Explantatie en lipofilling dr Niessen (minder goed resultaat)

Deel je ervaringen en foto's.
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 13 okt 2020 18:38

Essi schreef:
13 okt 2020 17:28
Natural me again schreef:
13 okt 2020 14:39
Emerald schreef:
12 okt 2020 20:07
Je hebt een pb. Bedankt alvast.

Ja lastig is dat. Ik hoop dat je littekens in elk geval mooi zullen genezen. Voor mezelf hoop ik er het beste van maar stel me in op weinig. Nog een paar dagen en dan zullen we zien hoe het mij vergaat.
Ik heb je gemaild met foto's.

Als er anderen zijn die twijfelen over lipofilling en een mogelijk verloop willen zien; ik wil wel foto's delen per mail. Helaas krijg ik het via de site niet voor elkaar. Wel graag alleen aan wat actievere leden, die ook een voorsteltopic hebben, anders vind ik het toch een beetje een raar idee ;)
Ohhh ik heb ook zo moeten knoeien voor ik uiteindelijk foto's op de site had geplaatst. Toch was het achteraf helemaal niet moeilijk. Weet nu alleen niet meer hoe het moest. Ik ben wel benieuwd hoe het verloop is gegaan bij je.
Liefs essi
Haha ja heb ook zo moeilijk zitten doen met die foto's. Weet je nog welke extensie je had toevallig? Ik heb jpg, png en doc geprobeerd maar die mochten allemaal niet van de site... Als je foto's wil zien kan ik je ze per mail sturen, maar wie weet gaat het toch ook nog een keer lukken via de site. Voel me nu een enorme digibeet.
Gebruikersavatar
Monique MKS
Berichten: 185
Lid geworden op: 02 feb 2012 16:06

Ongelezen bericht 13 okt 2020 18:46

Natural me again schreef:
13 okt 2020 18:38
Essi schreef:
13 okt 2020 17:28
Natural me again schreef:
13 okt 2020 14:39


Ik heb je gemaild met foto's.

Als er anderen zijn die twijfelen over lipofilling en een mogelijk verloop willen zien; ik wil wel foto's delen per mail. Helaas krijg ik het via de site niet voor elkaar. Wel graag alleen aan wat actievere leden, die ook een voorsteltopic hebben, anders vind ik het toch een beetje een raar idee ;)
Ohhh ik heb ook zo moeten knoeien voor ik uiteindelijk foto's op de site had geplaatst. Toch was het achteraf helemaal niet moeilijk. Weet nu alleen niet meer hoe het moest. Ik ben wel benieuwd hoe het verloop is gegaan bij je.
Liefs essi
Haha ja heb ook zo moeilijk zitten doen met die foto's. Weet je nog welke extensie je had toevallig? Ik heb jpg, png en doc geprobeerd maar die mochten allemaal niet van de site... Als je foto's wil zien kan ik je ze per mail sturen, maar wie weet gaat het toch ook nog een keer lukken via de site. Voel me nu een enorme digibeet.
Hoi, Luna zal snel kijken waarom het niet lukt.

Hartelijke groetjes,
Monique MKS
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 13 okt 2020 19:21

Natural me again schreef:
13 okt 2020 18:38
Essi schreef:
13 okt 2020 17:28
Natural me again schreef:
13 okt 2020 14:39


Ik heb je gemaild met foto's.

Als er anderen zijn die twijfelen over lipofilling en een mogelijk verloop willen zien; ik wil wel foto's delen per mail. Helaas krijg ik het via de site niet voor elkaar. Wel graag alleen aan wat actievere leden, die ook een voorsteltopic hebben, anders vind ik het toch een beetje een raar idee ;)
Ohhh ik heb ook zo moeten knoeien voor ik uiteindelijk foto's op de site had geplaatst. Toch was het achteraf helemaal niet moeilijk. Weet nu alleen niet meer hoe het moest. Ik ben wel benieuwd hoe het verloop is gegaan bij je.
Liefs essi
Haha ja heb ook zo moeilijk zitten doen met die foto's. Weet je nog welke extensie je had toevallig? Ik heb jpg, png en doc geprobeerd maar die mochten allemaal niet van de site... Als je foto's wil zien kan ik je ze per mail sturen, maar wie weet gaat het toch ook nog een keer lukken via de site. Voel me nu een enorme digibeet.
Zit je op je mobiel of achter de p.c?
Volgens mij lukte het mij niet omdat ik het via mijn mobiel probeerde ofzo.
Ik ben ook echt een digibeet hoor😜
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 13 okt 2020 20:31

Essi schreef:
13 okt 2020 19:21
Natural me again schreef:
13 okt 2020 18:38
Essi schreef:
13 okt 2020 17:28


Ohhh ik heb ook zo moeten knoeien voor ik uiteindelijk foto's op de site had geplaatst. Toch was het achteraf helemaal niet moeilijk. Weet nu alleen niet meer hoe het moest. Ik ben wel benieuwd hoe het verloop is gegaan bij je.
Liefs essi
Haha ja heb ook zo moeilijk zitten doen met die foto's. Weet je nog welke extensie je had toevallig? Ik heb jpg, png en doc geprobeerd maar die mochten allemaal niet van de site... Als je foto's wil zien kan ik je ze per mail sturen, maar wie weet gaat het toch ook nog een keer lukken via de site. Voel me nu een enorme digibeet.
Zit je op je mobiel of achter de p.c?
Volgens mij lukte het mij niet omdat ik het via mijn mobiel probeerde ofzo.
Ik ben ook echt een digibeet hoor😜
Geprobeerd op mijn telefoon en op mijn laptop, maar allebei dezelfde melding.

Dank je wel, Monique! Het zou al helpen als ik weet welk bestandstype ik er van moet maken. Hopelijk kan Luna of iemand anders mij dit vertellen? Alvast bedankt!
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 13 okt 2020 22:28

Ik zeg er wel altijd bij dat ik makkelijk praten heb omdat ik al samen ben met mijn man sinds mijn 15e. Het voelt zo vertrouwd en veilig. Heel liefdevol en oprecht. Dus ik weet en voel dat hij van mij houdt en mij mooi vind. Maar misschien is dat in een kortere relatie nog niet zo gegroeid.

En door alles wat ik meemaak heb ik wel geleerd dat het niet zo belangrijk is als dat ik het voorheen maakte. Uiteindelijk heb je best veel invloed op je gedachten. Dus als jij zegt dat je wilt dat het niet zo belangrijk voor je is, als je je littekens als kracht wilt zien, dan kan je je geest zelf sturen. Vaak tegen jezelf praten. In de meest positieve en liefdevolle manier. En dan leer je. En merk je dat het heel fijn en prettig is om wat liever en zachter voor jezelf te zijn en met een open blik naar jezelf te kijken. En dan wordt het steeds makkelijker.

Je bent al heel erg op de goeie weg. Je kan trots zijn op jezelf.

Liefs Sammie
Gebruikersavatar
Monique MKS
Berichten: 185
Lid geworden op: 02 feb 2012 16:06

Ongelezen bericht 14 okt 2020 13:09

Natural me again schreef:
13 okt 2020 20:31

Dank je wel, Monique! Het zou al helpen als ik weet welk bestandstype ik er van moet maken. Hopelijk kan Luna of iemand anders mij dit vertellen? Alvast bedankt!
Hoi lieve dames,

Luna heeft de bijlagenfunctie in pb's hersteld.
Je kunt foto's tot 350 kb versturen in jpeg/jpg.

Hartelijke groetjes
Monique MKS
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 14 okt 2020 22:29

Dankjewel Monique en Luna🥰🥰🙏😇
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 15 okt 2020 12:41

Dank je wel, Monique en Luna! Ik zie dat het nu lukt!
@Essi, ik ga je een pb sturen met foto's.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 15 okt 2020 15:43

Je hebt een bericht terug👍😘
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 12 nov 2020 21:21

Inmiddels bijna 5 maanden na mijn explantatie en lipofilling. Wat is de tijd gevlogen! Gelukkig zijn veel van mijn klachten verder afgenomen. Geen gewrichtsklachten meer, en de afgelopen weken merk ik ook verbetering in mijn haar en huid.

Wat gezondheid betreft gaat het dus goed, maar mentaal is het een struggle. Ik heb vooral spijt dat ik voor lipofilling heb gekozen; al die littekens en ik heb nog steeds die dikke plek op mijn buik. Volgende maand moet ik daarvoor terug naar Mittsu, en dan gaan we bespreken wat de volgende stap is. Ik hou er rekening mee dat het een vergeten plek is tijdens de lipo en dat dit hersteld moet worden met een ingreep. Dit betekent dat de littekens weer open moeten :( Ik kan wel huilen als ik eraan denk. Zeker omdat er zoveel vet verdwenen is bij mij na +- 2 maanden. Zoveel pijn, geld, littekens, een beschadiging op mijn buik en dat voor niets... Ik heb het gevoel dat ik weer een verkeerde keuze heb gemaakt, weer de verkeerde persoon heb vertrouwd. Durf het bijna niet aan om er nog wat aan te laten doen want wat gaat er dan weer mis? Blijf ik zo niet bezig?

Ik voel me ook boos over wat me is verteld over lipofilling, alsof liposuctie iets onschuldigs is en de littekens kleine steekplekjes zijn die je amper ziet. Of mijn lichaam reageert abnormaal, of die info is niet waar. Het zijn echt littekens, duidelijk zichtbaar, en van de liposuctie op mijn buik zou ik niets meer zien en dat is nu zo'n lelijke plek.

Zal volgende maand nog wel een berichtje plaatsen over hoe het verder gaat als ik bij Mittsu ben geweest. Hoop dat het hersteld kan worden zonder al te veel extra schade, littekens en gedoe. Nu een beetje boos, verdrietig en hopeloos... :(
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 12 nov 2020 23:49

Lieve naturel me again,
Er is zo weinig wat ik tegen je kan zeggen, terwijl ik zo veel frustratie in je verhaal lees.
Ik ben blij dat je hier open en eerlijk jou verhaal wil delen en dat ook dames die nog aan het begin van hun traject staan jou verhaal kunnen lezen en dat mee nemen in hun keuze. Iedereen moet door ervaringen van anderen voor zich zelf de keuze maken welke risico's ze wel of niet durven en willen nemen. En voor jou nu, een hele dikke knuffel.
Liefs essi
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 13 nov 2020 08:49

Hoi naturel me again,

Voel zo erg je emotie in dit verhaal en snap het zoooo goed....
Zou je een echo adviseren van je buikwand voor je op consult gaat. Heb ik ook gedaan. Dan weet je wat er speelt.
Ook nog steeds last van mijn buik na 8,5mnd. (PB mag ook) Mijn littekens zie je ook nog, een kleine cm groot. Ze vallen in mijn slip, dus ik stoor mij er zelf niet aan, maar idd wegtrekken doen ze niet...dus ja je hebt zeker een punt.
Hoe groot zijn ze bij jou? Vind het zo rot voor je.🤗

Veel sterkte!!! Kus😘
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 13 nov 2020 09:02

Ik baal zo voor je dat je niet helemaal tevreden bent.... Wel fijn dat de klachten zijn afgenomen. Was bij jou nou wel of niet het kapsel weggehaald?

Wat je littekens betreft, als ze dik en rood zijn kunnen siliconenpleisters echt een enorm verschil maken. Ik heb het zelf ook ervaren. Je moet het wel echt consequent gebruiken maar het werkt echt! Ze worden platter, soepeler en de kleur wordt lichter. Je schijnt ook gel te hebben maar daar heb ik geen ervaring mee. Misschien kan het jou ook helpen 💐
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 13 nov 2020 09:59

Lieve lieve natural me again

Super fijn om te lezen dat het lichamelijk zo veel beter gaat. Dat is al een hele winst.

Erg heftig hoe je je verder voelt. Verdriet en boos. Terwijl je juist zo toe bent, en verdient, aan rust en liefde voor je lichaam.
Onderschat niet hoeveel invloed je geest heeft op je lichaam. Ook voor herstel is dit van grote grote invloed.
Ik weet er niet heel veel van maar ik denk dat je niet de verkeerde persoon hebt vertrouwd. Dat baseer ik op veel verhalen bij vrouwen die heel blij zijn.
Misschien reageert jou lichaam inderdaad anders, heftiger.
misschien heb jij deze littekens er niet voor over omdat je het resultaat tegenvalt.

Ik vind het heel naar voor je en zou willen dat ik wat voor je kan doen.
Spijt en boos zijn heftige emoties en ze helpen je nu niet. Probeer zacht te zijn voor jezelf en vanuit liefde voor jezelf te kijken naar een oplossing voor waar je nu niet blij mee bent of waar je last van hebt. Als je niet boos bent kan je wellicht fijnere keuzes maken. Als het lukt parkeer je zware gevoelens en bekijk van daaruit wat er verder kan.
We denken aan je
Liefs Sammie
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 nov 2020 10:02

Wat ontzettend zielig dat je je zo voelt😢 Kan me je emoties heel goed voorstellen en de boosheid. Maar helaas zijn resultaten altijd onvoorspelbaar en daar kan geen enkele pc iets aan doen. Ik denk dat je dat ook wel weet maar je bent gewoon heel erg verdrietig😢
Ik denk dat je je littekens echt tijd moet geven. Het kan even duren maar ze zullen nog wel afnemen. Tenzij jij extra littekenweefsel aanmaakt. Is dat het geval? Je was toch naar een huidtherapeut? Wat zei die tegen je?

Ik hoop dat je met de tijd anders gaat kijken. Dat het minder zal zijn dan je dacht.

Weet dat ik aan je denk!!!🙏❤❤❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”