Harde bobbeltjes

Deel je ervaringen en foto's.
Buck
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 okt 2020 08:25

Ongelezen bericht 09 jan 2024 21:50

Hi allemaal!

9 november ben ik geopereerd; explantatie en lipofilling. Sinds een paar dagen harde bobbels in beide borsten. Iemand ervaring mee? Heb inmiddels ook mijn controleafspraak vervroegd dus vrijdag weet ik meer maar was toch benieuwd of iemand dit herkent.

Groetjes!
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 09 jan 2024 22:20

Buck schreef:
09 jan 2024 21:50
Hi allemaal!

9 november ben ik geopereerd; explantatie en lipofilling. Sinds een paar dagen harde bobbels in beide borsten. Iemand ervaring mee? Heb inmiddels ook mijn controleafspraak vervroegd dus vrijdag weet ik meer maar was toch benieuwd of iemand dit herkent.

Groetjes!
Lieve Buck,

Wat vervelend om te horen! Alles leek zo goed te gaan.
Die knobbels wijzen er bij lipo op dat er toch wat vet is afgestorven. Ik zal je morgen even appen oke?
Maak je er niet te druk om, het is niet schadelijk, maar ik kan me voorstellen dat je schrikt.

Ik moet echt stoppen, ik ben zo onbeschrijfelijk moe😢

😘😴
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Buck
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 okt 2020 08:25

Ongelezen bericht 02 feb 2024 21:18

Even een update: de hobbels en bobbels zitten er nog steeds… dr Niessen zei dat het geen cystes zijn. Dr Beekman zag ik gisteren en die zei van wel(nav scan)
Dusnik ga het gewoon even afwachten!
Marie41
Berichten: 105
Lid geworden op: 05 nov 2023 09:36

Ongelezen bericht 03 feb 2024 08:48

Buck schreef:
02 feb 2024 21:18
Even een update: de hobbels en bobbels zitten er nog steeds… dr Niessen zei dat het geen cystes zijn. Dr Beekman zag ik gisteren en die zei van wel(nav scan)
Dusnik ga het gewoon even afwachten!
Hi Buck,

Wat vervelend dat je dat hebt gekregen. Gaf Beekman aan dat het door de lipo kwam? Gaat het nog vanzelf weg?
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”