter uit dan voorheen en zelfs mijn ontstoken gewrichten zijn opgeknapt, al kan dat ook de antibiotica in het infuus zijn.

Al met al ben ik dankbaar dat het goed is gegaan en hoop dat mijn borsten mooi blijven en mijn herstel zo doorzet :)

Overigens, mij is door meerdere artsen verteld dat explantatie geen optie is en ook lipofilling niet omdat ik te weinig vet heb. Allerlei rampscenario's gehoord over hoe het eruit zou komen te zien. Ik zal in ieder geval over 3 maanden een update geven van het resultaat. Hoop zo dat het goed blijft en mijn verhaal dan andere vrouwen kan helpen die ook slank zijn en hetzelfde te horen hebben gekregen!

Veel sterkte voor iedereen die nog moet of aan het herstellen is!
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 28 jun 2020 14:32

Wat fijn voor je dat het zo goed is gegaan! Hopelijk herstel je voorspoedig en ben je straks gezond en tevreden.

Mag ik vragen hoe lang en zwaar je bent?

Ik ga over 2 maanden op consult. Eerder al te horen gekregen dat Lipofilling wel kan maar wel weinig ivm slank en weinig vet. Zo dun vind ik mezelf nou ook weer niet maar de artsen zullen daar de beste kijk op hebben...

Ik vind 135cc echt veel! Op een slank persoon maakt dat een heel verschil. Dat kan gewoon een cupmaat verschil maken als je smal bent.

Liefs,
Emerald
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 28 jun 2020 14:41

Dank je wel! :) Ik ben 1.70 en weeg 55kg en mijn vetperventage is ook laag (16%). Bij mij zijn alleen mijn buik en flanken gedaan, en ik had al een platte buik. Er was blijkbaar onderhuids toch nog wat vet. Hopelijk heb je hier wat aan en als je nog vragen of twijfels hebt, laat het maar weten. Veel succes met je consult!
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 28 jun 2020 15:22

Dankjewel! Daar krijg ik goede hoop van.
Ik ben maar 2 cm groter dan jij en ruim 6 kg zwaarder. Qua vetpercentage geen idee, ik heb een ‘sportief’ lijf maar niet enorm gespierd ofzo.
Ik ben zo benieuwd!

Liefs,
E
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 28 jun 2020 15:46

Ja snap ik, het is ook spannend!! Las dat je al een b cupje van jezelf had (ik had minder). Als je ook nog 6kg zwaarder bent dan ik, zou ik me niet te veel zorgen maken. Dat wordt vast mooi!
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 28 jun 2020 16:10

Wat fijn dat je het achter de rug hebt en dat je blij bent met het resultaat.
Ik hoop dat je lekker verder kan herstellen.
Ik vraag me af waarom ik je niet op de lijst komende operaties heb staan. Heb ik je operatie datum ergens over het hoofd gezien of had ik die niet door gekregen. Ik zet je er als nog op als ik je datum door krijg.
Liefs essi
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 28 jun 2020 17:27

Hoi natural me again,

Gefeliciteerd met je bevrijding! 🥳🥳

Wat heftig van je borstkas...

Nu lekker herstellen en hoop dat de vetjes allemaal blijven zitten🙏🏻 Grote A, kleine B is mooi zeker ook bij jouw bouw. 💜
Maar met de nieuwste techniek is dat hoopgevend.

Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Marinde
Berichten: 155
Lid geworden op: 11 nov 2019 12:20

Ongelezen bericht 28 jun 2020 17:55

Hoi
Wat fijn je bent er vanaf
Een goed herstel
Liefs marinde
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 29 jun 2020 13:31

Bedankt @Essi! Ik had zelf mijn datum niet doorgegeven. Met datum erbij vind ik mijn verhaal zo herkenbaar worden. Vind het wel fijn hier een beetje anoniem te zijn voor mijn directe omgeving. Je mag me wel op de lijst zetten met juni 2020 (en is dus eind juni).

En dank je wel ook Zusss en Marinde! Inderdaad het past mooi bij mijn slanke lichaam en ik ben echt onder de indruk van hoe mooi de huid nog is. Gewoon twee kleine, maar toch ronde borsten en aan de huid kan je niet zien dat ik 15 jaar protheses heb gehad.

Vandaag ook de lipoplekken bekeken. Vond dat nog wel spannend, mijn buik was al zo plat en was bang voor onregelmatigheden. Gelukkig niet het geval. Paar blauwe plekjes, beetje zwelling, maar ziet er verder mooi en regelmatig uit. Al heel rustig terwijl ik nog geen week geleden geopereerd ben.

Nou als dit het resultaat ongeveer wordt, ben ik tevreden! Het is niet perfect maar goed is goed en vind het heerlijk zo naturel te zijn!
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 29 jun 2020 13:49

Natural me again schreef:
29 jun 2020 13:31
Bedankt @Essi! Ik had zelf mijn datum niet doorgegeven. Met datum erbij vind ik mijn verhaal zo herkenbaar worden. Vind het wel fijn hier een beetje anoniem te zijn voor mijn directe omgeving. Je mag me wel op de lijst zetten met juni 2020 (en is dus eind juni).

En dank je wel ook Zusss en Marinde! Inderdaad het past mooi bij mijn slanke lichaam en ik ben echt onder de indruk van hoe mooi de huid nog is. Gewoon twee kleine, maar toch ronde borsten en aan de huid kan je niet zien dat ik 15 jaar protheses heb gehad.

Vandaag ook de lipoplekken bekeken. Vond dat nog wel spannend, mijn buik was al zo plat en was bang voor onregelmatigheden. Gelukkig niet het geval. Paar blauwe plekjes, beetje zwelling, maar ziet er verder mooi en regelmatig uit. Al heel rustig terwijl ik nog geen week geleden geopereerd ben.

Nou als dit het resultaat ongeveer wordt, ben ik tevreden! Het is niet perfect maar goed is goed en vind het heerlijk zo naturel te zijn!
Fijn dat je zo tevreden bent tot nu toe.
Hopelijk blijft het zo🙏🏻💜

Snap je héél goed dat je de datum niet wilde doorgeven, heb hier ook mee geworsteld 😉😉

Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 29 jun 2020 16:43

Natural me again, wat fijn om te lezen dat alles is zo goed verlopen en dat jij tot zover tevreden bent met het resultaat. Geeft jezelf en je borsten te tijd om te herstellen. 💜🍀🌺
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 29 jun 2020 17:44

Natural me again schreef:
29 jun 2020 13:31
Bedankt @Essi! Ik had zelf mijn datum niet doorgegeven. Met datum erbij vind ik mijn verhaal zo herkenbaar worden. Vind het wel fijn hier een beetje anoniem te zijn voor mijn directe omgeving. Je mag me wel op de lijst zetten met juni 2020 (en is dus eind juni).

En dank je wel ook Zusss en Marinde! Inderdaad het past mooi bij mijn slanke lichaam en ik ben echt onder de indruk van hoe mooi de huid nog is. Gewoon twee kleine, maar toch ronde borsten en aan de huid kan je niet zien dat ik 15 jaar protheses heb gehad.

Vandaag ook de lipoplekken bekeken. Vond dat nog wel spannend, mijn buik was al zo plat en was bang voor onregelmatigheden. Gelukkig niet het geval. Paar blauwe plekjes, beetje zwelling, maar ziet er verder mooi en regelmatig uit. Al heel rustig terwijl ik nog geen week geleden geopereerd ben.

Nou als dit het resultaat ongeveer wordt, ben ik tevreden! Het is niet perfect maar goed is goed en vind het heerlijk zo naturel te zijn!
Fijn zeg, dat je zo tevreden bent. Ik was heel benieuwd Naar die onregelmatigheden. Fijn dat het het mooi is geworden. Hoe is het te doen qua pijn? En draag jij een ‘echt’ drukpak?

Groetjes,
E
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 29 jun 2020 18:22

Dank je wel allemaal voor het lieve meeleven :)

En Emerald, ja ik draag drukkleding van lipoelastic. Vind het wel een beetje een onding eerlijk gezegd, met al die ritsen en gespjes aan de zijkanten. Vraag me steeds af of het wel goed zit, want het blijft een beetje in mijn huid staan als ik het uitdoe. Woensdag mag ik het laten controleren gelukkig.

Qua pijn valt het 100 procent mee!! Ik heb nauwelijks pijn gehad. Op dag 2 nog 2 paracetamol op en daarna niets meer. Alleen opstaan en gaan liggen, dat voelt niet lekker auww. Oh ja en heel af en toe steekt een littekentje een beetje, maar het is niet noemenswaardig. Ik heb afgezien bij mijn bv en wissel, en zag op tegen deze operatie maar tot nu toe is het heel goed te doen vind ik.
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 29 jun 2020 21:48

Ik had een drukpak van Marena met haakjes zonder ritsen.
Vond jij de haakjes alleen niet fijner?
Bij mij stonden de haakjes in mijn buik afgedrukt, dit was geen probleem bleek op controle. Bij jouw vast ook goed.🙏🏻💜🙏🏻
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 30 jun 2020 10:23

Ohh dank je wel Zusss! Ik was me daar gisterenavond best zorgen over aan het maken, die haakjes en ritsen in mijn buik. Hihi dacht oh jee, is dat wel goed, trekt dat wel weer weg... Fijn om te horen dat het geen probleem bleek bij de controle. Las het nog net voor ik ging slapen gisteren en stelde me gerust! :)
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”