Explantatie en lipofilling dr Niessen 9 januari '20

Deel je ervaringen en foto's.
kerysa
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 okt 2019 16:46

Ongelezen bericht 13 jan 2020 09:48

Ikke-83 schreef:
13 jan 2020 09:30
kerysa schreef:
13 jan 2020 09:22
Voor de pijn in de onderrug ben ik ook bang voor, ik kan me dat nog herinneren van de borstvergroting..
Maar gelukkig valt de rest nu al mee!
Het volume neemt dus veel af in het begin.. maar ik ben er met je eens, de lipo helpt toch wel een beetje. Ben blij dat ik daar ook voor gekozen heb!
Heb je toevallig foto’s gemaakt? Ik durfde ze niet te vragen maar ik ben wel erg benieuwd :oops: ik moet nog 3 dagen wachten.. Zo’n een zin in!

Je begint best vroeg met werken, dan heb je 10 dagen rust gehad denk ik?
Ik heb 2,5 week genomen. Als ik me eerder beter voel is het dan extra vakantie :p

Beterschap nog!
Ja klopt, 10 dagen inderdaad. Ze zeiden dat ik na 7 dagen weer kon werken dus ik dacht met 10 dagen moet ik goed zitten. Maar daar heb ik nu al een beetje spijt van
2,5 week doe je goed!

Ja ik heb wel foto's, maar ik weet niet hoe ik ze kleiner moet maken. Ze zijn nu te groot. Moet ik me even in verdiepen...
En weet je, als je je nog niet top voelt kun je je werk ook opbellen. Dan ben je nog te ziek om te werken.. jouw lichaam / gezondheid komt toch op de eerste plaats :)
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
Ikke-83
Berichten: 99
Lid geworden op: 03 okt 2019 09:12

Ongelezen bericht 13 jan 2020 09:49

Dorie schreef:
13 jan 2020 09:35
Dat is wel snel ja maandag weer aan het werk. Neem aan dat je zittend werk hebt. Bij mij rade dr niessen 2 weken aan, maar heb drie weken vakantie. Maar heb dan ook lichamelijk zwaarder werk...

Lekker rustig aan doen deze week maar. Hopelijk kun je snel weer wat beter slapen....
Ik heb inderdaad lichamelijk geen zwaar werk. Maar niet alleen maar zittend. Beetje 50/50 lopen zitten. En dat zal denk ik wel gaan, maar daarnaast moet ik mijn kids, hond en huishouden ook weer gaan oppakken. Dat zal wat veel zijn ben ik bang. Maar mocht het echt niet gaan dan is daar ook wel weer een oplossing voor... hulptroepen genoeg, dua daar moet ik dan gewoon gebruik van gaan maken.
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Ikke-83
Berichten: 99
Lid geworden op: 03 okt 2019 09:12

Ongelezen bericht 13 jan 2020 18:53

Ik heb in het afgeschermde deel wat foto's geplaatst .
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”