Explantatie Keira en lipofilling door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's.
Keira

Ongelezen bericht 24 mei 2013 22:29

Hee lieve Luna, dankjewel. Ik denk dat het wel blijft, dr. Kappel hield zelf ongeveer 4 weken aan na de operatie dat je lichaam de cellen gaat afbreken/afvoeren. Inmiddels is al ruim het dubbele verstreken sinds de operatie.

Wat ik me net bedenk, vergat ik nog te melden, de lipo zelf is natuurlijk ook niet zonder risico! Mijn benen zijn ook nog aan het herstellen en nog een klein stukje gevoelloos, dat gebied krimpt met de week en geneest dus nog. Maar het is niet niks!
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 sep 2013 08:56

Hoi lieve Keira,

Ik had jou een pm en een mailtje gestuurd om te vragen hoe het nu is, maar je reageert er niet op. Het gaat toch wel goed met je?

Misschien kun je weer eens een update geven over alles zodat andere vrouwen die kunnen lezen. Veel vrouwen overwegen hetzelfde te doen en er zijn maar weinig voorbeelden/ervaringsverhalen op het net te vinden.

Hoop echt dat alles goed gaat en dat je kunt reageren.

Dag meissie, liefs,
Luna +LOVE+
Ikke

Ongelezen bericht 18 sep 2013 09:26

Hoi Keira,

ook ik wil heel graag weten hoe het nu met je gaat. Ik ben na het verwijderen van de implantaten eindelijk wat in gewicht toegenomen en heb nu ook wat vetrolletjes op mijn heupen gekregen (wie had dat ooit gedacht!). Ik denk zelfs genoeg om lippofilling te overwegen. Toch wil ik heel graag de voor en de nadelen afwegen'voordat ik ga nadenken over zo'n ingreep. Vandaar dat ik benieuwd ben naar jouw ervaringen.

Lieve groet,

Ikke.
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 sep 2013 09:30

Hoi Ikke, ik zal zo wat linkjes plaatsen die ik nog vond over het onderwerp. Misschien heb je er wat aan.

Hoop dat Keira reageert.

X
Ikke

Ongelezen bericht 18 sep 2013 16:10

Dank je wel Luna!

Lieve groet,
Ikke.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”