Mijn explantie en lipofilling ervaring 10-9-2020

Deel je ervaringen en foto's.
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 12 sep 2020 15:48

Goed te horen dat de roodheid afneemt en de pijn ook al iets af lijkt te nemen.
Laat je maar lekker verwennen!

Liefs
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
sashafierce
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 mei 2020 22:43

Ongelezen bericht 12 sep 2020 21:18

Evie schreef: ↑
12 sep 2020 11:55
Hi Sachafierce,

Hoop dat de roodheid minder gaat worden. Bij mij is nu na drie weken de pijn bij de plekken waar ze het vet weg hebben gehaald helemaal weg. En nog steeds het idee dat het niet minder is. Dus hoop ik dat het voor jou na het eerste vocht ook verder zo blijft.

Komt vast goed. πŸ˜ƒ

Liefs Evie
Hi Evie, Dankje voor je berichtje. De roodheid is langzaamaan aan het verdwijnen. Maar ik schrok wel vanmorgen dat t een stukje kleiner was. Uiteraard vocht dat weg is. Je houdt er rekening mee maar t blijft toch moeilijk om te zien. Het was vandaag dag 3.
Tot wanneer slonken ze bij jou?

Liefs Sasha
sashafierce
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 mei 2020 22:43

Ongelezen bericht 12 sep 2020 21:18

Jettie schreef: ↑
12 sep 2020 15:48
Goed te horen dat de roodheid afneemt en de pijn ook al iets af lijkt te nemen.
Laat je maar lekker verwennen!

Liefs
Dankjewel πŸ€—
EvaSarah
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 jul 2020 11:44

Ongelezen bericht 12 sep 2020 21:35

sashafierce schreef: ↑
11 sep 2020 13:29
Lieve Mieke, EvaSarah, Sammie en Jettie,
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes en lieve woorden.

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan dus ik hoop dat het de komende nacht wel wat beter wordt.
Ik heb dr Niessen gesproken over de rode borsten en ik heb zeer waarschijnlijk een ontsteking in de borsten.
Hij zei zolang het maar geen infectie wordt, is t nog ok.
Als het blauw wordt dan gaat het de goeie kant op, maar als het zondag nog steeds rood is moet ik hem een foto appen en dan zal hij mij anti biotica voorschrijven.
Ik had ook al anti biotica via het infuus gehad dus hij doet het liever niet, maar als het moet dan moet het wel.

Tevens zei hij dat de afstand tussen mijn tepel en de onderkant van mijn borst heel klein was en dat werd opgerekt door de prothese, dus hij heeft het meeste vet aan de onderkant erin gedaan. En hij zei dat ik moeilijke borsten had, maar dat hij wel denkt dat er 200 CC overblijft uiteindelijk. Ik vroeg hem of de ontsteking niet schadelijk was voor de vetcellen, maar dat was volgens hem niet zo.

Verder heb ik nu wel meer pijn. Vooral in de liposuctie gebieden. Hij zei dat hij aardig wat buikvet heeft weggehaald, dus daarom voel ik dat waarschijnlijk zo.
Ik zie er alleen helaas nog niet veel van, maar geduld is een schone zaak πŸ˜‰

Het vocht met bloed is inmiddels redelijk gestopt bij de gaatjes van mijn liposuctie gebied.
Ik heb alleen wel dat mijn borsten heel erg olie-achting zijn. Misschien is dat wel het spul wat ze erin spuiten om je vet los te maken.

Het is dus nu afwachten hoe het allemaal gaat worden en ik bid en hoop op het besteπŸ™πŸ½πŸ€β€οΈ

Nogmaals dank jullie wel voor het meeleven en de superlieve berichtjes. Dat geeft ook kracht hoor πŸ€—
Ik wens jullie uiteraard ook alle licht en kracht toe ☺️
Goed om te horen! Hopelijk blijft de ontsteking weg! Mijn vriendin heeft dat gehad met lipofilling 😩... ik kreeg pijnstillers met ontstekingsremmende stoffen...

En dat niet slapen is gewoon mega irritant πŸ₯΄ probeer wat tussendoor op de dag te slapen ❀️ Slaap herstelt ook
Ik hoop zo dat het nu naar opknappen gaat!

Liefs EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 13 sep 2020 08:40

Wat een goed nieuws dat de ontsteking aan het afnemen is. Roodheid minder en de pijn minder. Super goed. En dat pas op dag 3. Geet helemaal goed komen.

Even wennen en soms schrikken als je de veranderingen ziet in je borsten. Maar probeer jezelf niet gek te maken. Focus je aandacht op je herstel en het rustig aan doen.
We zijn al streng genoeg voor onszelf. Je hebt nu gekozen voor je gezondheid door die dingen eruit te laten halen. Zometeen, als je lichamelijk wat hersteld bent kan je beter kijken naar jezelf met wat lievere ogen.

Alle liefs van Sammie
Evie
Berichten: 85
Lid geworden op: 16 jun 2020 23:38

Ongelezen bericht 15 sep 2020 21:33

sashafierce schreef: ↑
12 sep 2020 21:18
Evie schreef: ↑
12 sep 2020 11:55
Hi Sachafierce,

Hoop dat de roodheid minder gaat worden. Bij mij is nu na drie weken de pijn bij de plekken waar ze het vet weg hebben gehaald helemaal weg. En nog steeds het idee dat het niet minder is. Dus hoop ik dat het voor jou na het eerste vocht ook verder zo blijft.

Komt vast goed. πŸ˜ƒ

Liefs Evie
Hi Evie, Dankje voor je berichtje. De roodheid is langzaamaan aan het verdwijnen. Maar ik schrok wel vanmorgen dat t een stukje kleiner was. Uiteraard vocht dat weg is. Je houdt er rekening mee maar t blijft toch moeilijk om te zien. Het was vandaag dag 3.
Tot wanneer slonken ze bij jou?

Liefs Sasha
Ik heb eigenlijk het idee dat ze nog maar heel weinig tot niet zijn afgenomen maar misschien wil ik dat ook wel zo zien. Ik had voor mijn gevoel ook geen zwelling. Zijn wel stuk kleiner dan met die nep dingen er in maar dat vind ik niet erg. Zal morgen wel weer even een foto plaatsen. Buik was ook lang pijnlijk bij mij. Nog steeds wel een beetje. Rug gaat beter.

Veel rust houden wel beetje wandelen als lukt. πŸ˜ƒ

Liefs, Evie
sashafierce
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 mei 2020 22:43

Ongelezen bericht 16 sep 2020 14:26

Sammie schreef: ↑
13 sep 2020 08:40
Wat een goed nieuws dat de ontsteking aan het afnemen is. Roodheid minder en de pijn minder. Super goed. En dat pas op dag 3. Geet helemaal goed komen.

Even wennen en soms schrikken als je de veranderingen ziet in je borsten. Maar probeer jezelf niet gek te maken. Focus je aandacht op je herstel en het rustig aan doen.
We zijn al streng genoeg voor onszelf. Je hebt nu gekozen voor je gezondheid door die dingen eruit te laten halen. Zometeen, als je lichamelijk wat hersteld bent kan je beter kijken naar jezelf met wat lievere ogen.

Alle liefs van Sammie
Dankjewel Sammie πŸ€πŸŒ»
sashafierce
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 mei 2020 22:43

Ongelezen bericht 16 sep 2020 14:31

Evie schreef: ↑
15 sep 2020 21:33
sashafierce schreef: ↑
12 sep 2020 21:18
Evie schreef: ↑
12 sep 2020 11:55
Hi Sachafierce,

Hoop dat de roodheid minder gaat worden. Bij mij is nu na drie weken de pijn bij de plekken waar ze het vet weg hebben gehaald helemaal weg. En nog steeds het idee dat het niet minder is. Dus hoop ik dat het voor jou na het eerste vocht ook verder zo blijft.

Komt vast goed. πŸ˜ƒ

Liefs Evie
Hi Evie, Dankje voor je berichtje. De roodheid is langzaamaan aan het verdwijnen. Maar ik schrok wel vanmorgen dat t een stukje kleiner was. Uiteraard vocht dat weg is. Je houdt er rekening mee maar t blijft toch moeilijk om te zien. Het was vandaag dag 3.
Tot wanneer slonken ze bij jou?

Liefs Sasha
Ik heb eigenlijk het idee dat ze nog maar heel weinig tot niet zijn afgenomen maar misschien wil ik dat ook wel zo zien. Ik had voor mijn gevoel ook geen zwelling. Zijn wel stuk kleiner dan met die nep dingen er in maar dat vind ik niet erg. Zal morgen wel weer even een foto plaatsen. Buik was ook lang pijnlijk bij mij. Nog steeds wel een beetje. Rug gaat beter.

Veel rust houden wel beetje wandelen als lukt. πŸ˜ƒ

Liefs, Evie
Hi Evie,

Net terug van de controle afspraak bij dr Niessen en hij zei dat het er heel goed uit zag. En dat het per persoon verschilt hoeveel er vanaf gaat uiteindelijk, maar dat hij wel het idee heeft dat deze nieuwe methode veel beter werkt. Dat hij al bij verschillende dames heeft gezien dat er idd niks van af ging! Crossing my fingers!

Ik heb idd ook nog aardig wat pijn ( niet ondragelijk ofzo) in mijn liposuctie gebieden ( buik en rug) en ook lichtelijk in de borsten, maar zo te lezen is dat heel normaal.
Thanks voor de tips en jij ook nog een heel spoedig herstel πŸ€—πŸ€πŸŒ»πŸ¦‹πŸŒ·
Evie
Berichten: 85
Lid geworden op: 16 jun 2020 23:38

Ongelezen bericht 16 sep 2020 22:15

Net foto gemaakt. Zijn wel iets afgenomen zie k ik nu op de foto. Zet ze zo in mijn onderwerp. Maar nog steeds blij hoor.
Evie
Berichten: 85
Lid geworden op: 16 jun 2020 23:38

Ongelezen bericht 16 sep 2020 22:19

sashafierce schreef: ↑
16 sep 2020 14:31
Evie schreef: ↑
15 sep 2020 21:33
sashafierce schreef: ↑
12 sep 2020 21:18
Ik heb trouwens ook het gevoel dat ik dikker ben geworden op de plekken waar ze het vet hebben weggehaald.



Hi Evie, Dankje voor je berichtje. De roodheid is langzaamaan aan het verdwijnen. Maar ik schrok wel vanmorgen dat t een stukje kleiner was. Uiteraard vocht dat weg is. Je houdt er rekening mee maar t blijft toch moeilijk om te zien. Het was vandaag dag 3.
Tot wanneer slonken ze bij jou?

Liefs Sasha
Ik heb eigenlijk het idee dat ze nog maar heel weinig tot niet zijn afgenomen maar misschien wil ik dat ook wel zo zien. Ik had voor mijn gevoel ook geen zwelling. Zijn wel stuk kleiner dan met die nep dingen er in maar dat vind ik niet erg. Zal morgen wel weer even een foto plaatsen. Buik was ook lang pijnlijk bij mij. Nog steeds wel een beetje. Rug gaat beter.

Veel rust houden wel beetje wandelen als lukt. πŸ˜ƒ

Liefs, Evie
Hi Evie,

Net terug van de controle afspraak bij dr Niessen en hij zei dat het er heel goed uit zag. En dat het per persoon verschilt hoeveel er vanaf gaat uiteindelijk, maar dat hij wel het idee heeft dat deze nieuwe methode veel beter werkt. Dat hij al bij verschillende dames heeft gezien dat er idd niks van af ging! Crossing my fingers!

Ik heb idd ook nog aardig wat pijn ( niet ondragelijk ofzo) in mijn liposuctie gebieden ( buik en rug) en ook lichtelijk in de borsten, maar zo te lezen is dat heel normaal.
Thanks voor de tips en jij ook nog een heel spoedig herstel πŸ€—πŸ€πŸŒ»πŸ¦‹πŸŒ·
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”