Het meisje met de twee ruggen (explantatie/lipofilling)

Deel je ervaringen en foto's.
Lien
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 feb 2021 20:09

Ongelezen bericht 28 mar 2021 19:51

Hoi Nica,
Blij te lezen!
Met mij gaat het goed, ik ben blij dit stuk achter de rug te hebben, de operatie was een week geleden en ik voel me goed. Ik was voorheen van plan heel strict te ontgiften met een dieet enzo, maar vind dat wel ingewikkeld met kleine kinderen. En ik wil ook niets afvallen. Heb jij al een idee of/hoe je dat gaat doen?
Ben benieuwd, xx!
WabiSabi
Berichten: 180
Lid geworden op: 28 jan 2021 06:50

Ongelezen bericht 29 mar 2021 07:49

Hi Lien, heel fijn om te lezen dat het goed met jou gaat.
Ook ik heb moeite om heel streng voor mezelf te zijn. Ik eet absoluut gezond, veel vers, gevarieerd en bewust van wat ik eet maar ik volg geen dieet en vlieg soms ook uit de bocht met wat minder gezonde dingen. Absoluut niet alles is alleen maar gezond, onbewerkt en suikervrij.
Wat ik me afvraag hoe erg dat nou eigenlijk zal zijn voor wat betreft het ontgiften. Duurt het dan langer, maak ik het ermee erger of wat is de consequentie hiervan. Kan iemand mij dat vertellen?
Ik ben wel begonnen met een beetje hardlopen (en dus zweten), supplementen, waaronder omega, Chlorella en magnesium. Veel brandnetel en gemberthee, water maar qua voeding dus gewoon met de pot mee.
Lien
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 feb 2021 20:09

Ongelezen bericht 29 mar 2021 08:15

WabiSabi schreef:
29 mar 2021 07:49
Hi Lien, heel fijn om te lezen dat het goed met jou gaat.
Ook ik heb moeite om heel streng voor mezelf te zijn. Ik eet absoluut gezond, veel vers, gevarieerd en bewust van wat ik eet maar ik volg geen dieet en vlieg soms ook uit de bocht met wat minder gezonde dingen. Absoluut niet alles is alleen maar gezond, onbewerkt en suikervrij.
Wat ik me afvraag hoe erg dat nou eigenlijk zal zijn voor wat betreft het ontgiften. Duurt het dan langer, maak ik het ermee erger of wat is de consequentie hiervan. Kan iemand mij dat vertellen?
Ik ben wel begonnen met een beetje hardlopen (en dus zweten), supplementen, waaronder omega, Chlorella en magnesium. Veel brandnetel en gemberthee, water maar qua voeding dus gewoon met de pot mee.
Bij mij hetzelfde wabisabi! Een verjaardagstaartje en paaseitje laat ik ook niet staan.. Ik heb er (voor zover ik weet) ook geen last van. Erger zal het er niet van worden lijkt me. Hardlopen ga ik na volgende week ook weer doen, groene thee en thijm thee schijnen ook goed ontgiftend te zijn :)
Trudie
Berichten: 129
Lid geworden op: 13 nov 2019 15:58

Ongelezen bericht 29 mar 2021 12:30

fijn je ervaringen te lezen..veel herkenning mbt in hoeverre het mensen op gaat vallen dat het er anders uitziet..

Fijn dat we elkaar hier kunnen steunen!
Nica
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 mar 2021 22:25

Ongelezen bericht 30 mar 2021 22:23

Hoi allemaal,
Vanaf week 5 ga ik mij min of meer bezig houden met ontgiften, maar als ik zie op de lijst van pc Niessen, moet ik met heel veel dingen rekening houden, lactosevrij, gluten vrij, suikervrij. Dit is niet te doen en eea zal er doorheen glippen. Ik haal sowieso de supplementen in huis en laat koek, snoep, taart staan voor 2 maanden. Heb dan gelukkig geen verjaardagen. Ik heb nu 5 verjaardagen 🎂 in 3 weken, dus ik zal veel suiker eruit moeten zweten of iets dergelijks😂. Donderdag is de operatie 3 weken geleden. Ik had een goede en vrolijke dag vandaag😎. Stukje gewandeld en in en om huis gewerkt. Ik voel wel constant aan mijn borstjes of het beetje vet nog op zijn plaatst blijft zitten😂. Het is niet veel, maar iets. Blij als de compressie pak volgende week ook uit kan, in ieder geval overdag. Begin juli moet ik voor de na controle. Vooralsnog ben ik tevreden, zeker met de littekens. Die genezen goed. Heb ook speciale litteken crème advies van pc. Dit was even een update. Liefs Nica
Lien
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 feb 2021 20:09

Ongelezen bericht 05 apr 2021 11:33

Hi Nica,
Bedankt voor je update en blij te lezen dat het goed met je gaat! Ik ben ook benieuwd naar je ontgiftingsplan tzt!
Veel liefs, lien
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”