Explantatie + lipofilling dr Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
daantje71
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 feb 2019 21:45

Ongelezen bericht 04 nov 2019 00:39

Goedenavond Mariche
Wat fijn dat het achter de rug is....ik val zomaar in je verhaal, als je het niet erg vind. Ik ben Danielle en zit nog aan t beginstadium...maar nauwelijks zover, dat Mn protheses eruit gaan. Ik word met de dag zieker en ouder. Wil ze eruit, maar hoe vond je van het begin tot het eind de behandeling bij Niessen. Is alles er bij jou uitgehaald en ben echt reuze benieuwd hoe het resultaat is
Fijn herstel😘
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 04 nov 2019 20:02

Het is nu maandag, de 4e dag na operatie. Het gaat nog steeds best goed, alleen mijn borsten voelen zo warm aan. Volgens dokter Niessen komt dit van de bloed uitstortingen in de borsten. Herkent iemand dit? Ik heb gelukkig geen koorts. Ik heb vanavond ibuprofen genomen. Hoop dat ze snel 'normaal' worden qua temperatuur.
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 04 nov 2019 20:05

ps reactie aan Daantje: ben heel erg tevreden over dokter Niessen. De intake, de uitgebreide informatie die hij heeft gegeven.. Van begin tot het eind. Woensdag as zit ik voor nacontrole. Anders stuur je me een privΓ© bericht van wat je allemaal wilt weten?
groet
Twijfel
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 okt 2019 12:46

Ongelezen bericht 04 nov 2019 21:11

Hallo,
Ik ben pas nieuw op dier forum en wat fijn om zo ervaringen en info te kunnen lezen en delen.
Ik laat mijn implantaten verwijderen zonder verder ( gedoe) vind het allemaal niet meer zo belangrijk , ik heb me voorgenomen om na de explantatie mooi nieuw lingerie te gaan kopen BH met extra vullingπŸ˜€
Ik ben best wel nerveus of het allemaal goed zal gaan , ik wordt geopereerd door Dr. Schuitema.
Het is een pc waarnaar ik werd doorverwezen..Ik lees geen ervaringen over deze pc maar moet vertrouwen hebben.
Ik heb 2x een borstvergrotingen operatie gehad waarvan een wissel. Deze zijn uitgevoerd door Dr Trenning waar ik heel erg tevreden over was, maar jammer genoeg is hij nu met pensioen.
Ik laat mijn implantaten verwijderen omdat er op de echo is te zien dat er siliconen in mijn lymfe zitten.
Maar nu ik weet dat er in de kapsels ook nog siliconen achterblijven, maakt me dat ook weer onzeker.
Wat een TWijfel ik heb eigenlijk nooit spijt gehad van mijn borstvergroting , maar als ik had geweten wat het allemaal kan doen in je lichaam had ik er zeker beter over nagedacht.Ik zal het een ander zeker niet aanraden.
Ik heb wel lichamelijke klachten maar kan dat niet goed linken naar mijn siliconen, omdat ik deze klachten ook wel hoor bij vrouwen zonder implantaten, maar siliconen in mijn lymfe is niet gezond , dus ze gaan eruit.
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 04 nov 2019 21:16

Mariche schreef: ↑
04 nov 2019 20:02
Het is nu maandag, de 4e dag na operatie. Het gaat nog steeds best goed, alleen mijn borsten voelen zo warm aan. Volgens dokter Niessen komt dit van de bloed uitstortingen in de borsten. Herkent iemand dit? Ik heb gelukkig geen koorts. Ik heb vanavond ibuprofen genomen. Hoop dat ze snel 'normaal' worden qua temperatuur.
Ik kan me niet herinneren dat ze zo warm aan voelde, wel toen ik de ontsteking kreeg op mijn rechter borst. Mijn advies is alert blijven, want een ontsteking gebeurt binnen no time.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 04 nov 2019 21:23

Twijfel schreef: ↑
04 nov 2019 21:11
Hallo,
Ik ben pas nieuw op dier forum en wat fijn om zo ervaringen en info te kunnen lezen en delen.
Ik laat mijn implantaten verwijderen zonder verder ( gedoe) vind het allemaal niet meer zo belangrijk , ik heb me voorgenomen om na de explantatie mooi nieuw lingerie te gaan kopen BH met extra vullingπŸ˜€
Ik ben best wel nerveus of het allemaal goed zal gaan , ik wordt geopereerd door Dr. Schuitema.
Het is een pc waarnaar ik werd doorverwezen..Ik lees geen ervaringen over deze pc maar moet vertrouwen hebben.
Ik heb 2x een borstvergrotingen operatie gehad waarvan een wissel. Deze zijn uitgevoerd door Dr Trenning waar ik heel erg tevreden over was, maar jammer genoeg is hij nu met pensioen.
Ik laat mijn implantaten verwijderen omdat er op de echo is te zien dat er siliconen in mijn lymfe zitten.
Maar nu ik weet dat er in de kapsels ook nog siliconen achterblijven, maakt me dat ook weer onzeker.
Wat een TWijfel ik heb eigenlijk nooit spijt gehad van mijn borstvergroting , maar als ik had geweten wat het allemaal kan doen in je lichaam had ik er zeker beter over nagedacht.Ik zal het een ander zeker niet aanraden.
Ik heb wel lichamelijke klachten maar kan dat niet goed linken naar mijn siliconen, omdat ik deze klachten ook wel hoor bij vrouwen zonder implantaten, maar siliconen in mijn lymfe is niet gezond , dus ze gaan eruit.
Hoi Twijfel, welkom πŸ’
Silicone in de lymfe is nooit goed. Dan raakt je immuunsysteem echt van slag en je kan echt ziek van worden. Fijn om te lezen dat je binnenkort geholpen wordt! Ik heb ook na mijn operatie super mooie beha's gekocht :D
Veel succes met jouw proces πŸ’œπŸ€
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Twijfel
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 okt 2019 12:46

Ongelezen bericht 05 nov 2019 00:11

Dankjewel voor je reactie😁
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 05 nov 2019 08:54

Hoi allemaal, weet iemand hoe je een foto upload vanaf mobiele telefoon? Ik heb ik afgeschermde gedeelte gekeken, maar lukt niet.

Vandaag dag 5 en goed geslapen. Linkerborst voelt okay, rechts is nog wat warm. Lijkt wel minder. Gisteren overigens gezien dat in borst plooi mega bloed uitstorting zit. Misschien verklaart dit het warme gevoel in de borst.
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 05 nov 2019 08:58

Twijfel schreef: ↑
04 nov 2019 21:11
Hallo,
Ik ben pas nieuw op dier forum en wat fijn om zo ervaringen en info te kunnen lezen en delen.
Ik laat mijn implantaten verwijderen zonder verder ( gedoe) vind het allemaal niet meer zo belangrijk , ik heb me voorgenomen om na de explantatie mooi nieuw lingerie te gaan kopen BH met extra vullingπŸ˜€
Ik ben best wel nerveus of het allemaal goed zal gaan , ik wordt geopereerd door Dr. Schuitema.
Het is een pc waarnaar ik werd doorverwezen..Ik lees geen ervaringen over deze pc maar moet vertrouwen hebben.
Ik heb 2x een borstvergrotingen operatie gehad waarvan een wissel. Deze zijn uitgevoerd door Dr Trenning waar ik heel erg tevreden over was, maar jammer genoeg is hij nu met pensioen.
Ik laat mijn implantaten verwijderen omdat er op de echo is te zien dat er siliconen in mijn lymfe zitten.
Maar nu ik weet dat er in de kapsels ook nog siliconen achterblijven, maakt me dat ook weer onzeker.
Wat een TWijfel ik heb eigenlijk nooit spijt gehad van mijn borstvergroting , maar als ik had geweten wat het allemaal kan doen in je lichaam had ik er zeker beter over nagedacht.Ik zal het een ander zeker niet aanraden.
Ik heb wel lichamelijke klachten maar kan dat niet goed linken naar mijn siliconen, omdat ik deze klachten ook wel hoor bij vrouwen zonder implantaten, maar siliconen in mijn lymfe is niet gezond , dus ze gaan eruit.
Succes Ik denk een hele goede beslissing! Mijn borsten zijn (nu nog) heel okay qua omvang. Check de foto die binnenkort online komt.
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 05 nov 2019 09:15

daantje71 schreef: ↑
04 nov 2019 00:39
Goedenavond Mariche
Wat fijn dat het achter de rug is....ik val zomaar in je verhaal, als je het niet erg vind. Ik ben Danielle en zit nog aan t beginstadium...maar nauwelijks zover, dat Mn protheses eruit gaan. Ik word met de dag zieker en ouder. Wil ze eruit, maar hoe vond je van het begin tot het eind de behandeling bij Niessen. Is alles er bij jou uitgehaald en ben echt reuze benieuwd hoe het resultaat is
Fijn herstel😘
Dank Daantje voor jouw bericht. Zoals ik zei ben ik enorm tevreden! Blij dat prothesen er uit zijn, al had ik geen klachten. Operatie met lipofilling is wel pittig. Maar t is ook te doen. Er moeten natuurlijk geen complicaties komen, zit pas op dag 5. Wens je veel sterkte. 😘
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 05 nov 2019 13:56

Lieve forumleden, ik heb zojuist in het afgeschermde deel een voor Γ©n na foto geplaatst! Ik ben zelf erg blij met het resultaat. Ze zijn niet gelijk, maar dat zijn ze nooit geweest.
groetjes
Mariche
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 05 nov 2019 19:26

Mariche schreef: ↑
05 nov 2019 13:56
Lieve forumleden, ik heb zojuist in het afgeschermde deel een voor Γ©n na foto geplaatst! Ik ben zelf erg blij met het resultaat. Ze zijn niet gelijk, maar dat zijn ze nooit geweest.
groetjes
Mariche
De foto's staan hier:
Forumoverzicht:
Afgeschermd deel
Foto's explantatie en lipofilling
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 05 nov 2019 21:45

Heb de foto's gezien! Zien er prachtig uit!
djr1985
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 aug 2019 12:10

Ongelezen bericht 06 nov 2019 13:48

Luna schreef: ↑
01 nov 2019 10:21
Hoi Mariche,
Blij dat je bent verlost! Gefeliciteerd!πŸ₯³πŸ’
Dat de protheses niet lek waren zeg natuurlijk niks. Alle protheses zweten en lekken dus. Bij de een veel, bij de ander wat minder.
Ik had geen scheur maar de mijne lekten behoorlijk veel en ik heb siliconen in de oksels. Bewezen dmv mri. En ik heb nog veel meer knobbels vooral 1 in nek best groot. Niet laten onderzoeken maar ook daar zal het wel in zitten. En zoals ik zijn er veel meer vrouwen. Artsen hebben soms kompleet lege intacte zakjes verwijderd dus dat laat de ernst van de zaak wel zien. En dat vrouwen ziek worden en klachten krijgen laat natuurlijk ook zien dat het spul niet in de protheses blijft zitten. Ik werd binnen 2-3 maanden erg ziek. Neurlogische verschijnselen een paar maanden later epileptische aanvallen.
Eurosiliconen hebben een erg slechte reputatie. We ontvangen daar heel veel klachten over. Zeer ernstig zieke vrouwen. 1 van deze dames heeft al tegen de 20 operaties gehad om knobbels te verwijderen door haar Eurosiliconen. Mijn eerdere moderator had ook Eurosiliconen en haalde de envelop heel gemakkelijk van de inhoud los. Bizar! viewtopic.php?t=1750
Hier foto's van verwijderde implantaten viewtopic.php?t=1756
Het is troep en ik ben blij dat je ervan af bent!! Heel wijze beslissing!!πŸ‘πŸ˜€
Sterkte met je herstel laat je lekker verzorgen door je lieverd❀

Heel veel liefs,
LunaπŸ₯°
Ik vind dat je met al deze info wel een beetje (onnodig) onrust aan het zaaien bent Luna, eerlijk gezegd. Mariche is opgelucht en door zo'n verhaal komen er toch weer zorgen bij.. πŸ˜• Dat alle implantaten lekken/zweten is bekend πŸ™‚

Voor mij trouwens ook reden dat ik even wat minder actief ben hier in de aanloop naar de explantatie, ik krijg toch steeds knopen in mijn buik van bepaalde berichten en het is allemaal al spannend genoeg ☺️

Blij voor jou dat het erop zit Mariche! en ik zou ook opgelucht zijn als de implantaten er niet helemaal kapot en met smurrie uit zouden komen hoor! Goed herstel gewenst! πŸ€
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 08 nov 2019 12:29

djr1985 schreef: ↑
06 nov 2019 13:48
Luna schreef: ↑
01 nov 2019 10:21
Hoi Mariche,
Blij dat je bent verlost! Gefeliciteerd!πŸ₯³πŸ’
Dat de protheses niet lek waren zeg natuurlijk niks. Alle protheses zweten en lekken dus. Bij de een veel, bij de ander wat minder.
Ik had geen scheur maar de mijne lekten behoorlijk veel en ik heb siliconen in de oksels. Bewezen dmv mri. En ik heb nog veel meer knobbels vooral 1 in nek best groot. Niet laten onderzoeken maar ook daar zal het wel in zitten. En zoals ik zijn er veel meer vrouwen. Artsen hebben soms kompleet lege intacte zakjes verwijderd dus dat laat de ernst van de zaak wel zien. En dat vrouwen ziek worden en klachten krijgen laat natuurlijk ook zien dat het spul niet in de protheses blijft zitten. Ik werd binnen 2-3 maanden erg ziek. Neurlogische verschijnselen een paar maanden later epileptische aanvallen.
Eurosiliconen hebben een erg slechte reputatie. We ontvangen daar heel veel klachten over. Zeer ernstig zieke vrouwen. 1 van deze dames heeft al tegen de 20 operaties gehad om knobbels te verwijderen door haar Eurosiliconen. Mijn eerdere moderator had ook Eurosiliconen en haalde de envelop heel gemakkelijk van de inhoud los. Bizar! viewtopic.php?t=1750
Hier foto's van verwijderde implantaten viewtopic.php?t=1756
Het is troep en ik ben blij dat je ervan af bent!! Heel wijze beslissing!!πŸ‘πŸ˜€
Sterkte met je herstel laat je lekker verzorgen door je lieverd❀

Heel veel liefs,
LunaπŸ₯°
Ik vind dat je met al deze info wel een beetje (onnodig) onrust aan het zaaien bent Luna, eerlijk gezegd. Mariche is opgelucht en door zo'n verhaal komen er toch weer zorgen bij.. πŸ˜• Dat alle implantaten lekken/zweten is bekend πŸ™‚

Voor mij trouwens ook reden dat ik even wat minder actief ben hier in de aanloop naar de explantatie, ik krijg toch steeds knopen in mijn buik van bepaalde berichten en het is allemaal al spannend genoeg ☺️

Blij voor jou dat het erop zit Mariche! en ik zou ook opgelucht zijn als de implantaten er niet helemaal kapot en met smurrie uit zouden komen hoor! Goed herstel gewenst! πŸ€
Hoi dames, nog een reactie van mij. Ik was van de week voor nacontrole en dokter Niessen vertelde hetzelfde als Luna. Het baart mij verder geen zorgen. Ik ben blij dat ze er uit ben en ben ook erg blij met het esthetisch resultaat.
Voor iedereen die nog twijfelt... Niet meer twijfelen. Er uit die dingen. Natural is echt heel fijn. Een veel minder zwaar gevoel op de borst.
Liefs
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”