Explantatie en lipo Buncamper

Deel je ervaringen en foto's.
kploeg

Ongelezen bericht 03 nov 2018 10:18

Hallo
Hoe gaat het nu met je
Ik.wordt waarschijnlijk ook door deze arts geopereerd. Mag Ik contact met.jou opnemen?
Miekje

Ongelezen bericht 13 nov 2018 18:54

@frederique: ik heb ook al 20 jaar protheses. De laatste 10 jaar achter de spier en momenteel hoge van 365cc (cup D; veeeeel te groot voor mij) en ik ben 52. Mijn eigen borst (kleine B) hangt erover heen. Ik sta op wachtlijst voor explantatie en lift bij dr melenhorst. Maar twijfel nog over lift. Nu las ik jou reactie en ben benieuwd hoeveel cc jij had en hoe het er nu uitziet zonder lift of filling? Veel verschil tussen vlak na explantatie en half jaar later?
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 nov 2018 11:21

Hoi Miekje,

Ik weet niet of Frederique zal reageren, omdat dames na de operatie vaak weer verder gaan met hun leven en niet meer zo actief zijn.
Je kunt dames die je wilt bereiken een pm sturen en dan reageren ze hopelijk wel. Maar dit alleen als ze hun notificaties hadden gewijzigd. Je moet in je gebruikerspaneel aangeven dat je mails wilt ontvangen wanneer er een pm komt. Maar de meeste dames hebben dit niet gedaan, terwijl ik het al 100X heb gezegd :lol:
Als je echt heel graag iemand wilt bereiken, dan kun je dat ook via mij regelen.

Je kunt op het forum bij ervaringen en foto's wel veel zien, dus neem daar eens een kijkje.

Liefs, Luna
Miekje

Ongelezen bericht 15 nov 2018 20:53

:oops: Bij komt dat omdat ik niet weet hoe ik op de gebruikerspanel kom. Er staat zoveel opties op dit forum....en ik ben er niet zo goed mee via mobiel. Ben het ww ook weer kwijt dus kan niet op pc.☺
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”