Explantatie + lipofilling Vivje74 Dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 02 sep 2019 08:50

Dorie schreef:
01 sep 2019 13:47
Hoe is het nu vivje?
Gaat heel goed Dorie! Ik moet mezelf echt terug fluiten om niet gewoon weer mijn alledaagse dingen te doen. Ja, ik loop nog als een bejaarde met stramme spieren maar dat vind ik zo verwaarloosbaar!
Spierpijn en strammigheid kan ik niet echt pijn noemen, dat is meer ongemak.
Pijn aan mijn borsten heb ik niet, ook niet aan de operatiewond, dus het is mij echt zo mee gevallen!

Doe ‘s middags nog wel een tukkie, maar dat is meer omdat ik zo belachelijk vroeg wakker word sinds de operatie.

Aanrader hoor dr Niessen!
Estelle
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 apr 2019 22:47

Ongelezen bericht 02 sep 2019 09:25

Wat fijn dat het zo goed met je gaat Vivje. Ik was de eerste weken ook uit mijn slaapruimte, was begonnen met Melatonine, 2 Mg en dan 1.5 uur voordat je gaat slapen op een vast tijdstip. Wellicht heb je wat aan de tip:) fijn dat de pijn verder meevalt.
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 02 sep 2019 10:22

Estelle schreef:
02 sep 2019 09:25
Wat fijn dat het zo goed met je gaat Vivje. Ik was de eerste weken ook uit mijn slaapruimte, was begonnen met Melatonine, 2 Mg en dan 1.5 uur voordat je gaat slapen op een vast tijdstip. Wellicht heb je wat aan de tip:) fijn dat de pijn verder meevalt.
Dank voor de tip Estelle maar als het me echt te gortig word ga ik mijn slaapoliemix (essentiële olie) weer smeren. Ik denk dat dit nog een leftover is van narcose en iets teveel willen doen.....
Ergens ook wel goed teken dat ik zo vroeg wakker word. Blijkbaar ben ik dan uitgerust, dat is wel even geleden. Beetje jammer van die afknapper in de middag maar daar geef ik nu dan maar aan toe.

Hoe gaat jouw herstel?
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 02 sep 2019 13:54

Vivje74 schreef:
02 sep 2019 08:50
Dorie schreef:
01 sep 2019 13:47
Hoe is het nu vivje?
Gaat heel goed Dorie! Ik moet mezelf echt terug fluiten om niet gewoon weer mijn alledaagse dingen te doen. Ja, ik loop nog als een bejaarde met stramme spieren maar dat vind ik zo verwaarloosbaar!
Spierpijn en strammigheid kan ik niet echt pijn noemen, dat is meer ongemak.
Pijn aan mijn borsten heb ik niet, ook niet aan de operatiewond, dus het is mij echt zo mee gevallen!

Doe ‘s middags nog wel een tukkie, maar dat is meer omdat ik zo belachelijk vroeg wakker word sinds de operatie.

Aanrader hoor dr Niessen!
Wat fijn om te lezen vivje. Dat is wel
Snel zeg! Je bent afgelopen donderdag toch geopereerd?
Ik twijfel enorm tussen wel of geen lipofilling. Jou verhaal stemt weer positief.
Hoe zit het pak? Kun je een beetje gemakkelijk naar het toilet enzo met dat ding?
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Estelle
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 apr 2019 22:47

Ongelezen bericht 02 sep 2019 18:31

Het gaat best redelijk ben nog meer vermoeid dan voor de operatie maar dat kan ook komen door de borstontsteking die ik heb gehad. Ik merkte wel wat verbetering na een week meer kleur in mijn gezicht helderder blik in mijn ogen en wat scherper in denken sinds gister een detox wave en voel me nu wat slechter. Maar schijnt een goed teken te zijn dat je lichaam bezig is zichzelf te reinigen. Nog even een bericht voor Dorie het valt reuze mee hoor de lipofilling qua pijn e. D. In het pak zit een opening waardoor je het niet uit hoeft te doen als je naar de toilet gaat en je kan je slipje erover aan doen. Ik vond de pijn vd lipofilling zelf reuze meevallen volgens mij opereert dr. Niessen ook zo min mogelijk invasief zodat je niet allemaal bobbels krijgt.
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 02 sep 2019 19:01

Ah zo erover heen Haha dat kan natuurlijk ook. Stom niet aan gedacht.
Bedankt voor de info. Heel fijn om te horen. ervaringsverhalen zijn toch de beste !
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 03 sep 2019 07:40

Al moet ik wel zeggen dat ik bij de grote boodschap dat pak uittrek. Zit een stuk meer ontspannen!🤣
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 03 sep 2019 14:20

Hahaha😂
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 04 sep 2019 15:00

Vandaag mijn nacontrole gehad, dr Niessen was meer dan tevreden over het resultaat. Mijn meest kapotte implantaat zat in mijn rechterborst. Dat vond ik best shocking omdat ik steeds gedacht heb dat het mijn linkerborst was die niet goed meer was. Wat kan je lichaam je dan toch in de maling nemen?! Blij dat ze eruit zijn!
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 04 sep 2019 15:18

Fijn dat alles goed was. Inderdaad bizar dat je dat gewoon niet gemerkt hebt dat het helemaal kapot was!
Hoe voel je je verder?
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 04 sep 2019 15:53

Op zich wel oké maar merk wel dat zo’n ritje naar Amsterdam er toch nog inhakt. Gewoon aan toegeven denk ik dan maar zo. Dus ik hang lekker op de bank, en af en toe val ik even in een kort hazenslaapje. Maar dat is, naast het lopen als bejaarde, nu mijn enige ongemak.
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 04 sep 2019 16:14

Klinkt best oké. Het is nog maar een week geleden toch?
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Moeke
Berichten: 312
Lid geworden op: 15 jul 2019 22:47

Ongelezen bericht 04 sep 2019 18:03

Vivje74 schreef:
04 sep 2019 15:00
Vandaag mijn nacontrole gehad, dr Niessen was meer dan tevreden over het resultaat. Mijn meest kapotte implantaat zat in mijn rechterborst. Dat vond ik best shocking omdat ik steeds gedacht heb dat het mijn linkerborst was die niet goed meer was. Wat kan je lichaam je dan toch in de maling nemen?! Blij dat ze eruit zijn!
O, ik had precies hetzelfde!!
Fijn hoor dat ze eruit zijn en alles goed is, heerlijk op de bankhangen, heb je verdiend!
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 06 sep 2019 17:23

Moeke schreef:
04 sep 2019 18:03
Vivje74 schreef:
04 sep 2019 15:00
Vandaag mijn nacontrole gehad, dr Niessen was meer dan tevreden over het resultaat. Mijn meest kapotte implantaat zat in mijn rechterborst. Dat vond ik best shocking omdat ik steeds gedacht heb dat het mijn linkerborst was die niet goed meer was. Wat kan je lichaam je dan toch in de maling nemen?! Blij dat ze eruit zijn!
O, ik had precies hetzelfde!!
Fijn hoor dat ze eruit zijn en alles goed is, heerlijk op de bankhangen, heb je verdiend!
Waren ze bij jou ook stuk Moeke zonder dat je het gemerkt hebt? Eng toch?

Wel bijzonder, mijn oudste doet dit schooljaar examen en moet een profielwerkstuk schrijven. Ze heeft gekozen voor het vak biologie en gaat het over implantaten hebben. Onderzoeken waarom ze stuk gaan bij sommige vrouwen en waarom sommige vrouwen klachten krijgen. Vandaag kwam ze thuis: mam we hebben vandaag contact gehad met meldpunt klachten silliconen voor ons onderzoek. Nou ja zeg! Ik heb het thuis niet over het meldpunt gehad. Goed dat ook zij het meldpunt gevonden hebben. Ben heel benieuwd wat ze ervan maken met elkaar.
Moeke
Berichten: 312
Lid geworden op: 15 jul 2019 22:47

Ongelezen bericht 06 sep 2019 19:15

Vivje74 schreef:
06 sep 2019 17:23
Moeke schreef:
04 sep 2019 18:03
Vivje74 schreef:
04 sep 2019 15:00
Vandaag mijn nacontrole gehad, dr Niessen was meer dan tevreden over het resultaat. Mijn meest kapotte implantaat zat in mijn rechterborst. Dat vond ik best shocking omdat ik steeds gedacht heb dat het mijn linkerborst was die niet goed meer was. Wat kan je lichaam je dan toch in de maling nemen?! Blij dat ze eruit zijn!
O, ik had precies hetzelfde!!
Fijn hoor dat ze eruit zijn en alles goed is, heerlijk op de bankhangen, heb je verdiend!
Waren ze bij jou ook stuk Moeke zonder dat je het gemerkt hebt? Eng toch?

Wel bijzonder, mijn oudste doet dit schooljaar examen en moet een profielwerkstuk schrijven. Ze heeft gekozen voor het vak biologie en gaat het over implantaten hebben. Onderzoeken waarom ze stuk gaan bij sommige vrouwen en waarom sommige vrouwen klachten krijgen. Vandaag kwam ze thuis: mam we hebben vandaag contact gehad met meldpunt klachten silliconen voor ons onderzoek. Nou ja zeg! Ik heb het thuis niet over het meldpunt gehad. Goed dat ook zij het meldpunt gevonden hebben. Ben heel benieuwd wat ze ervan maken met elkaar.
O, wat goed zeg van je dochter! En wat leuk dat ze het meldpunt heeft gevonden zonder jouw tussenkomst. Ik hoop dat ze met haar werkstuk leeftijdsgenoten ook zal bereiken ter preventie!! Moet ze het ook presenteren?

Bij een echo bleek dat ik bdz een ruptuur had. Op de foto's in mijn explantatie verslag kun je implantaten zien. Rechts is helemaal kapot eruit gekomen. Ik had links veel last van een branderig gevoel rechts nieteens. Links voelde ook zachter aan terwijl ik bdz Baker 4 had. Ook de kapsels staan op de foto's. Ik weet niet waarom ze stuk zijn gegaan. Ze zouden een leven lang meegaan is ook mij verteld. Ik heb ze bijna 20 jaar gehad. Ik heb gesport, hardgelopen, huis verbouwd, zeg het maar. Niemand heeft ooit gezegd dat ik bepaalde dingen niet mocht doen met implantaten. Lekker in de sauna geweest ook ermee. Ik las ergens dat je ook niet op een trilplaat mag, ik heb een hele betonnen vloer eruit gedrild met zo'n drilboor! Zal ook geen goed hebben gedaan om niet te spreken van de mammografie die geen kwaad kon, zogenaamd! Achteraf zou ik dat allemaal niet gedaan hebben als ze wel de juiste adviezen en waarschuwingen hadden gegeven!
Ik hoop dat je dochter er wat aan heeft.
Wens haar succes van mij!
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”