Explantatie + lipofilling Emerald

Deel je ervaringen en foto's.
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 11 dec 2020 10:48

Hoi

Wat fijn om dit allemaal te lezen. De blijheid straalt van je bericht af.
Fijn voor ons die nog moeten....😉
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 dec 2020 06:31

Fijn voor je!🌞
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 12 dec 2020 07:53

Dank jullie wel! Wel begrijp ik dat het vanaf nu echt spannend wordt qua volume als ik zo op het forum lees.

Ik las dat zelfs zuss na 6 maanden nog veel verloor...
Niessen geeft aan dat je met 3 maanden al dichtbij het uiteindelijk resultaat bent en met 4 maanden heb je je eindresultaat. Hier lees ik dus dat het ook echt wel anders kan.
Ik hoop echt dat er niet veel meer af gaat. Dit past echt perfect bij mijn figuur.🤞🏻
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 14 jan 2021 20:45

Update: 13,5 weken geleden geopereerd. Qua uiterlijk gaat het allemaal top. Het is niet meer kleiner geworden dus wat dat betreft allemaal prima.
Helaas heb ik sinds zondag weer dezelfde brandende pijn op mijn schouders, armen en borstbeen. Gek genoeg niet in de borsten maar buiten dat is het allemaal precies zoals voorheen.
Ik had zo ontzettend gehoopt dat ik dit achter me kon laten. Even leek het ook zo omdat ik ruim 3 maanden geen brandende pijnen heb gehad. Ik weet dat het kort is maar toch is het even zo’n tegenvaller, bah...

Ik wil trouwens gaan beginnen met detoxen. Ik slik al vitamines en visolie en wil er nu chlorella bij gaan nemen. Ook vroeg ik me af of er mensen zijn hier die baking soda gebruiken om het lichaam te ontzuren.
Zo ja kan dat samen met chlorella?
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 15 jan 2021 16:10

Nog een aanvullende vraag. Op internet las ik een Amerikaans artikel dat chlorella juist niet goed is na explantatie. Het zou zware metalen aan zich binden maar vervolgens ervoor zorgen dat dit niet afgevoerd kan worden... Wat denken jullie, ervaringen. Luna wat vind jij? Internet is zo’n wirwar soms...
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 15 jan 2021 18:52

Emerald schreef:
14 jan 2021 20:45
Update: 13,5 weken geleden geopereerd. Qua uiterlijk gaat het allemaal top. Het is niet meer kleiner geworden dus wat dat betreft allemaal prima.
Helaas heb ik sinds zondag weer dezelfde brandende pijn op mijn schouders, armen en borstbeen. Gek genoeg niet in de borsten maar buiten dat is het allemaal precies zoals voorheen.
Ik had zo ontzettend gehoopt dat ik dit achter me kon laten. Even leek het ook zo omdat ik ruim 3 maanden geen brandende pijnen heb gehad. Ik weet dat het kort is maar toch is het even zo’n tegenvaller, bah...

Ik wil trouwens gaan beginnen met detoxen. Ik slik al vitamines en visolie en wil er nu chlorella bij gaan nemen. Ook vroeg ik me af of er mensen zijn hier die baking soda gebruiken om het lichaam te ontzuren.
Zo ja kan dat samen met chlorella?
Balen hoor die pijn!
Ik heb dat ook nog en hoop dat ik ervan af kom. Super vervelend!
Fijn dat de borsten niet meer kleiner geworden zijn 😁😘
max
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2020 23:25

Ongelezen bericht 15 jan 2021 19:28

Wat fijn om te horen Emerald dat het zo goed is ge gaan en dat je zo tevreden bent.
Ik ga 6 februari en vind het super eng,vooral hoe het eruit gaat zien.
Maar me beter voelen kijk ik erg naar uit.
Anja Kunz
Emerald
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 jun 2020 19:44

Ongelezen bericht 16 jan 2021 09:56

Ja met hoe het eruit ziet ben ik nog altijd ontzettend tevreden.
Alleen had ik zo gehoopt dat ik die rotpijn niet meer terug zou krijgen.
Ik hoop echt dat dit bij het ontgiftingsproces hoort en dat ik er ooit vanaf kom.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 17 jan 2021 16:32

max schreef:
15 jan 2021 19:28
Wat fijn om te horen Emerald dat het zo goed is ge gaan en dat je zo tevreden bent.
Ik ga 6 februari en vind het super eng,vooral hoe het eruit gaat zien.
Maar me beter voelen kijk ik erg naar uit.
Anja Kunz
Ik zie dat je ook een datum hebt. Mag ik vragen bij welke arts, dan zet ik je op de lijst met komende operatie's
Liefs essi
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”