Explantatie + lipofilling dr Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 30 okt 2019 15:02

Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben Mariche en morgen word ik geopereerd. Verwijderen implantaten en lipofilling. Ik heb niet echt klachten. De prothesen zijn 14 jaar geleden door dokter Nio geplaatst. Ik ben wél vergeetachtig, heb gewricht pijn zo nu en dan en ik vind mijn ogen achteruit gaan. Nu al een tijd een schimmel in oog die maar niet weg gaat. Ik ben 52 jaar.

Mijn borsten zijn ongelijk en Niessen gaat proberen dit enigszins gelijk te maken, maar dit gaat niet helemaal lukken zei hij. Ik ben benieuwd natuurlijk hoe het allemaal zal verlopen. Om 8 uur ben ik aan de beurt.

Nu heb ik een D-cup, dit zal waarschijnlijk naar een B, misschien C gaan gaf dokter Niessen aan. Ik hoop dat hij er genoeg vet uit zal kunnen halen. Ik weeg 65 kg bij 1.76 lengte. Wat vet weghalen bij buik en bovenbenen gaf hij aan.

Morgen of overmorgen laat ik horen hoe het is gegaan.

Zenuwachtige groeten
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 30 okt 2019 15:45

Succes en sterkte gewenst!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 30 okt 2019 16:42

Mariche, Welkom 💐
Wat fijn dat je morgen geholpen wordt!! top!!
Bij mij dachten ze ook dat een kleine B zou worden, toch een volle C! :D
Ik wens je een fijne operatie en een spoedig herstel 🍀☯️
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 30 okt 2019 20:37

Dank jullie wel voor medeleven. Ik laat morgen of overmorgen horen!
groetjes
D-borah
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 mar 2012 13:24

Ongelezen bericht 30 okt 2019 23:50

Sterkte morgen! Voor je het weet is het achter de rug :-)
- Beauty is only skin deep -
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 31 okt 2019 20:06

Hoi, het is gebeurd. Vanochtend om 8 uur werd ik geopereerd. Alles super verzorgd daar en lieve mensen. Dokter Niessen heeft alles nog even doorgenomen en voor dat ik het wist lag ik te slapen. 10 uur weer wakker. De prothesen waren nog intact! Dat is wel even een opsteker, er zijn dus ook prothesen die gewoon heel blijven. Ze zagen er nog net zo uit als dat ze er 14 jaar geleden in gingen. De prothesen die destijds geplaatst zijn, zijn van het merk Eurosilicone. Type ES81, links 220cc en rechts 240cc. Dokter Nio heeft me destijds geopereerd. Een zeer kundige en goede arts. Ik heb nu voor Niessen gekozen omdat hij veel ervaring heeft met explantatie's.

De lipo is goed gegaan zei Frank. Van buitenkant bovenbenen, van binnenkant bovenbenen, buik en beetje onderrug heeft hij wat vet weg gehaald. Ik heb last met de bank afkomen, maar als ik eenmaal loop gaat het wel. De huid lijkt soepel voor zover ik nu kan voelen.

De linkerborst voel ik wel, meteen al na de operatie. Hoop dat dit goed blijft gaan. Trekt een beetje aan zijkant en binnen in voel ik lichte pijn. Ik heb ooit een borstontsteking gehad en ben hier heel bang voor.

Ik voel me eigenlijk de hele dag heel goed. Heb al wat telefoontjes gedaan en vanmiddag even geslapen. Verder lig ik op de bank.

Ik slik pijnstillers, diclofinac en een sterker spul.

De bh die ik had besteld paste niet, te klein. Had cup c besteld omdat ik verwachtte b / c te krijgen. De borsten zien er nu best redelijk uit. Ik maak binnenkort wel even een foto. Wel natuurlijk veel slapper en ze hangen. Maar past wel bij een vrouw van 52 vind ik. De rechter is nog steeds kleiner. Er is links 160 cc vet in gegaan en rechts 190. Valt ook niet tegen met mijn best slanke postuur. Ik draag nu een sport bh van mijzelf. Frank heeft 'm goedgekeurd.
Dat is het even voor nu. Hou jullie op de hoogte. groetjes Mariche (zo heeft ik niet echt, maar ik werk veel online en wil niet dat mensen me herkennen). Dank voor het medeleven! groetjes
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 31 okt 2019 20:30

Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen Mariche!! Ik wens je een fijne herstel! :D
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Scorpio
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 okt 2019 23:16

Ongelezen bericht 31 okt 2019 21:07

Hoi Mariche,

Dat klinkt heel positief! Ik ga in december ook naar De. Niessen voor 1e consult, dus altijd fijn om een goede ervaring te lezen. Ik hoop dat ik met lipo iets v een borst krijg. Ik heb het idee dat Dr.Niessen daar heel goed in is.

Wees lief voor jezelf en doe het rustig aan!
Het is nu fijn achter de rug :D
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 01 nov 2019 10:21

Hoi Mariche,
Blij dat je bent verlost! Gefeliciteerd!🥳💐
Dat de protheses niet lek waren zeg natuurlijk niks. Alle protheses zweten en lekken dus. Bij de een veel, bij de ander wat minder.
Ik had geen scheur maar de mijne lekten behoorlijk veel en ik heb siliconen in de oksels. Bewezen dmv mri. En ik heb nog veel meer knobbels vooral 1 in nek best groot. Niet laten onderzoeken maar ook daar zal het wel in zitten. En zoals ik zijn er veel meer vrouwen. Artsen hebben soms kompleet lege intacte zakjes verwijderd dus dat laat de ernst van de zaak wel zien. En dat vrouwen ziek worden en klachten krijgen laat natuurlijk ook zien dat het spul niet in de protheses blijft zitten. Ik werd binnen 2-3 maanden erg ziek. Neurlogische verschijnselen een paar maanden later epileptische aanvallen.
Eurosiliconen hebben een erg slechte reputatie. We ontvangen daar heel veel klachten over. Zeer ernstig zieke vrouwen. 1 van deze dames heeft al tegen de 20 operaties gehad om knobbels te verwijderen door haar Eurosiliconen. Mijn eerdere moderator had ook Eurosiliconen en haalde de envelop heel gemakkelijk van de inhoud los. Bizar! viewtopic.php?t=1750
Hier foto's van verwijderde implantaten viewtopic.php?t=1756
Het is troep en ik ben blij dat je ervan af bent!! Heel wijze beslissing!!👍😀
Sterkte met je herstel laat je lekker verzorgen door je lieverd❤

Heel veel liefs,
Luna🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 01 nov 2019 10:31

Ps. Die oogklachten die je beschrijft zijn typische siliconen klachten....De rest ook overigens. Omdat je klachten nog best mild zijn (dat zeg je zelf), is de kans op volledig herstel heel groot, maar geef het wel even tijd ok?
Lees ook even ons deel over gezondheid bevorderen en wat je allemaal kunt doen. Gezonde voeding is cruciaal! Sommige supplementen ook.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Donny
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jun 2019 21:16

Ongelezen bericht 01 nov 2019 12:29

Hoi hoi

Wat fijn dat het achter de rug is! Nu maar goed herstellen.
Ik dacht dat ik nu na 9 dagen weer beetje huishouden kan doen, maar o o, wat valt dat tegen, beetje was wegwerken, paar x naar boven en beneden lopen en ik ben kapot. Energie is nog nul komma nul. En als ik teveel doe krijg ik ook pijn in mijn flanken. Nu dus maar weer effe op de bank.
Bij jou ook rond de 190 cc ingegaan. Bij mij ook. Ben zo benieuwd wat het eindresultaat zal zijn.
Nou, rust goed uit ! Het is in ieder geval achter de rug.

Groetjes donny
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 01 nov 2019 13:16

Dank Luna en Donny voor jullie reacties. Moet nog even wennen hoe het werkt in dit forum. Wat een verhaal over die Euro siliconen. Een aantal vriendinnen van mij hebben ze ook..

Het is heel gek, maar het lijkt nu al of mijn oog beter wordt. Vanaf juni zag het rood en jeukerig. En nu niks meer! Mentaal vind ik het heel goed gaan. Ben opgewekt en vrolijk, maar kan ook door medicijnen komen?
Ik heb een beetje koorts, maar schijnt er allemaal bij te horen de eerste dagen na operatie. Ga nu even paar uurtjes slapen.

Dank voor jullie medeleven en steun. Kan ik jullie verhalen ook lezen? Zo jaar waar?

x Mariche
trees1812
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2019 22:40

Ongelezen bericht 01 nov 2019 13:20

hoi Mariche en Donny,
ik ben nieuw hier op dit forum en geen ervaring.
Fijn om jullie ervaringen te lezen, ik wil ook een consult bij dokter NIESSEN inplannen, maar weet niet wat te verwachten..
Ik heb al 15 jaar implantaten geen klachten maar wil er wel vanaf voordat er klachten komen..
Ben bang voor het eindresultaat en dat er niks meer overblijft. :cry:
Ben benieuwd hoe jullie genezings proces verder verloopt.
Heel veel sterkte met jullie herstel en hopelijk blijven jullie je ervaringen delen.
Groet Trees
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 01 nov 2019 13:21

Fijn dat het achter de rug is voor je.Op naar een gezond lijf.
Goed herstel gewenst
Liefs essi
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 03 nov 2019 21:29

Hoi Trees, dank voor jouw bericht. Ik kan dokter Niessen van harte aanbevelen. De operatie is bij mij nu 3 dagen geleden, t gaat al weer wat beter.
Mijn borsten zien er nu best goed uit. Als de hechtingen er uit zijn, dan maak ik foto. Ze zijn minder vol natuurlijk, maar nog steeds heel okay. Maar ze gaan nog erg veranderen heb ik begrepen.
groeten
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”