Explantatie en lipofilling Kipje door Dr. Stevens van Bergman Clinics

Deel je ervaringen en foto's.
Kipje

Ongelezen bericht 20 mar 2014 11:33

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie betrokkenheid en succeswensen!

Het is nu 2 weken geleden dat ik geopereerd ben en ik heb geprobeerd mijn conclusies zo lang mogelijk voor me te houden omdat ik niet te vroeg wil gaan juichen maar ik ben nu wel overtuigd van het resultaat.

De operatie is perfect verlopen, de implantaten waren niet gescheurd zoals de scans al aangaven. Een duidelijk antwoord waarom de linkerborst en spieren er omheen mij het leven zuur maakte heb ik niet gekregen, ik weet alleen dat er letterlijk een zware last uit mijn lichaam is. Wat voel ik me licht zeg! De spieren in mijn nek, borst en schouder zijn aan het herstellen en doen me niet meer pijn.

De borsten zijn opgevuld met mijn eigen vet wat verkregen is uit mijn bovenbenen tot mijn bovenbuik en flanken, dus een mooie contour is overgebleven. Dit vet is gewassen en de levende cellen die over zijn gebleven zijn weer in mijn borsten gezet met een dunne canule. Omdat de onder plooi van mijn eigen borsten zo klein was is er eigenlijk een compleet nieuwe plooi gemaakt zodat mijn borsten vrijwel identiek zijn als voorheen! Een kleine vermindering van volume maar de breedte is identiek. Er zitten wat kleine gaatjes in mijn benen en buik maar die zijn alweer dicht, het litteken van de explantatie is ook al dicht en zit onzichtbaar onder de borstplooi. Ongelooflijk mooi en natuurlijk resultaat en ik hoef niet eens nieuwe BH's aan te schaffen. Ze zijn veel mooier als de borsten die ik voorheen had en wat bewegen ze natuurlijk haha!

Dit cosmetische voordeel is natuurlijk fantastisch, maar ik kan nog bijna niet bevatten dat ik geen pijn meer heb... Ongelooflijk, na 3 jaar iedere dag pijn hebben en dan van één op andere dag gewoon pijnloos rondlopen is het grootte voordeel. Daarom duurde het even dat ik wat wilde posten, omdat ik niet kon geloven dat het direct was verholpen.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik bevrijd ben, mooier ben dan dat ik ooit ben geweest en ik mijn leven weer volledig kan leiden. Het heeft namelijk 3 jaar stil gestaan maar ik durf nu weer verder. Ik hoop daarom ook dat meiden de lipofilling willen overwegen ipv siliconen. Laten we eerlijk wezen, siliconen zijn wat goedkoper maar goedkoop is in dit geval bijna altijd duurkoop want je bent nooit met 1 operatie klaar. Een tweede operatie na bijvoorbeeld 10 jaar zal je je geld er alweer uit moeten hebben! Moet er trouwens niet aan denken om de zoveel jaar weer onder het mes te moeten. Ook het risico op medische klachten is zo onderschat maar je gezondheid is het belangrijkste wat je hebt.

Nou meiden ik hoop dat jullie wat aan dit lipofilling verhaal hebben gehad!

Heel veel liefs,

Kipje
Aan de meiden uit hetzelfde spreekwoordelijke schuitje; Laten we elkaar steunen, onbevooroordeeld en onvoorwaardelijk!
Janneke

Ongelezen bericht 20 mar 2014 12:23

:""), oh Kippie ,ik ben superblij voor je !! Knuff . Janneke
Kaylie

Ongelezen bericht 20 mar 2014 12:42

Wat fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en je enorm bent opgeknapt.
Bedankt voor het delen van je ervaring!
Liefs Kaylie
We are HAPPY!
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2014 13:32

Geweldig dat je bent bevrijd van die gifbommen!!!! Yeah! Feest We vieren feest en doen een dansje Party time

Dank je wel voor je lipofilling ervaring! Ga je ook foto's plaatsen??

Liefs, Luna FLOWER

Ps. Een verklaring voor je borstklachten???? Wat dacht je van siliconen zweten!!! Wat misschien niet meteen zichtbaar is, maar wel degelijk plaatsvind en in jouw geval en zoals bij vele anderen, klachten geeft.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
mini1982

Ongelezen bericht 25 mar 2014 20:05

Bedankt voor je verhaal Kipje!
Laura

Ongelezen bericht 08 apr 2014 22:48

Oh wow dus jij mocht gelijk tijdens explantatie lipofilling krijgen?

Hoe zijn je borsten nu? Volume minder?
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”