Explantatie en lipo Sabine door Roossink

Deel je ervaringen en foto's.
Sabine86
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 sep 2021 17:10

Ongelezen bericht 16 dec 2021 18:55

Hoi!

We zijn net thuis. De operatie is goed gegaan al viel de hoeveelheid vet wat ze konden gebruiken erg tegen. Ze heeft 160 per borst terug kunnen stoppen. Normaal doen ze het liefst rond de 200 terug. Dus dat viel hun ook tegen. Er zat ook veel littekenweefsel tussen door de keizersnedes die ik heb gehad.

Ze hebben 1,5 liter vet uit mijn buik weggehaald en veel dus niet kunnen gebruiken. Als ik op de bank lig gaat het goed met de pijn. Mijn buik is al behoorlijk blauw zag ik toen ik net even vanaf de bovenkant naar binnen gluurde.

Het voelt echt als een opluchting dat ze eruit zijn! Nu even bijkomen van alles.

Liefs,
Sabine
Ik ben Sabine. In 2005 heb ik in het ziekenhuis van Hilversum bij dr. H.J. Kleinschmidt een borstvergrotende operatie gehad (Mcghan Style 510 dual Gel L.X. 275cc). Ik had onderontwikkelde borsten.

Donderdag 16 december 2021 ben ik geopereerd door dokter Roossink in het Medisch Centrum Jan van Goyen. Ik heb een explantatie en een lipofilling gehad.
Angela1990
Berichten: 40
Lid geworden op: 21 sep 2021 22:06

Ongelezen bericht 16 dec 2021 19:40

Sabine86 schreef: ↑
16 dec 2021 18:55
Hoi!

We zijn net thuis. De operatie is goed gegaan al viel de hoeveelheid vet wat ze konden gebruiken erg tegen. Ze heeft 160 per borst terug kunnen stoppen. Normaal doen ze het liefst rond de 200 terug. Dus dat viel hun ook tegen. Er zat ook veel littekenweefsel tussen door de keizersnedes die ik heb gehad.

Ze hebben 1,5 liter vet uit mijn buik weggehaald en veel dus niet kunnen gebruiken. Als ik op de bank lig gaat het goed met de pijn. Mijn buik is al behoorlijk blauw zag ik toen ik net even vanaf de bovenkant naar binnen gluurde.

Het voelt echt als een opluchting dat ze eruit zijn! Nu even bijkomen van alles.

Liefs,
Sabine
Fijn zeg dat het nu achter de rug is. Wat zal je opgelucht zijn. Gewoon trots op jezelf zijn dat dit nu lekker voorbij is en alles mooi mag genezen πŸ™
Veel sterkte β™‘
Stef schreef: ↑
16 dec 2021 15:38
Angela1990 schreef: ↑
14 dec 2021 15:51
Ik ben echt super blij. Zojuist gebeld door het Jan van goyen. Ik kan 22 dec al terrecht voor mijn operatie :D πŸ™
Volgens mij de laatste van het jaar !
Succes πŸ€
Jaa laatste loodjes nu!,dank je wel !!
Ik ben heel dankbaar dat ik dit jaar nog lekker mag afsluiten zo.
op naar een gezond lichaam β™‘
6 en half jaar mentor dual plane 375cc door F. Van straten
22 dec 2021 verlost bij het Jan van goyen door Drs van der meerπŸ™πŸ€
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 16 dec 2021 20:39

Sabine, wat fijn om te lezen dat alles goed verliep. Ik wens je een fijne herstel πŸ’œπŸ¦‹
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 17 dec 2021 09:44

Sabine86 schreef: ↑
16 dec 2021 18:55
Hoi!

We zijn net thuis. De operatie is goed gegaan al viel de hoeveelheid vet wat ze konden gebruiken erg tegen. Ze heeft 160 per borst terug kunnen stoppen. Normaal doen ze het liefst rond de 200 terug. Dus dat viel hun ook tegen. Er zat ook veel littekenweefsel tussen door de keizersnedes die ik heb gehad.

Ze hebben 1,5 liter vet uit mijn buik weggehaald en veel dus niet kunnen gebruiken. Als ik op de bank lig gaat het goed met de pijn. Mijn buik is al behoorlijk blauw zag ik toen ik net even vanaf de bovenkant naar binnen gluurde.

Het voelt echt als een opluchting dat ze eruit zijn! Nu even bijkomen van alles.

Liefs,
Sabine
Lieve schat, blij dat alles goed gaat. Ik lees je bericht straks en verplaats hem dan ook. Moet ze naar een afspraak. Een heel vervelende die ik eigenlijk niet zou moeten hoeven hebben. Maar goed, het kan er allemaal nog bij...

Dikke kus!😘❀
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 18 dec 2021 12:52

Heb even een eigen topic voor je gemaakt, lieve Sabine. Rust goed uit!

Ik heb nu geen fut voor anderen berichten of mails lieve meiden.
Wens jullie een fijne dag! <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Mikkie
Berichten: 112
Lid geworden op: 19 apr 2019 09:24

Ongelezen bericht 18 dec 2021 19:25

Wat fijn voor je Sabine, dat de operatie nu achter de rug is en je al zo opgelucht bent dat alles nu weer van jezelf is!
Doe lekker rustig aan en herstel maar fijn.
Liefs 🌸
Irisgraaf
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 nov 2021 19:23

Ongelezen bericht 20 dec 2021 18:00

Hee Sabine,

Hoe gaat het met jou?πŸ€
Sabine86
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 sep 2021 17:10

Ongelezen bericht 20 dec 2021 21:28

Hoi!

Heel eerlijk gezegd heb ik erg veel pijn van de liposuctie. Vanaf mijn navel tot en met mijn venusheuvel is het helemaal paars/blauw. Als ik zit/lig gaat het goed maar als ik moet opstaan zakt alles en dat doet erg pijn. Ze hebben 1,5 liter weggehaald dus dat is volgens mij ook aardig wat. Het gaat wel iedere dag iets beter en vanmiddag heb ik even een rondje gelopen met mijn dochter.

Mijn borsten vind ik prachtig, deze gaan natuurlijk nog wel wat slinken.

Ik heb bij de Hema nog wat corrigerende broekjes besteld, hier had ik er al 2 van en dat geeft ook tegendruk. Het drukpak zit zo strak dat ik niet echt kan zitten dus dat wil ik wat afwisselen. Ze zijn toevallig ook in de aanbieding ☺️

Liefs,
Sabine
Ik ben Sabine. In 2005 heb ik in het ziekenhuis van Hilversum bij dr. H.J. Kleinschmidt een borstvergrotende operatie gehad (Mcghan Style 510 dual Gel L.X. 275cc). Ik had onderontwikkelde borsten.

Donderdag 16 december 2021 ben ik geopereerd door dokter Roossink in het Medisch Centrum Jan van Goyen. Ik heb een explantatie en een lipofilling gehad.
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”