Explantatie en lipofilling bij dokter Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Ramoontje
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mar 2019 15:36

Ongelezen bericht 13 jan 2022 18:34

Ik weet niet of ik mij eerder heb voorgesteld. Ik dacht het wel.
Maar ga alsnog even mijn verhaal doen!
ik heb 4 jaar geleden implantaten laten plaatsen.
325cc rond van mentor.
het moment dat ik wakker werd uit de operatie dacht ik al ffuuucckk wat heb ik gedaan.
Had weer op consult gegaan bij dezelfde chirurg. Dr huup.
deze zei dat als ik ze eruit zou halen dat echt niet mooi zou worden.
Heb er dus 4 jaaar mee doorgelopen uit angst wat ik over zou houden als ik ze eruit zou halen.
toch maar op consult geweest bij dr Niessen.
Man man man, wat een fijne vent is dat. Hij komt eerlijk over en schetste een reeël beeld.
1101 was mijn operatie.
Op t consult zei hij dat hij ongeveer 300cc per borst aan vet zou gebruiken.
uiteindelijk is dat 250cc geworden.
Ik zie er gehavend uit, maar ben voldaan. Ze zijn weer natuurlijk!
ik heb foto's die ik zou willen plaatsen, maar moet even uitvogelen hoe ik dat doe!
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 14 jan 2022 16:18

Ramoontje schreef:
13 jan 2022 18:34
Ik weet niet of ik mij eerder heb voorgesteld. Ik dacht het wel.
Maar ga alsnog even mijn verhaal doen!
ik heb 4 jaar geleden implantaten laten plaatsen.
325cc rond van mentor.
het moment dat ik wakker werd uit de operatie dacht ik al ffuuucckk wat heb ik gedaan.
Had weer op consult gegaan bij dezelfde chirurg. Dr huup.
deze zei dat als ik ze eruit zou halen dat echt niet mooi zou worden.
Heb er dus 4 jaaar mee doorgelopen uit angst wat ik over zou houden als ik ze eruit zou halen.
toch maar op consult geweest bij dr Niessen.
Man man man, wat een fijne vent is dat. Hij komt eerlijk over en schetste een reeël beeld.
1101 was mijn operatie.
Op t consult zei hij dat hij ongeveer 300cc per borst aan vet zou gebruiken.
uiteindelijk is dat 250cc geworden.
Ik zie er gehavend uit, maar ben voldaan. Ze zijn weer natuurlijk!
ik heb foto's die ik zou willen plaatsen, maar moet even uitvogelen hoe ik dat doe!

Wat goed dat je de stap hebt gezet. Er zijn ook zoveel plastisch chirurgen die nog steeds voorstanders blijven van siliconenprotheses.
Die zijn er voor opgeleid om mensen mooier te maken en verdienen hier veel geld aan. Ik vindt dokter Niessen ook echt een
fijne arts. Ondanks dat hij ook een privé kliniek heeft gaat hij toch ook mee in de siliconen ziekte. Hij is echt met de vrouwen begaan.
Hij heeft ook niet voor niks een lange wachtlijst. Ook is hij heel goed in lipofilling wat vaak direct na de explantatie door hem
wordt gedaan. Hij maakt vele vrouwen hiermee heel blij. Helaas is het qua kosten niet voor iedere vrouw weggelegd.
Fijn dat jou operatie achter de rug is en dat jij ook een lipofilling hebt gedaan. Hopelijk heb je niet teveel pijn van de
liposuctie. Ook spannend hoe het er straks uit gaat zien. Uit ervaring weet ik dat de borsten qua volume nog gaan afnemen.
Er zit ook nog vocht in zo net na de operatie. Nu lekker rustig aandoen want dat is heel belangrijk om het vet te laten overleven.
Heel veel beterschap.

Groetjes Ilja
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 15 jan 2022 19:21

Wat fijn dat het achter de rug is! Herstel maar gauw!💐

Hier lees je hoe je foto's plaatst: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 208&t=2102

Let wel op dat dit topic niet afgeschermd staat.

Heel veel liefs, Luna😘💞
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Muchacha-p
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:34

Ongelezen bericht 15 jan 2022 23:46

Ik ben heel benieuwd! Ik ga me dit jaar ook laten explanteren bij dr niessen. En ik ben me al mentaal aan het voorbereiden. Ik hoop dat je goed hersteld en blij bent met het resultaat ❤️

Xxxxx Patricia
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”