Explantatie en lipofilling dr Niessen (minder goed resultaat)

Deel je ervaringen en foto's.
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 18 dec 2020 09:27

Hi Natural me again,

Fijn dat de arts bereid is het kosteloos voor je op te lossen.
Snap je twijfel...denk er goed over na,neem je tijd hiervoor.🤗

Houd ons op de hoogte en succes met je overwegingen 😘💕
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Stef
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 feb 2021 20:58

Ongelezen bericht 03 aug 2021 12:21

Hoi hoi ,

Ik heb net heel dit topic gelezen , hoe is het nu met je @naturalmeagain?

Hoop zo dat het kussentje weg is of in ieder geval
Minder .. en dat je nu blij bent met het resultaat ?

Veel liefs
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 19 aug 2021 15:14

Hoi Stef,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, dus lees je berichtje nu pas.

Het gaat wel goed met me :) Ik heb nog af en toe polsklachten, maar merk nog steeds verbetering daarin. En sowieso is het niet te vergelijken met die heftige ontstekingen die ik voor de operatie had. Ik voel me steeds meer helder en fit, al heb ik nog wel eens een terugval.

Het vetkussentje op mijn buik is niet verdwenen. Ik heb nu een niet-chirurgische manier gevonden om dit te laten behandelen. Dit is wel prijzig, dus ik moet er nog over nadenken of ik hiervoor kies of toch voor de kosteloze hersteloperatie bij Niessen. Overigens heb ik het vet rond mijn navel laten opmeten, en blijkt dat het echt subcutaan vetweefsel is, dus weet het nu zeker.

En het resultaat.. ik heb wel kleine borsten. Op dit moment weeg ik te weinig (ondergewicht) en dan heb ik cup A. Ik heb een tijdje 5 kg meer gewogen en dan zijn mijn borsten voller (kleine b) Het is voor mij alleen heel moeilijk om op dat gewicht te blijven. Ik ben eigenlijk al lang blij dat er vorm in zit, dat ik toch een curve heb. Het is niet plat zeg maar, en dat was wel mijn angst voor de operatie.

Liefs!
Tessa1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2022 07:40

Ongelezen bericht 20 mar 2022 08:44

Ik heb al vaker op verschillende plekken in discussies gelezen over aankomen om voor een tweede sessie lipofilling te gaan.
Ik begrijp dat niet helemaal. Immers vetcellen maak je aan in je pubertijd en wat het dan is dat blijft het.
Als je dan een eerste lipofilling gehad heb waar ze, zoals bijvoorbeeld in mijn geval het maximale wat geoogst kon worden hebben ingespoten (150cc per borst), dan kan er toch geen tweede lipofilling gedaan worden? Immers d vetcellen groeien toch niet ineens weer aan? Ok je kan aankomen en dan "lijkt" het meer omdat de vetcellen groeien, maar dan neem je toch jezelf in maling?
Ik zou best een tweede lipofilling willen echter er was mij verteld dat er met moeite 350cc geoogst was, waarvan 300 overgebleven na "centrifugeren".
En ik ben echt niet superslank hoor! 163cm en circa 62kg.
Als iemand hier een reactie op heb dan graag :)
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 21 mar 2022 19:40

Tessa1972 schreef:
20 mar 2022 08:44
Ik heb al vaker op verschillende plekken in discussies gelezen over aankomen om voor een tweede sessie lipofilling te gaan.
Ik begrijp dat niet helemaal. Immers vetcellen maak je aan in je pubertijd en wat het dan is dat blijft het.
Als je dan een eerste lipofilling gehad heb waar ze, zoals bijvoorbeeld in mijn geval het maximale wat geoogst kon worden hebben ingespoten (150cc per borst), dan kan er toch geen tweede lipofilling gedaan worden? Immers d vetcellen groeien toch niet ineens weer aan? Ok je kan aankomen en dan "lijkt" het meer omdat de vetcellen groeien, maar dan neem je toch jezelf in maling?
Ik zou best een tweede lipofilling willen echter er was mij verteld dat er met moeite 350cc geoogst was, waarvan 300 overgebleven na "centrifugeren".
En ik ben echt niet superslank hoor! 163cm en circa 62kg.
Als iemand hier een reactie op heb dan graag :)

Ik heb geen ervaring met lipofilling.
Zou het kunnen dat er dan in een andere zone geoogst gaat worden?
Geen idee, zeg ook maar wat hoor.
Misschien is er iemand anders die hier een antwoord op heeft.
Liefs essi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 24 mar 2022 09:41

Tessa1972 schreef:
20 mar 2022 08:44
Ik heb al vaker op verschillende plekken in discussies gelezen over aankomen om voor een tweede sessie lipofilling te gaan.
Ik begrijp dat niet helemaal. Immers vetcellen maak je aan in je pubertijd en wat het dan is dat blijft het.
Als je dan een eerste lipofilling gehad heb waar ze, zoals bijvoorbeeld in mijn geval het maximale wat geoogst kon worden hebben ingespoten (150cc per borst), dan kan er toch geen tweede lipofilling gedaan worden? Immers d vetcellen groeien toch niet ineens weer aan? Ok je kan aankomen en dan "lijkt" het meer omdat de vetcellen groeien, maar dan neem je toch jezelf in maling?
Ik zou best een tweede lipofilling willen echter er was mij verteld dat er met moeite 350cc geoogst was, waarvan 300 overgebleven na "centrifugeren".
En ik ben echt niet superslank hoor! 163cm en circa 62kg.
Als iemand hier een reactie op heb dan graag :)
De hoeveelheid vetcellen onstaan idd vanaf de kinderleeftijd tot aan de puberteit. Hoewel ze steeds meer beginnen te ontdekken dat later in het leven het aantal ook nog enigzins kan toenemen.

Als je slank bent, worden er meer cellen geoogst dan wanneer je wat voller bent. Het vet van slanke dames is ook minder kwetsbaar dan vollere dames waarbij de cellen vooral uit olie bestaan.

Als je als slanke dame lipo hebt gehad, zul je na verloop van tijd gaan merken dat vet voor een deel ook weer terugkomt. Ons lichaam en vetweefsel heeft een geheugen. Als je door lipofilling wat vet bent kwijtgeraakt, zal je lichaam dat na verloop van tijd weer compenseren. Vaak wel op een andere plek. Er zijn onderzoeken over liposuctie die dat aantonen.

Aankomen voor liopfilling kan ook wel degelijk. Je vetcellen zullen dan meer zwellen en dit maakt het oogsten makkelijker. Het is dan wel de bedoeling dat je na de operatie dat gewicht behoudt. Ik ken dames die dit hebben kunnen doen en meerdere sessies hebben gehad.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Succes!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Freedom
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 jun 2021 13:23

Ongelezen bericht 29 mei 2022 18:05

Dag dames,

Kan iemand mij uit ervaring vertellen over aankomen na lipofilling.
Klopt het dat wanneer er vet uit je benen is gehaald je hier niet meer aankomt? Maar dat je aankomt in bijvoorbeeld je bovenlichaam?
Waar ben je aangekomen? Is je bovenlichaam aangekomen?
Ben je na lipofilling in op een andere plaats aangekomen?

Ik ben benieuwd en ook bang voor de reacties.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 29 mei 2022 18:24

Freedom schreef:
29 mei 2022 18:05
Dag dames,

Kan iemand mij uit ervaring vertellen over aankomen na lipofilling.
Klopt het dat wanneer er vet uit je benen is gehaald je hier niet meer aankomt? Maar dat je aankomt in bijvoorbeeld je bovenlichaam?
Waar ben je aangekomen? Is je bovenlichaam aangekomen?
Ben je na lipofilling in op een andere plaats aangekomen?

Ik ben benieuwd en ook bang voor de reacties.
Lieve Freedom, vrouwen kunnen deels weer aankomen op de plek waar het vet is geoogst. Hoewel het minder is dan vóór de lipofilling was. Bij liposutie van de benen kan het soms zo zijn dat erg slanke vrouwen wat meer vet op de armen krijgen. Maar geen zorgen dat het enorm veel is. Vet zal zich vooral verspreiden. En juist op de borsten zul je meer volume krijgen als er vet was gehaald uit een plek waar je sneller aankomt, omdat vetcellen een geheugen hebben en zich gedragen alsof ze nog steeds op de plek zijn waar ze geoogst zijn. Dus had je de neiging om snel op de heupen of benen aan te komen en dat vet zit nu in de borsten, dan zul je daar aankomen.
Er zijn onderzoeken die laten zien dat vet soms ook tussen de organen terugkomt. Maar dit is bij liposuctie zo waarbij grote hoeveelheden vet wordt weggezogen.

Wees niet bang, je zult niet uit proportie raken lieverd!🙏

Veel liefs, Luna😘💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Freedom
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 jun 2021 13:23

Ongelezen bericht 29 mei 2022 18:32

Luna MKS schreef:
29 mei 2022 18:24
Freedom schreef:
29 mei 2022 18:05
Dag dames,

Kan iemand mij uit ervaring vertellen over aankomen na lipofilling.
Klopt het dat wanneer er vet uit je benen is gehaald je hier niet meer aankomt? Maar dat je aankomt in bijvoorbeeld je bovenlichaam?
Waar ben je aangekomen? Is je bovenlichaam aangekomen?
Ben je na lipofilling in op een andere plaats aangekomen?

Ik ben benieuwd en ook bang voor de reacties.
Lieve Freedom, vrouwen kunnen deels weer aankomen op de plek waar het vet is geoogst. Hoewel het minder is dan vóór de lipofilling was. Bij liposutie van de benen kan het soms zo zijn dat erg slanke vrouwen wat meer vet op de armen krijgen. Maar geen zorgen dat het enorm veel is. Vet zal zich vooral verspreiden. En juist op de borsten zul je meer volume krijgen als er vet was gehaald uit een plek waar je sneller aankomt, omdat vetcellen een geheugen hebben en zich gedragen alsof ze nog steeds op de plek zijn waar ze geoogst zijn. Dus had je de neiging om snel op de heupen of benen aan te komen en dat vet zit nu in de borsten, dan zul je daar aankomen.
Er zijn onderzoeken die laten zien dat vet soms ook tussen de organen terugkomt. Maar dit is bij liposuctie zo waarbij grote hoeveelheden vet wordt weggezogen.

Wees niet bang, je zult niet uit proportie raken lieverd!🙏

Veel liefs, Luna😘💕
Beste Luna, bedankt voor je bericht. Ik ben best in paniek en slaap hierdoor bijna niet. Mijn breedste punt zijn mijn schouders en de lipo komt uit mijn benen. Zucht…. Ik heb gehoord over een dame die heel veel vet uit haar benen heeft laten verwijderen en daaarna ontzettend is aangekomen in armen en schouders…
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 29 mei 2022 18:51

Freedom schreef:
29 mei 2022 18:32
Luna MKS schreef:
29 mei 2022 18:24
Freedom schreef:
29 mei 2022 18:05
Dag dames,

Kan iemand mij uit ervaring vertellen over aankomen na lipofilling.
Klopt het dat wanneer er vet uit je benen is gehaald je hier niet meer aankomt? Maar dat je aankomt in bijvoorbeeld je bovenlichaam?
Waar ben je aangekomen? Is je bovenlichaam aangekomen?
Ben je na lipofilling in op een andere plaats aangekomen?

Ik ben benieuwd en ook bang voor de reacties.
Lieve Freedom, vrouwen kunnen deels weer aankomen op de plek waar het vet is geoogst. Hoewel het minder is dan vóór de lipofilling was. Bij liposutie van de benen kan het soms zo zijn dat erg slanke vrouwen wat meer vet op de armen krijgen. Maar geen zorgen dat het enorm veel is. Vet zal zich vooral verspreiden. En juist op de borsten zul je meer volume krijgen als er vet was gehaald uit een plek waar je sneller aankomt, omdat vetcellen een geheugen hebben en zich gedragen alsof ze nog steeds op de plek zijn waar ze geoogst zijn. Dus had je de neiging om snel op de heupen of benen aan te komen en dat vet zit nu in de borsten, dan zul je daar aankomen.
Er zijn onderzoeken die laten zien dat vet soms ook tussen de organen terugkomt. Maar dit is bij liposuctie zo waarbij grote hoeveelheden vet wordt weggezogen.

Wees niet bang, je zult niet uit proportie raken lieverd!🙏

Veel liefs, Luna😘💕
Beste Luna, bedankt voor je bericht. Ik ben best in paniek en slaap hierdoor bijna niet. Mijn breedste punt zijn mijn schouders en de lipo komt uit mijn benen. Zucht…. Ik heb gehoord over een dame die heel veel vet uit haar benen heeft laten verwijderen en daaarna ontzettend is aangekomen in armen en schouders…
Ik snap je angst lieverd, maar alles hangt af van de hoeveelheid die is verwijderd en hoe jouw vetcellen in de armen en schouders zich gedragen. Vaak hangen brede schouders samen met bredere botten en spieren in dat gebied en niet zozeer met aanwezig vet.

Heeft deze dame lipofilling gehad of liposuctie? Bij liposuctie worden liters verwijderd. Dat is niet te vergelijken met de hoeveelheden die bij lipofilling worden verwijderd.

Misschien kun je aan haar vragen hoeveel er is verwijderd en ook hoeveel kilo ze is aangekomen. Waarschijnlijk is ze nu een paar kilo zwaarder dan ervóór.

Probeer je angst los te laten lieverd, dit is niet goed voor je. Maar ik snap je wel hoor, we kunnen onszelf helemaal gek maken door angst😢

Alles komt/is goed!🙏

😘🌈🍀🌟🌕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”