Dank voor jullie reacties, word er helemaal verlegen van!
Ik ben echt heel erg blij met het resultaat!! Ik zit nu op een 70B. De bh die ik laatst had ik 70C viel gewoon klein denk ik, heb nog wat setjes geshopped en de b zat gewoon het lekkerst.
Ikke, inderdaad heerlijk om zo de zomer in te gaan. Al mijn topjes staan veel mooier, en ik durf weer strakke aan zonder het idee eruit te barsten met die nepdingen! Ik heb nog nooit zoveel zelfvertrouwen gehad en lekker in mijn vel gezeten als nu.
Jammer dat je te weinig vetweefsel had volgens jouw pc, trouwens. Als ik over de plek wrijf voel ik wel een beetje een deukje waar vet weggehaald is maar dat is geen deuk die er is als ik niet de huid indruk erboven. Beetje moeilijk uit te leggen maar als ik de huid erboven naar beneden druk krijg ik een soort indeukinkje (geen inham ofzo haha maar je ziet het wel). Als ik dehuid loslaat is er niks te zien. Maar misschien als je te weinig weefsel hebt kan het bobbelig worden of krijg je een deuk, dat is natuurlijk ook niet mooi!
ik heb trouwens rond mijn buik altijd wat vet gehad, zelfs voor de puberteit al, toen ik nog een stokje was. Maar dr. Kappel heeft op de dag van de operatie besloten om het uit mijn dijbenen weg te halen (buitenkant). Ik heb er nu nog steeds pijn van, de zenuwen diep van binnen werken nog niet helemaal en af en toen heb ik pijn en soms jeuk, dan ga je krabben maar is het nog deels gevoelloos. Denk dat dat de genezing is. Ik krijg steeds meer gevoel erin, plekje wat lastig is wordt steeds kleiner, dus dat is goed
De lipo heb ik wel veeel meer last van gehad dan de explantatie zelf maar het was het waard!
Liefs!