explantatie +lipofilling 15 oktober 2014 Niessen
Hallo Allemaal,
Het is een feit dat op 15 oktober 2014 mijn gif bommen eruit gaan.
Ik ben na het verlossende telefoontje in huilen uitgebarsten!!!! Party time
Onbeschrijfelijk hoeveel emoties er los komen.
Ik ga het bedrag voorschieten. Ik heb net wel mijn bezwaarschrift ingediend.
Als iemand een voorbeeld brief wil stuur mij een privé mail dan stuur ik hem op.
Ik vond het moeilijk om te beginnen maar uiteindelijk is het gelukt en heb ik besloten de brief vanuit het hart te schrijven.
Niet om medelijden te krijgen van de VGZ maar om ze te laten weten hoe erg het allemaal is en dan ook nog eens de ellende van de zorgverzekering erbij.
Luna hoe is het nu met jou?
Liefs Sunny
Het is een feit dat op 15 oktober 2014 mijn gif bommen eruit gaan.
Ik ben na het verlossende telefoontje in huilen uitgebarsten!!!! Party time
Onbeschrijfelijk hoeveel emoties er los komen.
Ik ga het bedrag voorschieten. Ik heb net wel mijn bezwaarschrift ingediend.
Als iemand een voorbeeld brief wil stuur mij een privé mail dan stuur ik hem op.
Ik vond het moeilijk om te beginnen maar uiteindelijk is het gelukt en heb ik besloten de brief vanuit het hart te schrijven.
Niet om medelijden te krijgen van de VGZ maar om ze te laten weten hoe erg het allemaal is en dan ook nog eens de ellende van de zorgverzekering erbij.
Luna hoe is het nu met jou?
Liefs Sunny
Het gaat popie.
Ben heel blij voor je dat het eindelijk gaat gebeuren. Party time
Misschien is het goed als je de verzekering ook belt om te weten hoe het ervoor staat. En probeer een gesprek met een medisch adviseur te regelen als ze weer moeilijk doen. Ik moest na mijn bezwaar ook een en ander toelichten in een gesprek en een arts werd gebeld.
Blijf vechten he.
DIKKE X
Ben heel blij voor je dat het eindelijk gaat gebeuren. Party time
Misschien is het goed als je de verzekering ook belt om te weten hoe het ervoor staat. En probeer een gesprek met een medisch adviseur te regelen als ze weer moeilijk doen. Ik moest na mijn bezwaar ook een en ander toelichten in een gesprek en een arts werd gebeld.
Blijf vechten he.
DIKKE X
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hey je hebt een datum
Nog even volhouden en je bent er vanaf!
Herkenning bij het lezen dat er zoveel emoties bij je loskwamen toen je een datum kreeg. Toen ziekenhuis mij belde voor de datum moest ik allerlei gegevens noteren, hoe laat melden, welke afdeling dat soort dingen.... moest ze later terugbellen want kon mijn eigen handschrift niet lezen haha
Liefs, Ginny
FLOWER
Nog even volhouden en je bent er vanaf!
Herkenning bij het lezen dat er zoveel emoties bij je loskwamen toen je een datum kreeg. Toen ziekenhuis mij belde voor de datum moest ik allerlei gegevens noteren, hoe laat melden, welke afdeling dat soort dingen.... moest ze later terugbellen want kon mijn eigen handschrift niet lezen haha
Liefs, Ginny
FLOWER
Aah wat lief!! Denk je wel!!
Heel veel heel veel heel veel heel veel kusjes voor jou! Hug +LOVE+
Heel veel heel veel heel veel heel veel kusjes voor jou! Hug +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Sunny schreef:Ginny hoe is het nou met jou?
Volgens mij voelen wij allemaal die heftige emoties wanneer we de verlossende datum krijgen. Wat een bijzonder moment is dat!
Liefs
Wat een toepasselijke tekst, klopt helemaal!
Gaat goed hoor, soms last doordat ik teveel heb gedaan![]()
Verder vind ik dat het resultaat minder is dan de eerste 2 weken na de operatie.
Dus ipv fluffen is het bij mij pluffen![]()
![]()
Nu het vocht weg is, zie ik ook de "schade", maar kan er niet echt meezitten, het is nou eenmaal zo.
In een bh zie ik er niets van, zonder bril ook minder, en in mijn slaapkamer mag alleen de schemerlamp aan haha
Hihihi nou ik ben ook benieuwd hoe ik er uit kom te zien maarGinny schreef:Wat een toepasselijke tekst, klopt helemaal!
Verder vind ik dat het resultaat minder is dan de eerste 2 weken na de operatie.
![]()
Nu het vocht weg is, zie ik ook de "schade", maar kan er niet echt meezitten, het is nou eenmaal zo.
In een bh zie ik er niets van, zonder bril ook minder, en in mijn slaapkamer mag alleen de schemerlamp aan haha
ik heb nu al de schemer lamp aan dus dan wordt t voor mij licht
ui.lol
ik laat het allemaal maar over me heen komen. Nieuwschierig van
mijn kant. Hoeveel cc had je?
Licht uit, jij maakt het nog ergerSunny schreef:Hihihi nou ik ben ook benieuwd hoe ik er uit kom te zien maarGinny schreef:Wat een toepasselijke tekst, klopt helemaal!
![]()
ui.lol
mijn kant. Hoeveel cc had je?
Mijn eerste bv 110 cc en na de wissel 180cc, iets meer om ruimte kapsel op te vullen, en zelfde maat te houden.
Tegenwoordig lachen ze om die hoeveelheid, maar daardoor is mijn huid nu gelukkig niet zo uitgerekt.
De schade waar ik het over had, komt door een plooi die vanaf het begin in de prothese heeft gezeten.
Door het vocht zag je dat niet, maar heb toch nog een B cup over en dat is meer dan verwacht.
dat is idd niet veel en komt je nu ten goede. Ik heb 260cc. Dus die plek waar de plooi zat zie je dat terug in de borst nu? Ja een B cup is netjesGinny schreef:Licht uit, jij maakt het nog ergerSunny schreef:Hihihi nou ik ben ook benieuwd hoe ik er uit kom te zien maarGinny schreef: Wat een toepasselijke tekst, klopt helemaal!
![]()
ui.lol
mijn kant. Hoeveel cc had je?![]()
Mijn eerste bv 110 cc en na de wissel 180cc, iets meer om ruimte kapsel op te vullen, en zelfde maat te houden.
Tegenwoordig lachen ze om die hoeveelheid, maar daardoor is mijn huid nu gelukkig niet zo uitgerekt.
De schade waar ik het over had, komt door een plooi die vanaf het begin in de prothese heeft gezeten.
Door het vocht zag je dat niet, maar heb toch nog een B cup over en dat is meer dan verwacht.
Klopt, dat zie je, die plooi liep schuin onder de tepel door over de hele borst, altijd pijnlijk geweest. Waarschijnlijk was het daardoor meer ingekapseld, ga bij de eindcontrole nog even navragen hoe het precies zit.Sunny schreef:dat is idd niet veel en komt je nu ten goede. Ik heb 260cc. Dus die plek waar de plooi zat zie je dat terug in de borst nu? Ja een B cup is netjesGinny schreef:Licht uit, jij maakt het nog ergerSunny schreef: Hihihi nou ik ben ook benieuwd hoe ik er uit kom te zien maar
ui.lol
mijn kant. Hoeveel cc had je?![]()
Brrrrrrrrrrrrrrrrr de operatie komt nu wel heel dicht bij
Ik ben er helemaal klaar voor! Huissie zo goed als op orde. Tas ingepakt met sport bh en lipofilling broek.
Het voelt net alsof ik woensdag ga bevallen van een siliconen tweeling
Maar natuurlijk wel van een tweeling waar ik maar al te graag afstand van wil doen Yeah!
Ik heb een veel te lage bloeddruk dus neem zoute drop mee voor na de operatie.
Al bijna een week bezig met hoge dosering vit b12, magnesium en foliumzuur.
Na de operatie ga ik ontgiften maar onder begeleiding van lichaam en geest in balans.
Geweldige, liefdevolle allemaal !!!!!!!!!
Zoals ik er nu over denk zal ik foto's plaatsen.
een update komt er zeker.
Liefs
=liefs=
Sunny
Ik ben er helemaal klaar voor! Huissie zo goed als op orde. Tas ingepakt met sport bh en lipofilling broek.
Het voelt net alsof ik woensdag ga bevallen van een siliconen tweeling
Maar natuurlijk wel van een tweeling waar ik maar al te graag afstand van wil doen Yeah!
Na de operatie ga ik ontgiften maar onder begeleiding van lichaam en geest in balans.
Liefs
=liefs=
Sunny
Nog even Sunny, en dan ben je er vanaf, en heel waarschijnlijk begrijp je daarna niet waarom je zo zenuwachtig wasSunny schreef:Brrrrrrrrrrrrrrrrr de operatie komt nu wel heel dicht bij![]()
Het voelt net alsof ik woensdag ga bevallen van een siliconen tweeling![]()
Liefs
=liefs=
Sunny
Bevallen van een siliconen tweeling
Maar ik herken wel het e.a, heb mezelf voor de operatie ook een slag in de rondte gepoetst, en vitamientjes geslikt.
Was er de afgelopen weken blij mee, je moet het na de operatie toch wat rustiger aan doen.
Dus donderdag kan je lekker onderuit, je rust nemen, en is alles achter de rug!
Liefs Ginny
FLOWER