Explantatie en lipofilling dokter Niessen (en vraag over volume verlies in de loop van de tijd)

Deel je ervaringen en foto's.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 mar 2020 14:44

Ja, de techniek is alsmaar in ontwikkeling :D En natuurlijk is het hartstikke spannend en ik snap wel de ongeduld van vrouwen :lol:
Alles komt goed en je hebt altijd net ietsjes meer dan zonder lipo ;) Tenzij je bij de pechvogels hoort, want helaas zijn er ook vrouwen bij wie er amper wat blijft zitten of zelfs niks blijft zitten. Maar dit komt bijna niet voor hoor, dus wees gerust!! De meeste zijn heel erg blij! :D

Ik heb verschillende uitgebreide fotoreeksen gezien van het resultaat van week tot week. Bij de vrouwen met kleine borsten zie je snel dat er iets verandert, bij de vrouwen met van zichzelf grotere borsten, zie je minder. Toch zie je wel degelijk dat er iets blijft zitten en de vrouwen meer volume hebben. Helaas echt niet die spectaculaire resultaten waar ze op Amerikaanse sites reclame mee maken. Maar voor vrouwen gewoon goed genoeg. Alle kleine beetjes helpen!

Ik raad alle vrouwen aan om zelf altijd een fotoreeks te maken. En ook de borsten op te meten bij lipo. Dat laat heel duidelijk de veranderingen zien.

Xxxjes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
sasan
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jun 2019 19:50

Ongelezen bericht 11 mar 2020 18:45

Ik zal elke week een fotootje maken; is ook weer fijn voor de dames die nog moeten.
Luna, die kan ik het best weer in een nieuw topic plaatsen neem ik aan?

x
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 mar 2020 19:35

Ja, dat zou zo geweldig zijn! 😀🙏
Probeer dan iedere keer dezelfde foto te maken. Zelfde achtergrond, vanuit dezelfde hoek en houding enz zodat je goed kunt vergelijken. Zorg ook voor dezelfde afstand tot je camera. Je helpt er zoveel vrouwen mee!👍
Misschien kun je dan ook even de maten opmeten en erbij zetten.
Ik heb veel foto's van vrouwen (soort van collages) maar mag ze niet op het forum delen helaas. Sommige mocht ik wel via de nail delen, maar dat werd mij teveel dat gemail heen en weer🙁

Maak inderdaad een nieuw topic aan. Je kunt ze ook in een Word bestand gaan bijhouden/plaatsen dan kunnen ze onder elkaar.

Leuk dat je dit wilt doen, dank je wel! Had je al eigen foto's van dag 1?

Fijne avond!😘💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Estelle
Berichten: 118
Lid geworden op: 29 apr 2019 22:47

Ongelezen bericht 11 mar 2020 20:48

Hi Sassan,
Ik had wel wat borstvorming maar een hele kleine a cup nu is het een mooie vollere a cup. Dit terwijl dr Selms zei je zal helemaal plat zijn gaf dr Niessen aan ik kan er nog wel wat van maken. Zorg als het lukt dat je niet afvalt of teveel gaat sporten ik denk dat er ook best veel kan blijven zitten bij je. Heb vertrouwen. Ps ik vond de lipofilling wel pittig qua herstel jij ook? Liefs Estelle
sasan
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jun 2019 19:50

Ongelezen bericht 12 mar 2020 09:51

Hey Luna,

ik heb geen foto's van dag 1, ben op week 1 begonnen.
Ik maak een nieuw onderwerp aan dan in exploitatie en lip.
Ik ga het er gewoon elke week in posten - niet in Word (ik heb een verouderde computer waarop word steeds vastloopt en ik wil er niet al te veel aandacht aan besteden, maar het gewoon elke week even delen) - ik hoop dat dat goed is.

Estelle, dankjewel voor je antwoord! Ik vind het herstel qua lipo reuze meevallen gelukkig; ik heb me wel extreem goed voorbereid met bindweefselmassages en ik doe al jaren ongeveer een uur per dag yoga (ik denk dat dit geholpen heeft).

Hoe gaat het nu met je, Estelle? Merk je dat als je in gewicht schommelt, de borsten 'mee-schommelen'?

Lieve groetjes
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 mar 2020 12:11

sasan schreef:
12 mar 2020 09:51
ik hoop dat dat goed is.
Tuurlijk! Super juist! :D
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”