Explantatie en lipo Tauwja door dokter Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 jan 2022 10:47

Wat naar allemaal lieverd!πŸ˜” Sterkte!πŸ™πŸ˜˜πŸ₯°
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 12 jan 2022 14:50

Dank je wel, Luna <3 Soms voel ik me wel een beetje een pechvogel met al die complicaties, maar dan denk ik: dit is allemaal tijdelijk en van relatief korte duur. Ik sta nog steeds volledig achter mijn keuze om m'n implantaten te laten verwijderen. Voor mijn gezondheid op de lange duur heb ik het er allemaal voor over :) And this too shall pass. Maar af en toe moet ik gewoon even kunnen klagen over alle pijntjes en ongemakjes :lol: Hopelijk na vanavond weer wat minder pijntjes en ongemakjes ;) :lol:
Monica
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 jul 2021 15:09

Ongelezen bericht 12 jan 2022 16:16

Succes Tauwja vanavond! Ik volg je schrijnende verhaal en bewonder je positiviteit!
Het gaat goedkomen met je! Op zeker!

Liefs,
Monica
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 12 jan 2022 20:37

Dank je wel, Monica! <3

Helaas nog een tegenvaller: volgens dr. Niessen zijn het helemaal niet de hechtingen waar ik last van heb, die zitten namelijk hoger en zijn oplosbaar. Mijn pijn zit vooral in de huid net onder de borst. Het is waarschijnlijk de lymfebaan die onder de borst loopt die door het meerdere malen opereren en hechten (en dus aantrekken van de huid) nu te strak staat. Dr. Niessen heeft dat twee keer eerder meegemaakt, zei hij (ik wil onderhand een bingokaart voor al die zeldzame complicaties, want ik heb echt de ene na de andere :roll: ). De enige oplossing: het oprekken, hoeveel pijn dat ook doet. Dus juist de bewegingen maken die zoveel pijn doen, een paar seconden vasthouden en dan weer ontspannen. Dan moet die baan uiteindelijk gaan oprekken. Voorlopig ben ik dus nog niet van de pijn en het ongemak af :(

Het goede nieuws is: voor de rest ziet alles er goed uit, de wond is nu bijna dicht, en ik hoef pas over 4 maanden weer op controle te komen :)
Laatst gewijzigd door Tauwja op 12 jan 2022 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Monica
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 jul 2021 15:09

Ongelezen bericht 12 jan 2022 21:13

jezus Tauwja... hoeveel kan een mens verdragen ? Wat een ongelooflijke bikkel ben je, maar goed je hebt geen keuze..op hoop van zegen nu dat de pijn snel wat verbetert..
Ik steek altijd in de avond een kaarsje aan voor mensen die ergens pijn hebben, vanavond is hij voor jou..

Liefs,
Monica
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 12 jan 2022 22:57

Awww, wat superlief, dank je wel! <3

Inderdaad, wat je zegt, ik heb niet echt een keuze, maar gisteravond in bed, toen echt elke beweging en houding ontzettend veel pijn deed, werd ik er wel even flink chagrijnig van, dat kan ik je wel vertellen :lol: Maar meestal kan ik het allemaal prima hebben. Pijn is maar pijn, het is allemaal voor een goed doel, en uiteindelijk komt het vast goed. Het duurt alleen wat langer dan ik zou willen.

Maar het doet wel goed om bij lieve lotgenoten af en toe m'n verhaal kwijt te kunnen, dus bedankt dat jullie het willen aanhoren :lol: <3
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 jan 2022 14:04

Sterkte weer!πŸ™πŸŒˆπŸ’•πŸ’«πŸ’‹πŸ¦‹πŸ’
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 13 jan 2022 14:14

Dank je wel Luna <3 Ik moet heel eerlijk zeggen, vandaag heb ik er al een stuk minder last van dan de afgelopen dagen. Dus misschien gaat het sneller over dan ik dacht :)
Sabine83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 okt 2021 01:29

Ongelezen bericht 18 jan 2022 21:55

Jeetje Tauwja wat een ellende zeg!! Zoveel keren mis achter elkaar wat ontzettend zielig voor je zeg!!

Hopelijk gaat alles beetje bij beetje beter en kun je straks vooruitkijken ipv achteromπŸ™πŸ»πŸ™πŸ»

Je bent wel een enorme doorzetter en bikkel zeg!!!

Hoi je taai 😘
Ik ben 38 jaar, heb 9,5 eurosilicone 200/250 cc
8 nov explantatie bij dr. Visser in Venlo. Op naar een gezonder leven!
Tauwja
Berichten: 75
Lid geworden op: 25 feb 2021 21:29

Ongelezen bericht 21 jan 2022 18:42

Dank je wel, Sabine! Gelukkig kan ik melden dat het nu heel goed gaat. De wond is dicht, de pijn en last van de lymfebaan is weg, en ik heb nergens meer last van :) Eindelijk lijkt het helemaal goed te komen, dus!

Het enige waar ik wel nog mee zit is dat door al dat gerommel aan mijn linkerborst de borstplooi daar nu veel hoger zit dan rechts. Dus mijn borsten zijn nu absoluut niet gelijk. Maar goed, als ik over vier maanden op controle ga zal ik daar eens over beginnen en kijken wat daar nog aan te corrigeren valt. Eerst maar eens helemaal herstellen :)
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 22 jan 2022 12:20

Tauwja schreef: ↑
21 jan 2022 18:42
Dank je wel, Sabine! Gelukkig kan ik melden dat het nu heel goed gaat. De wond is dicht, de pijn en last van de lymfebaan is weg, en ik heb nergens meer last van :) Eindelijk lijkt het helemaal goed te komen, dus!

Het enige waar ik wel nog mee zit is dat door al dat gerommel aan mijn linkerborst de borstplooi daar nu veel hoger zit dan rechts. Dus mijn borsten zijn nu absoluut niet gelijk. Maar goed, als ik over vier maanden op controle ga zal ik daar eens over beginnen en kijken wat daar nog aan te corrigeren valt. Eerst maar eens helemaal herstellen :)
Wat fijn dat het ergste nu achter de rug is!πŸ™
KusssπŸ˜˜πŸ’ž
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”