Explantatie en lipofilling

Deel je ervaringen en foto's.
Plaats reactie
Melba!

29 okt 2025 09:14

Hi dames,

Ik heb gisteren explantatie gehad van mijn mentor protheses 390 cc anatomisch, dual plane geplaatst. Ik heb ze bijna 10 jaar gehad.

Ik ben geopereerd door Frank Niessen en heb tegelijkertijd lipofilling laten doen. Helaas is er maar 140 cc per kant terug geplaatst en vind ik t resultaat wel teleurstellend. Ze lijken wat platgedrukt en leeg, en het vel lis wat slap.

Zijn hier dames met een soortgelijke ervaring en kan het nog beter worden qua vorm en huis?

De protheses waren gelukkig nog helemaal in tact :D
Luna MKS

29 okt 2025 09:19

Melba! schreef:
29 okt 2025 09:14
Hi dames,

Ik heb gisteren explantatie gehad van mijn mentor protheses 390 cc anatomisch, dual plane geplaatst. Ik heb ze bijna 10 jaar gehad.

Ik ben geopereerd door Frank Niessen en heb tegelijkertijd lipofilling laten doen. Helaas is er maar 140 cc per kant terug geplaatst en vind ik t resultaat wel teleurstellend. Ze lijken wat platgedrukt en leeg, en het vel lis wat slap.

Zijn hier dames met een soortgelijke ervaring en kan het nog beter worden qua vorm en huis?

De protheses waren gelukkig nog helemaal in tact :D
Hoi lieve meid, het herstel van explantatie duurt minimaal 3 maanden. De huid zal zeker nog bijtrekken.

Wens je een heel goed herstel!💐🙏✨💖🍀
Melba!

29 okt 2025 10:27

Dat is goed te horen, geeft weer moed 🤗 dankjewel!
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”