Even voorstellen - lipofillingbehandeling gehad (nooit implantaten gehad)

Deel je ervaringen en foto's.
Freddiane
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2019 10:55

Ongelezen bericht 04 okt 2019 15:53

Goedemiddag, ook ik zal me even voorstellen.

Ik heb nooit siliconen gehad, maar ik heb wel deze week een lipofilling behandeling gehad. Ik vind het allemaal nog best heftig om je lichaam zo af te takelen, om er een beetje mooier uit te zien, maar ik hoop dat het het uiteindelijk waard is. Helaas is dat met lipofilling pas over een maand of vier te zien. Voor nu moet ik het doen met een beurs lichaam, beperking in lichaamsbeweging en gespannen borsten.

Er zijn helaas nog weinig verhalen te vinden van anderen met alleen lipofilling, maar als die er wel zijn dan hoor ik het graag! Met name hoe het herstel daarna ging.

Groeten,
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 04 okt 2019 16:01

Welkom hier. Ik geloof dat ik nog niet eerder een dame voorbij heb zien komen hier, die alleen lipofilling heeft gedaan. Maar ik ben ook nog niet zolang hier hoor.
Super spannend voor je allemaal dus. Welke arts heeft het gedaan?
Succes met je pijnlijke lichaam.
Liefs essi
Moeke
Berichten: 312
Lid geworden op: 15 jul 2019 22:47

Ongelezen bericht 04 okt 2019 22:39

Hi Freddiane,

Welkom op het forum. Zoals de naam al zegt, klachten siliconen forum dus tja... 😉
Hoe ben je hier zo verzeild geraakt?
Even goed welkom hoor! Ervaringen zijn er genoeg als het over lipofilling gaat. Ik kan je alleen maar feliciteren met het feit dat je direct voor lipofilling bent gegaan en niet voor implantaten hebt gekozen.
Ik denk dat het herstel wat de borsten betreft niet heel erg anders zal zijn na explantatie. Je kunt hier veel informatie en ervaringen lezen. En foto's zien van na de lipofilling en de blauwe plekken.
Door wie ben je geopereerd?
Veel succes met je herstel!

Liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 04 okt 2019 23:39

Hier wat verhalen en jij komt er nu ook bij, SUPER!!!! :D

viewtopic.php?f=85&t=1439
viewtopic.php?f=156&t=1101
viewtopic.php?f=85&t=1460

En meer: viewforum.php?f=131

Sterkte en succes met je herstel! Komt goed! :D
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 05 okt 2019 08:01

Freddiane welkom! 🌼
Er is inderdaad nog niet zoveel over vrouwen die kiezen van lipofilling ipv inplanten. Wat fijn dat jij deze keuze hebt gemaakt en later jij ook je eigen ervaring kan delen zodat je andere vrouwen kan helpen om beter keuzes te kunnen maken.
Veel succes met herstellen 💜🍀
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Ing-1986
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 sep 2021 10:48

Ongelezen bericht 17 sep 2021 11:49

Hai dames,

Mijn naam is Ingrid, 35 jaar en heb na 2 zwangerschappen en kolven besloten tot lipofilling over te gaan. Heb nooit grote borsten gehad maar het werd er door de zws-en niet beter op.. :)
Lang getwijfeld over implantaten maar besloten het risico niet te nemen.

Gisteren de operatie gehad bij Dr Stevens in Rotterdam (Velthuis) dus lig nu voor pampus op de bank, haha!

Zijn er dames die hier hun ervaringen willen delen?

Bij mij zijn bijv alle wondjes van zowel de lipsuctie als de injecties open gehouden (bewust, ten behoeve van een snellere afvoer van bloed, vocht en afvalstoffen). Maar dat resulteerde wel in een messy drukpak haha! Bij de meeste dames die ik spreek, werden de wondjes wel gehecht.

Verder is de pijn vrij goed te doen (nog?), zal niet moeiteloos van de bank op springen maar als ik rustig aan doe, gaat t prima.

Hoop echt enorm dat het overgrote deel van de ingespoten vetten blijft bestaan :)

Liefs, Ingrid
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 18 sep 2021 01:15

Ing-1986 schreef:
17 sep 2021 11:49
Hai dames,

Mijn naam is Ingrid, 35 jaar en heb na 2 zwangerschappen en kolven besloten tot lipofilling over te gaan. Heb nooit grote borsten gehad maar het werd er door de zws-en niet beter op.. :)
Lang getwijfeld over implantaten maar besloten het risico niet te nemen.

Gisteren de operatie gehad bij Dr Stevens in Rotterdam (Velthuis) dus lig nu voor pampus op de bank, haha!

Zijn er dames die hier hun ervaringen willen delen?

Bij mij zijn bijv alle wondjes van zowel de lipsuctie als de injecties open gehouden (bewust, ten behoeve van een snellere afvoer van bloed, vocht en afvalstoffen). Maar dat resulteerde wel in een messy drukpak haha! Bij de meeste dames die ik spreek, werden de wondjes wel gehecht.

Verder is de pijn vrij goed te doen (nog?), zal niet moeiteloos van de bank op springen maar als ik rustig aan doe, gaat t prima.

Hoop echt enorm dat het overgrote deel van de ingespoten vetten blijft bestaan :)

Liefs, Ingrid
Wat goed dat je niet voor implantaten hebt gekozen.
Ik heb geen ervaring met lipo, kan je dus niets er over vertellen.
Ik hoop dat de meeste " vetjes " blijven zitten.
Liefs essi
Ing-1986
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 sep 2021 10:48

Ongelezen bericht 18 sep 2021 08:47

Dankje essi!
Ik hoop het ook ;)
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”